Klantvriendelijkheid & reactiesnelheid op email
Bestelgemak via de website
Kwaliteit van het vlees

Els

Alles goed geregeld ondanks dat wij t op t allerlaatste moment hebben besteld.

K.giesberts

Goede levering en lekker vlees pakket.

Sterke punten:

Bevroren levering. Duidelijke website.

Ricardo bakker

Was voor kij de eerste keer dat ik hier bestede Het vlees is super goed alles netjes verpakt komt koel aan en mooi otijd geleverd echt een aanrader als ik weer een grote bqq geef bestel ik zeker weer

Sterke punten:

Je word goed op de hoogte gehouden over je bestelling en een goed uitleg krijg je er bij hoe je het besten het brood kan bereiden super

Peter Stevens

Heel goed, de communicatie was goed, de levering perfect op tijd en goed verpakt. Wel één puntje, de box had op zijn kant gestaan en daarmee was één van de potjes uitgelopen. Zou moeten aangegeven...

Sterke punten:

Iedereen vond het heel lekker dus voor mij was het perfect!

wim scheerder

Snelle levering en heerlijk vlees

Iliana Hidalgo

Goed.

Delivery was perfect

julien mertens

Goed op tijd levering

Sterke punten:

goede kwaliteit vlees 1 puntje vermelden op individuele verpakking welke steack is mij niet steeds duidelijk

olivia delille

Bij de levering zijn het steeds super vriendelijke mensen die de producten afzetten.
Steeds op tijd geleverd en verzorgd.

Peter Op den Kamp

Netjes afgeleverd, goed verzorgd

Sterke punten:

Ik weet GEEN minpunten en dat is een zeer sterk punt

nadine plamont

Supper snelle contakten blijvende gemakkelijke uren waar en wanneer je het wil wat een mens nog meer moet hebben , zo gemakkelijk kan een mens niet hebben

Sterke punten:

vlees was mals en supper zacht we hebben er van genoten ,
het vis was verukkelijk .
en de sousen en de prei ham salade ook , iedereen was super blij en zijden waar ik dat vlees gehaald heb toen ik zij aan wat ik mee doe