Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid op email
Bestelgemak via de website
Kwaliteit van het vlees

CORRIE VEEN

Heb nog niets besteld heb dus ook nog geen beoordeling

Sterke punten:

het vlees is heerlijk mals

M van den Brink

Prima verzorgd.
De link die telkens gestuurd werd, was erg fijn. Dan kon ik precies zien wanneer er geleverd ging worden.
Iedereen vond het vlees heerlijk en de vis ook. De salades en...

C. Josso

Jammer dat het in een kartonnen doos was geleverd en niet in een koelbox, en het vervoer waarmee het geleverd is, was niet gekoeld.
Het vlees was nog prima koud.

Sterke punten:

Heerlijk gekruid en de salades waren ook goed van smaak

Hoi Cindy,

Dankjewel voor je fijne review.

1 opmerking klopt helaas niet: wij hebben wel degelijk met gekoeld vervoer je pakket afgeleverd.
Eten in een kartonnen doos zonder koelelementen in een warme auto vervoeren is not done en dat doen wij dan ook natuurlijk niet.
Veel koelauto's hebben de koeling van binnen zitten tegenwoordig, waardoor je dit niet altijd opmerkt als koelauto.

Fijne dag en nogmaals bedankt voor je mooie review!

Team BBQthuisbezorgd

HH

Totaal geen probleem om de bestelling op een andere dag te laten bezorgen.

Sterke punten:

Prima kwaliteit van de geleverde etenswaren.

Jandegraaf tweewielers huigen

Vlees besteld goed op tijd geleverd meer dan genoeg binnen gekregen top vlees heerlijke sausen top salade ons feest was perfect !! Mijn complimenten

Top service

Melissa

Familiebbq georganiseerd.. vlees was op tijd, alles was voldoende en lekker!

- voldoende eten
- lekker
- bezorging was goed

Timmerbedrijf Verstappen

Het vlees zag er goed uit maar was voor 16 personen niet genoeg, helaas.
Ook werd het pakket gewoon voor de deur gezet ondanks dat we gewoon aan het werk waren.
Als ze bij ons spullen af...

Lekker maar te weinig.

Beste Vivian,

Dankjewel voor je review!

We hebben eea even nagetrokken voordat we je een zinnig antwoord konden geven.
Vandaar dat dit even duurde.

De vervoerder geeft in haar systeem aan dat het pakket op juiste wijze afgeleverd is.
Momenteel kunnen zij de betreffende bezorger (m/v) hierover niet mee persoonlijk benaderen helaas. Wel zijn zij er hierdoor extra van bewust dat dit strakker geregeld moet worden. Zijn zullen miv volgende week hun systeem hierop aanpassen, opdat dergelijke oneffenheden niet meer voor mogen komen.

Vwb de hoeveelheid eten spreek je over 16 personen. Je hebt een pakket besteld voor 15 personen welke we je ook geleverd hebben. Totaal hebben we je 13,35kg eten geleverd, wat bijna 900 gram per persoon is. Normaliter is dit méér dan voldoende en veel meer dan gemiddeld. Dit staat ook nauwkeurig op onze website vermeld met gewichten erbij.

Als we hierin iets kunnen verbeteren, dan vernemen we dit heel graag via een mailtje van je Vivian!

Fijne dag en nogmaals dank voor de genomen moeite.

team BBQthuisbezorgd

Lydia Beugelink

In één woord Super!

Ik ontving vandaag een zeer goed en zorgvuldig samengesteld bbq pakket. Het was goed en degelijk verpakt.
Ook de bezorging was keurig op tijd. Dus veel...

Goede service

Groeneweg Lucky divers

Prima volgens afspraak
belachelijke verzendkosten 16.95 + 6.95 voor de avond
waarom geen vak met verbeter punten, als je naar pagina 2 gaat kan je niets meer invullen
te weinig...

zag er netjes uit
goed verpakt goede kwaliteit

Hallo Hugo,

Dankjewel voor je mailtje.

Alle pakketten welke wij aanbieden bieden wij zeer nauwkeurig (100% duidelijk) aan op onze website. Dit willen wij ook graag om teleurstellingen achteraf te voorkomen.

We zetten niet voor niets helder en transparant bij IEDER pakket in onze webshop:
"De door ons samengestelde menu’s zijn gebaseerd op gemiddelde consumptie per persoon.
We adviseren u het volgende met klem: Ga na of het door u gekozen menu voldoende bevat voor u en uw gezelschap voordat u de bestelling plaatst. U kunt snel en eenvoudig producten bijbestellen om eventuele tekorten te voorkomen."

Kruidenboter leveren wij nooit mee, omdat wij je ipv daarvan ons pareltje de huisgemaaktekaas/kruidendip leveren zoals besteld.

Je spreekt over verzendkosten van €16,95.
Voor pakketten boven €85,- in onze webshop is de bezorging binnen Nederland geheel gratis!
Jij hebt meegedaan aan een veiling, waarbij andere voorwaarden gelden, maar waarbij je doorgaans -zelfs inclusief de €15,95 (dus geen €16,95) bezorg- èn verpakkingskosten- heel veel goedkoper uit bent geweest dan wanneer je regulier bij ons besteld hebt.

Vergeet ajb niet dat we met voedsel te maken hebben. Om voedsel verantwoord bij onze klanten te mogen afleveren, daar hangt helaas een behoorlijk kostenplaatje aan.

Ik adviseer je om een volgende keer rechtstreeks bij ons te bestellen, opdat je geen bezorgkosten hoeft te betalen.

Mocht je weer een bestelling geplaatst hebben, herinner ons via een reply op de bevestiging van die bestelling eventjes hieraan, zodat we hier iets mee kunnen voor jullie.
Geen probleem!

Nogmaals dankjewel voor je review Hugo en graag tot een volgende keer.

Team BBQthuisbezorgd

Ganseman

Een zeer goede ervaring en heerlijk gegeten

Sterke punten:

Slade 's brood saus ... vlees. Goede kwaliteit. Netjes verpakt en geleverd.

Tevens direct klaar voor gebruik