Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid op email
Kwaliteit van het vlees

Hakvoort

Goede bestelling en bezorging

Sterke punten:

zag er prima uit, keurig verpakt

Marco Aarts

Heb al betere bqq gehad weinig keuze uit saus en salade viel tegen

Sterke punten:

Huis gemaakte kaas dip was lekker

M. Hommel

Sterke punten:

Gemakkelijk te bestellen, prima op tijd bezorgd en heel verzorgd.
Lekker vlees en meer dan genoeg.

Angelique

Lekker vlees. Snel antwoord per mail. Wel raar dat er Vleessla en zalmsla in het pakket zit. Liever wat groenten. Goed ingepakt

Communicatie

Mendy Wigbout

Via Vakantieveilingen korting "gewonnen" voor BBQ Thuisbezorgd. Uit nieuwsgierigheid een familiebbq gepland. Besteld, korting keurig verwerkt! Bestel- en leverdata super! Netjes bezorg volgens...

Sterke punten:

Goed verpakt, conform afspraak op tijd geleverd.

Adriaansen

Goed! En top service

Service

J.j.vd noordt

Gemakkelijk besteld, op de afgesproken tijd geleverd. Advies om het vlees een dag eerder te laten bezorgen ivm bevroren vlees is fijn. Hellas is het scheurbrood dan taai

Reactie BBQthuisbezorgd:

Goedenavond,

Dankjewel voor de review!

Hebben jullie het scheurbrood een paar minuutjes (zeker niet langer dan dat!!!) verwarmt op de BBQ zoals we in de tips aangeven?
Zo ja, dan zou je normaliter altijd een prachtig 'knapperig van buiten en zacht van binnen' brood moeten krijgen.

We vernemen dit graag even.

Fijne avond en nogmaals dank.

Gr,
Michael - Team BBQthuisbezorgd

Van Meer

Goede berichtgeving over bezorging. Smakelijk gegeten

Sterke punten:

Eenvoudige en duidelijke bestelmogelijkheid.

Daniel Barnas

Heerlijke bbq gehad afgelopen zaterdag met 26 personen. Besteld voor 20 personen, aangezien er 10 kids bij waren, maar zelfs dat was al ruim voldoende. Iedereen vond het heerlijk. Goeie salades,...

-Netjes bezorgd
-goed vlees
-lekkere salades en sauzen
- de kaas-kruidendip is ECHT zalig

becu philippe

Top

Sterke punten:

Perfect geleverd in een isobox
1 minpuntje, wij Belgen zijn niet zo geweldig te vinden voor al die vlees en vis salades op een bbq,
Tip :Wij hebben het Turks brood rond gesneden even op de bbq en er een hamburger tussen gelegd, ze hebben ervoor gevochten