8.2/10
Kwaliteit van de producten

Marc Burggraaff

Zeer goed

Beste Marc,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Marc,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Barry van Vemde

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Beste Barry,
Beste Barry,

Tahamata

Wij hadden een laminaatvloer nodig. Via Google kwamen we op de Bebo Parket website. We werden vriendelijk ontvangen, kregen zowel bij het laminaat als op kantoor een goede service en de kleine meid... Wij hadden een laminaatvloer nodig. Via Google kwamen we op de Bebo Parket website. We werden vriendelijk ontvangen, kregen zowel bij het laminaat als op kantoor een goede service en de kleine meid heeft even lekker kunnen spelen! Nu met het flesje wijn wat we cadeau kregen bij de aankoop onderweg naar de hal waar we het laminaat kunnen ophalen. Al met al topservice! Bedankt!

Beste Tahamata,

Super, geweldig binnenkomen

Beste Demi,
Beste Demi,

Koen

Goede service, prijs en er wordt wat lekkers te drinken aangeboden

Beste Koen,
Beste Koen,

Bushra daoud

Perfect

Inyah van der Linde

Heel goed en vriendelijk geholpen

Lotte

Fijne binnenkomst. Goede uitleg en fijne aandacht voor de klant.

Beste Lotte,
Beste Lotte,