8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Shadi

The reception was very good, but in relation to the prices, all offers are not what they seem because, firstly, the prices do not include the value of the added tax, and secondly, the laminate must... The reception was very good, but in relation to the prices, all offers are not what they seem because, firstly, the prices do not include the value of the added tax, and secondly, the laminate must be purchased in addition to the insulation and wooden sides, and the price will be double the price known in the markets, unfortunately, and thus you will have paid the price per square meter like any other store.

Beste Shadi,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u onze samenwerking als niet prettig heeft ervaren.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Beste Shadi,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor een passende oplossing. Als u ons via info@bebovloeren.nl een bericht stuurt dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Graag hopen wij van u te horen.

Fam Engelbarts

Bij binnenkomst werd ons meteen een kopje koffie en iets lekkers aangeboden. Daarna geweldig geholpen door, eigenlijk iedereen:)
Wij hebben vaker pvc gekocht en komen zeker terug.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste klant,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Marcel Janssen

Zeer tevreden met Bebo parket! Bij binnenkomst kregen we een kopje koffie aangeboden waarna we snel geholpen werden. De jongeman heeft ons goed advies gegeven over de laminaat. Ook heeft hij precies... Zeer tevreden met Bebo parket! Bij binnenkomst kregen we een kopje koffie aangeboden waarna we snel geholpen werden. De jongeman heeft ons goed advies gegeven over de laminaat. Ook heeft hij precies uitgerekend hoeveel we nodig zouden gaan hebben. Kortom een top service!

Beste Marcel,
Beste Marcel,

Heideman

Vriendelijk

Jodocus

De prijzen van de vloeren lijken goedkoop, maar dat verdienen ze dik en dwars terug door de dure ondervloer die je erbij moet nemen. Het een los van het ander kan hier niet. Bovendien ze adverteren... De prijzen van de vloeren lijken goedkoop, maar dat verdienen ze dik en dwars terug door de dure ondervloer die je erbij moet nemen. Het een los van het ander kan hier niet. Bovendien ze adverteren het hele jaar door dat binnenkort de fabrieksleegverkoop start of net gestart is... Kortom, je krijgt het gevoel alsof je nu een buitenkans krijgt maar je wordt met dat gevoel eigenlijk flink gefopt.

A.Kansen

Ik ben heel leuk geholpen door Rianne en vooral de gastvrijheid waarmee wij werden ontvangen is ook super. leuke sfeer.

Beste Astrid,
Beste Astrid,

Waninge Grondverzet

Super service

Beste Waninge Grondverzet,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst...
Beste Waninge Grondverzet,

Ottoman giftshop

Weer laminaten gehaald bij Bebo Parket, altijd tevreden en ze zijn klantvriendelijk. Tot volgende keer!

Beste Ottoman,
Beste Ottoman,

Ron

Waardeloos bedrijf misleiden reclames kom je daar gratis plinten er bij kopen zeg je dat de concurrent een veel mooier aanbieding hebt lopen ze weg.zonden van me ti)d gelijk door gereden naar de... Waardeloos bedrijf misleiden reclames kom je daar gratis plinten er bij kopen zeg je dat de concurrent een veel mooier aanbieding hebt lopen ze weg.zonden van me ti)d gelijk door gereden naar de concurrent en een vloer besteld van maar liefst 85 m2.

Beste Ron,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag willen wij met u in contact komen voor...
Beste Ron,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag hopen wij van u te horen.

Ivan Matulessy

Prima ontvangst en service