8.2/10
Kwaliteit van de producten

Naomi Girjasing

Helemaal perfect.

Beste Naomi,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Naomi,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Marielle Dekker

Snel geholpen en klantvriendelijk contact

Beste Marielle,
Beste Marielle,

Kevin saarberg

Beste Kevin,
Beste Kevin,

Leon

Erg fijn geholpen en ontvangen.

Beste Leon,
Beste Leon,

Jan Hurkens

Attent-snel-meedenkend-goed advies en niet te vergeten een zeer concurrerende prijs!!👍

Beste Jan,
Beste Jan,

Saskia

Wij hebben 2 jaar geleden de trap naar zolder laten bekleden door Bebo Vloeren uit Vriezenveen. Binnen een jaar was de kit helemaal uitgedroogd en korrelig, de neuslatten zijn tekort gezaagd, het... Wij hebben 2 jaar geleden de trap naar zolder laten bekleden door Bebo Vloeren uit Vriezenveen. Binnen een jaar was de kit helemaal uitgedroogd en korrelig, de neuslatten zijn tekort gezaagd, het rubber op de trap laat los. Kortom de trap ziet er niet uit, terwijl wij deze niet veel gebruiken.
We maakten ons geen zorgen. Hadden een goede ervaring bij de koop met dit bedrijf, maar het tegendeel blijkt waar. Ze hanteren een garantie van 2 dagen. Daarna staat Bebo vloeren niet meer voor de kwaliteit van hun produkt. Dat is wel erg kort.
Drie keer is iemand van het bedrijf wezen kijken. Alle drie de keren is beoordeeld dat de trap opnieuw moet worden gelegd. Maar Bebo wil hier niet aan. Wel als wij fors bij gaan meebetalen aan de werkzaamheden en materiaal.
Kortom: het produkt is door Bebo Vloeren niet goed gelegd en wij als klant zijn de dupe.
Wij adviseren iedereen hier niet meer te kopen. Ze geven geen garantie en Bebo Vloeren geeft daarna niet meer thuis.

R. van der Sloot

Door het pretgeschal heb je niet alles door!
Op de website staat in kleine lettertjes dat de prijs EX BTW is.
Eenmaal binnen in de showroom geen duidelijkheid dat de prijzen zonder BTW...
Door het pretgeschal heb je niet alles door!
Op de website staat in kleine lettertjes dat de prijs EX BTW is.
Eenmaal binnen in de showroom geen duidelijkheid dat de prijzen zonder BTW zijn. Als je een order wilt plaatsen kom je er echt achter dat de prijs zonder BTW is. Maar dan heb je al een keuze gemaakt en draai je het niet zo gauw terug. Dus een "goede" verkooptruc.
De volgende verkooptruc: Verder staat er iedere week op hun website dat het DEZE week fabrieksverkoop is met zeer lage prijzen (vanaf 1,98 EURO/m2). Ik heb deze prijzen niet kunnen vinden. Trouwens ik heb de Fabriek ook niet kunnen vinden. De derde verkooptruc: Bij binnenkomst gratis drankjes, koekjes, broodjes etc. Heel leuk maar niet echt nodig. Vierde verkooptruc: Een tank benzine als je een complete vloer koopt. Als je echter al wat korting op de order bon krijgt dan krijg je de tank benzine niet...
Al met al veel herrie maar als je echt naar de prijzen kijkt dan vind je bij Hornbach en andere aan bieders hetzelfde.

Beste Rita,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Beste Rita,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via info@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.

Geen naam

Nadat we drie uur hebben gereden. Kwamen we aan bij een locatie waar ze alleen hout en laminaat hadden . We werden wel netjes naar andere locatie gestuurd waar pvc was.dan kom je daar klopt niets... Nadat we drie uur hebben gereden. Kwamen we aan bij een locatie waar ze alleen hout en laminaat hadden . We werden wel netjes naar andere locatie gestuurd waar pvc was.dan kom je daar klopt niets van de prijs waar ze mee reclame maken dus je krijgt soort van kouwe douche want opeens zijn prijzen 17 euro en hoger en plus komt btw bij voor die prijs kon ik in me buurt het ook kopen.ben uiteindelijk wel geholpen maar ben niet met een lekker gevoel weg gegaan iets zegt me toch ik heb teveel betaald maar zit met een tijd gebrek waardoor ik toch een vloer kocht maar met btw dit dat veel te duur.

Musa

Wat een slecht bedrijf zeg, helaas is de inhuur door bebo voor het leggen laminaat en pvc verschrikkelijk. Van communicatie met klanten hebben nooit van gehoord

Beste Musa,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Beste Musa,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag hopen wij van u te horen.

Brian Kennute Howard

Een heel goede ervaring. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook zeer goede prijzen, en ik ben een zeer tevreden klant.

Ze toondenveel sympathie en begrijp toen ik een...

Ze toondenveel sympathie en begrijp toen ik een ongelukkige situatie tegenkwam met betrekking tot mijn bestelling, en maakten van mij een tevreden klant. Ik hou van hun hart en service.

Ik raad ze ten zeerste aan als een perfecte keuze voor uw vloerbehoeften.

Beste Brian,
Beste Brian,