8.2/10
Kwaliteit van de producten

Kuipers

Top!!

Beste Jent,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Jent,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Sportstudio De Boer

Super!

Beste Margreet,
Beste Margreet,

Cynthia Bloemendal

Super klant vriendelijke mensen.
Ruime overzicht.
Is het anderhalf uur rijden zeker waart.

Beste Cynthia,
Beste Cynthia,

Ruben Kocks

Plezierig, professioneel met een leuk praatje tussendoor

Beste Ruben,
Beste Ruben,

Louis

Keuze nihil. Na offerte waar de prijs in staat plus onder vloer en plinten ineens op locatie er niet meer bij alleen tegen meer prijs en ook de vloer is opeens 9 a 10.euro duurde de m2.
Nee...
Nee voor mij geen Bebo meer.