Angelique Oomes

Super vlees, goede service, was alleen geen communicatie over het ophalen stonden dus onverwacht aan de deur gelukkig waren we thuis

Goed en genoeg vlees, bestek en borden waren schoon

Communicatie over het ophalen

Karin Vd Loos-Peters

Goed verzorgd, lekker eten. Ruime hoeveelheid. Jammer dat door overmacht op laatste moment tafels niet geleverd konden worden

Snelheid, gemak, kwaliteit

Zelf zoeken naar vervanging niet te leveren tafels

Yvonne Voltman

Gewoon goed

Kwalitatief goed vlees en goede salades

De order vooraf goed nakijken. Er ontbrak een tafel. Die is wel met de factuur verrekend. Verder geen probleem.

Elly postema

Super geregeld, netjes verzorgt, goed en lekker vlees. Ook de salades waren vers en lekker.

Goede verzorging

BBQ voor 15 personen

- Flexibel in bezorgtijden en retourtijden
- Geen afwas

Patricia Jansen

Alles wat super goed qua kwaliteit 1 min puntje niet onze complete bestelling zat in de 1ste bus die kwam leveren dus werd 4 u later na geleverd uit eindelijke wel optijd maar was even spannend

Alles goede kwaliteit

Planning wat in welke auto zit

Nicole Van De Moesdijk

Helaas vonden wij de kwaliteit van de tapas die we hebben besteld ver onder de maat. Met name de warme tapas. Dat had eigenlijk niks met tapas te maken. Ik heb bijna de helft weg moeten gooien... Helaas vonden wij de kwaliteit van de tapas die we hebben besteld ver onder de maat. Met name de warme tapas. Dat had eigenlijk niks met tapas te maken. Ik heb bijna de helft weg moeten gooien helaas...
Er zat echt weinig smaak aan zowat alles...
Er zat ook geen uitleg bij hoe je de warme tapas moest verwarmen of hoe lang.

Levering en ophalen was prima.

Smaak verbeteren. Het was gewoon echt niet lekker.

Ingeborg van Hout

Aanrader maar kan beter communiceren als iets niet leverbaar is

kwaliteit van vlees en salades zijn top

Wij hadden voor bedrijfsbqq ook tafels en stoelen besteld maar deze bleken bij levering niet op voorraad. we hebben ze wel betaald. We zijn een uur bezig geweest om telefonisch contact te krijgen en... Wij hadden voor bedrijfsbqq ook tafels en stoelen besteld maar deze bleken bij levering niet op voorraad. we hebben ze wel betaald. We zijn een uur bezig geweest om telefonisch contact te krijgen en na anderhalf uur werden we terug gebeld. Er waren op dat moment alleen sta tafels maar we hadden het fijn gevonden als wat we betaald hadden er ook was. ruim op tijd gereserveerd

Naomi van Meer

Goede nette levering, prijs en afhalen. Geleverde producten waren niet voldoende.

complete pakket met borden, leveren en afhalen

Veel te weinig salades voor het aantal mensen waarvoor de bestelling was

Marjo van Elferen

Heerlijke tapas, prettig contact en correcte bezorging.

Goede prijs /kwaliteit verhouding. Correcte bezorging.

Geen verbeterpunten.