8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Lodder

Uitermate vriendelijk en professionele medewerkers.
Waanzinnig assortiment en zeer scherpe prijzen

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Stefen

Prima!

Beste Stefen,
Beste Stefen,

Marjolein Moonen

Super. Vriendelijk, goed advies, niet moeilijk doen met vloer ruilen

PJ Kock

Geweldig

Liam Scheilen

Top!

Beste Liam,
Beste Liam,

Charlotte de Lange

Erg klantvriendelijk, service is echt fijn en je voelt je gelijk erg welkom als je de zaak binnenkomt. De gastvrouw verwelkomt iedereen.

Beste Charlotte,
Beste Charlotte,

Kimberly

Goede service, heel fijn geholpen.

Beste Kimberly
Beste Kimberly

Ysbrand Cosijn

Zeer klantvriendelijk en goed advies

Beste Ysbrand,
Beste Ysbrand,