Marlou

Makkelijk te vinden via google, biedt verschillende pakketen aan. Prima prijs-kwaliteit. Contact opnemen was wat moeizaam, niet heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb meerdere malen contact... Makkelijk te vinden via google, biedt verschillende pakketen aan. Prima prijs-kwaliteit. Contact opnemen was wat moeizaam, niet heel vriendelijk te woord gestaan. Ik heb meerdere malen contact opgenomen, het leek of ze geen tijd hadden om de telefoon op te nemen en mijn vragen te beantwoorden. Dit veelal mbt glutenvrij eten, hierin missen ze duidelijk nog kennis. Ze bieden de pakketten aan, doen lastig over het vergeven van ingredienten informatie, er kon geen extra bbq geregeld worden om kruisbesmetting te voorkomen "de bbq is groot genoeg". Helaas werkt dit niet zo. Er zou geen glutenvrij brood bij zitten, deze zat er uiteindelijk wel bij maar was bedorven.

Vlees van goede kwaliteit. Kwamen op de afgesproken tijd. Makkelijk online te bestellen, overzichtelijke website.

Betere informatie verstrekken mbt allergeen pakketten. Heel fijn dat jullie dit aanbieden, weet dan ook waar je daadwerkelijk over praat. Voelde mij niet serieus genomen hierin. Zie ook graag met de... Betere informatie verstrekken mbt allergeen pakketten. Heel fijn dat jullie dit aanbieden, weet dan ook waar je daadwerkelijk over praat. Voelde mij niet serieus genomen hierin. Zie ook graag met de levering een ingredientenlijst en een houdbaarsheidsdatum van de producten die geleverd werden. Chat via de site is waardeloos. Meerdere malen geprobeerd ook mail achter gelaten en geen reactie op gekregen. Prima als je de optie aanbiedt op je site, maar doe er dan ook wat mee of haal deze eraf.

't IJshuys

Super!

Heerlijk vlees, voldoende sausjes, fruitsalade, brood etc.

n.v.t.

John Mouthaan

Goede communicatie, kwaliteit vlees en service erg goed

kwaliteit vlees, materiaal en communicatie

overzicht aanbod op website en bestelgemak

Loek van Riel/NOVA verkeersopleidingen

Prima. alles in één woord samen te vatten

goede afspraken te maken over specifieke wensen.
Kwaliteit vlees en sauzen opvattend goed en poties ruim en zeer divers

valt me zo niet in. past ook in het plaatje van de prima ervaring.

Karen van van Grinsven (JBC 't Dupke)

Hele fijne en prettige ervaring zowel per mail als telefonisch.

Vriendelijk, goed BBQ buffet en tijden van brengen en halen super geregeld. Ook de prijs van de BBQ was perfect.

Conny van Boxtel

Prima, voor herhaling vatbaar

Voldoende keus, 24 uur van tevoren pas bestellen

Peter Jansen

Zeer goed

De vriendelijkheid, service en natuurlijk Mike

Bas de Groot

Goed!

Compleet met voldoende bestek en borden

Janny Jacobs

Goede service