Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid op email

Carla

Super
Goed geregeld

Erik Fleuren

Door omstandigheden de BBQ korting laten verlopen, kreeg n mailtje dat ik deze korting nu enkele maanden later voor n gourmet schotel mocht gebruiken.
Ik heb blij verrast de bestelling...

Sterke punten:

Alles netjes geproportioneerd, op schalen voor 4 personen.
Goede diversiteit

Brenda

Prima, super vlees en netjes verpakt.

Tom

Al 2 keer bbq besteld , mooie pakketten . Prijs kwaliteit waardig.

Algemeen goed.

Karin Kempkens

Goed goede service

Sterke punten:

Zat geen spekfakkels bij de volgende morgen netjes alsnog bezorgd en kreeg nog wat extra

klootwijk

Uitstekend

kwaliteit en service

Anja de Vries

Hartelijk dank voor de heerlijke gevulde kalkoen. Dit is de eerste in jaren die ook na het opwarmen nog steeds heerlijk is. Ooit hadden we ze van de cateraar Hassebroek uit Kasteel Oud Wassenaar....

Sterke punten:

- het uitleveringspropleem (veroorzaakt door de transporteur) vlak voor de kerst is heel adequaat opgepakt, zeer vroegtijdig gecommuniceerd en heel net opgelost. We hebben onze kalkoen toch nog op de afgesproken dag ontvangen.
- vacuüm verpakt waardoor het en goed blijft en niets vies maakt.
- goed product waar je naar uitkijkt om het nog een keer te kunnen eten: mals vlees, heerlijke vulling en lekker saus.
- overzichtelijke en goed leesbare instructie hoe het product goed op tafel te toveren
- vriendelijk en telefonisch (per app) goed bereikbaar

Marlies

Meer dan tevreden; komen alles na wat ze beloven en ook waar het onverhoopt mis gaat bieden ze een passende oplossing

Sterke punten:

het snelle reageren op mail, het gemak, de klantvriendelijkheid en, niet onbelangrijk, de smaak van het eten

Simone de wildt

Lekker eten, fijn verpakt alles is duidelijk