8.2/10
Prijs van de producten
Kwaliteit van de producten

Lotte Hofstee

Bryan is een goeie verkoper! Geeft antwoord op je vragen, super fijn geholpen.

Beste Lotte,
Hartelijk dank voor uw positieve review over BeBo Vloeren, daar zijn we enorm blij mee. 😁
Beste Lotte,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst graag weer terug in een van onze winkels. 🤩
Tip! Bent u op de hoogte van onze winactie? Als u uw mooiste foto’s deelt op uw social media met #verliefdopmijnbebovloer, maakt u direct kans op het terugwinnen van uw aankoopbedrag!

Bebo parket

Ik heb het leuk gehad erg vriendelijk

Beste klant,
Beste klant,

Arjan

Top! Vriendelijke ontvangst en op een doordeweekse dag alle tijd om perfect geholpen te worden met uitzoeken van een nieuwe vloer

Beste Arjan,
Beste Arjan,

H p vos

Fijne ontvangst en begeleiding

Beste Peter en Christa,
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop en zien u in de toekomst...
Beste Peter en Christa,

Carmen

Super!

Beste Carmen,
Beste Carmen,

Yvonne

Grote winkel, veel aanbod in vloeren. Doen alles om er een leuke aankoopdag van te maken, startend met koffie en eindigend met wijn! Wij zijn blij met onze nieuwe vloer!

Beste Yvonne,

Top

Beste Aaldert,
Beste Aaldert,

Bebo

Super goed en aardig personeel goed geholpen

Beste Rinus,
Beste Rinus,

Charisse

Bebo Parket was het meer dan waard om 3 uur te rijden. Een groot assortiment verschillende soorten vloeren, een warm onthaal en hele goede service op maat! Overal is goed over nagedacht, we konden... Bebo Parket was het meer dan waard om 3 uur te rijden. Een groot assortiment verschillende soorten vloeren, een warm onthaal en hele goede service op maat! Overal is goed over nagedacht, we konden de vloer zelfs thuis laten bezorgen. Ik raad Bebo Parket aan iedereen aan!

Beste Charisse,
Beste Charisse,