8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Bouwhuis

Vriendelijk en zijn goed geholpen

Beste Geralin,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Geralin,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Rick

Goed geholpen en veel keus

Beste Rick,

Prima, adequaat & vriendelijk

Beste Max,
Beste Max,

Anja Onstenk

Super! Hier werken erg vriendelijke, behulpzame en gastvrije mensen waar je vrolijk van word. Wij zijn met een mooie vloer naar huis gegaan.

Beste Anja,
Beste Anja,

Ryanne Engelaar

Top bedrijf! Mooi en betaalbaar laminaat gescoord voor mijn nieuwe appartement!

Beste Ryanne,
Beste Ryanne,