8.2/10
Kwaliteit van de producten

Selin Weeda

Perfect

Beste Selin,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Selin,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Lorenzo

Goeie service!

Beste Lorenzo,
Beste Lorenzo,

Bert Westra

Uitstekend geholpen door Joost. Nette vloer Uitstekend complete prijs.

Beste Bert,
Beste Bert,

Eetwinkel Bebo

Een professionele zaak en leuk geholpen

Johan

Nou ik geef een 10.Wat een topservice,de ontvangst is geweldig,professionele verkopers en verkoopsters.Gesprek gehad met Johan vandaag(verkoopleider)Een man naar mijn hart ,eerlijk en recht door... Nou ik geef een 10.Wat een topservice,de ontvangst is geweldig,professionele verkopers en verkoopsters.Gesprek gehad met Johan vandaag(verkoopleider)Een man naar mijn hart ,eerlijk en recht door zee.Beste Nederlanders,koop bij Bebo de vloeren,goedkoper krijg je ze niet en de broodjes ,frisdrank,broodjes knakworst,ballenbak voor de kinderen,daar is over nagedacht. Groeten uit Glanerbrug.

Privé

Prettige bediening en keuze genoeg

Maatman

Sandra

Erg prettig

Beste Sandra,
Beste Sandra,

Lodder

Uitermate vriendelijk en professionele medewerkers.
Waanzinnig assortiment en zeer scherpe prijzen

Stefen

Prima!