8.2/10
Kwaliteit van de producten

Ivan Matulessy

Prima ontvangst en service

Beste Ivan,
Hartelijk dank voor uw positieve review over Bebo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Ivan,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!
Team Bebo Vloeren

danny Huizenga

Bij bebo voeld een klant zich pas een koning 👌🏻

Beste Danny,
Beste Danny,
Team Bebo Vloeren

Lammers

Uitstekend geholpen voor de 2e keer al!
Super geregeld

Beste Lammers,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Lammers,

Lentjes

Prettige ervaring

Isabella De Jong

Vakkundig, snel, heel gastvrij, makkelijk bereikbaar en mooi assortiment !

Beste Isabella,
Beste Isabella,

Maxime van der Werf

Top

Messchaert

2 nieuwe vloeren rijker en we zijn echt op onze wenken bediend in alle opzichten. Vriendelijk personeel goede service en mooie vloeren bedankt!

Poppelaars

Vriendelijk en behulpzaam personeel