Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid
Kwaliteit van de geleverde producten

Charl de Veer, Voor koken en meer

Goede communicatie, heldere afspraken

Communicatie

Mark

Via vakantieveilingen.nl een bon voor korting gekocht. Korting verdampte snel door de vele administratiekosten. Uiteindelijke kg-prijs veel hoger dan bij een keurslager. Verpakking viel ook tegen,... Via vakantieveilingen.nl een bon voor korting gekocht. Korting verdampte snel door de vele administratiekosten. Uiteindelijke kg-prijs veel hoger dan bij een keurslager. Verpakking viel ook tegen, geen koelelementen of koeltas in de box.

henk

steakbox

goed bezig

M. van Es

Op zich prima, we vonden de hoeveelheid van alles wel wat weinig. Brood en satésaus hadden we te kort, vlees net genoeg omdat er twee mensen minder waren.

Bbq

Goed vlees

Reactie BBQthuisbezorgd:

Hoi Marijke,
Dankjewel voor je review. Fijn dat het naar wens was!
Hoi Marijke,
Dankjewel voor je review. Fijn dat het naar wens was!
Vervelend dat je brood en satésaus tekort had. Ik adviseer je om dit de volgende keer extra mee te bestellen. Onze pakketten zijn gemiddeld genomen prima, maar er is altijd een kwestie van smaakverschil. Daarom geven wij 100% transparant op onze website aan wat je gekocht hebt. Wij kunnen niet ieders verschillende smaak peilen helaas :).
Fijne dag en graag tot een volgende keer Marijke.
Groetjes,
Sandy
Team BBQthuisbezorgd

Jo van der Kraa

Top, lieve mensen, heerlijk vees en goed eten en altijd waar wij van houden niet zuinig, altijd veel. Meer dan super persoonlijke service, al met al....je zou er een feestje voor willen geven om t... Top, lieve mensen, heerlijk vees en goed eten en altijd waar wij van houden niet zuinig, altijd veel. Meer dan super persoonlijke service, al met al....je zou er een feestje voor willen geven om t weer te ?unnen bestellen :-)

bbq de luxe 8 personen en eerder voor veel meer mensen

Sterke punten:

persoonlijke service en mogelijkheden bedenken bij bijv. laat bestellen. Goede kwaliteit producten!

Overweg

Voor de 3e keer een bestelling gedaan. Het vlees/vis en alles wat erbij zit is heerlijk. Het is alleen jammer dat het bevroren word aangeleverd en niet vers zoals zelf op de site staat.

Bbq

Variatie

Wim Noordhoorn

Goede kwaliteit,prima verpakkingen keurig op tijd bezorgd

BBQ

service

Vincent

Snelle reacties op vragen, goed vlees en uitstekend verpakt en bezorgd.

BBQ

Goede communicatie, Goed product

martin

Er werd geleverd waarom ik had gevraagd en netjes wanner het mij uitkwam.

steakbox

Sterke punten:

goed vlees voor een nette prijs thuis geleverd op de dag dat het uitkomt voor mij.

B.N.Koorn

1e bestelling, werd keurig conform afgesproken tijd netjes afgeleverd. Was verrast over de prima verpakking en verzorging van het bestelde bbq pakket.

Zeer correcte aflevering.