8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

M.L.J.Konink

We werden keurig geholpen door een jongen die normaal gesproken alleen op zaterdag werkt. Toen wij ook nog vragen hadden over een traprenovatie haalde hij er een collega bij.

Beste Marion,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Marion,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Laura Wils

Super service!!

Beste Laura,
Beste Laura,

Nicole Van Den Tillaart

Genoeg parkeerruimte, binnenkomst met koffie en koek en goede hulp van personeel. Mooie laminaatvloer gekocht voor niet teveel geld. Erg tevreden

Beste Nicole,
Beste Nicole,

Aaron van Lier

Top geholpen door het Personeel van Bebo Parket!
Geholpen met de berekening echt een super service! Helemaal blij met deze top vloer

Guus Hoogland

Vriendelijke geholpen en met kennis van zaken. Super

Beste Guus,
Beste Guus,

Birgit van Santen

Zeer vriendelijk ontvangst bij binnenkomst en deskundige adviezen (vorige review was verkeerd mailadres..)

Beste Birgit,
Beste Birgit,

Aaron van Lier

Toen we binnenkwamen werden we gelijk vrolijk en enthousiast begroet. Er werd gelijk aangeboden of we een kop koffie of thee wilden. Daarna uitleg over waar welke producten lagen. Er is meerderde... Toen we binnenkwamen werden we gelijk vrolijk en enthousiast begroet. Er werd gelijk aangeboden of we een kop koffie of thee wilden. Daarna uitleg over waar welke producten lagen. Er is meerderde keren gevraagd of we geholpen konden worden en boden ze ons extra uitleg. Ook wanneer wij vragen stelden kregen een duidelijk en volledig antwoord terug. We hadden een laminaat uitgekozen en werd juist berekend wat er betaald moest worden. Na het betalen hebben ze geholpen met het inladen. Aldus een fijne ervaring.

Gerrits

Snel en vriendelijk

Beste Chayenne,
Beste Chayenne,

Fam Nagel

Mei 2023 kochten wij onze eiken lamel parketvloer bij Bebo. Eenmaal thuis bleek de kleur toch niet passend en vroegen wij Bebo of een zwart eiken visgraat ook mogelijk was? Een aantal samples verder... Mei 2023 kochten wij onze eiken lamel parketvloer bij Bebo. Eenmaal thuis bleek de kleur toch niet passend en vroegen wij Bebo of een zwart eiken visgraat ook mogelijk was? Een aantal samples verder waren we er uit. Bij de uiteindelijke levering van de vloer bleek de kleur anders dan het sample. Geen probleem bij Bebo, er werd opnieuw gekleurd net zo lang tot het precies was zoals wij voor ogen hadden. De service van Bebo is echt buitengewoon goed. Met name Jesse van Bebo verdiend meer dan een groot compliment. Werkelijk alles is in het werk gesteld om aan ons de vloer van onze dromen te leveren. Een service zoals die Bebo levert vind je tegenwoordig echt nergens meer. In 1 woord; TOP !
Jesse en Bebo, super veel dank voor de werkelijk uitstekende service en de prachtvloer. Jullie zijn een absolute aanrader……

Beste familie Nagel,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag...
Beste familie Nagel,

Sven

Wij zijn momenteel bezig met een grote verbouwing. Gezien ons beperkte budget vreesden we dat het ons niet zou lukken om een kwalitatief goede vloer te kopen binnen onze prijsklasse. Gelukkig zijn... Wij zijn momenteel bezig met een grote verbouwing. Gezien ons beperkte budget vreesden we dat het ons niet zou lukken om een kwalitatief goede vloer te kopen binnen onze prijsklasse. Gelukkig zijn we daar bij Bebo in geslaagd. Met behulp van de medewerkers, die ondanks hun relatief jonge leeftijd, erg vakbekwaam zijn.

Vanuit Amsterdam is de tocht naar Vriezenveen best lang, maar lekkere de versnaperingen gaven ons de juiste energieboost om onze mooie vloer uit te kiezen.

Beste Sven,
Beste Sven,