Prettig contact.

Flexibel in bestelling, Snelle reactie op mail of telefoon.

Wij waren zeer tevreden over BBQ enzo

Bestellen is gemakkelijk. Bij aankomt goede uitleg en zag er erg lekker uit. Maar nog beter het was heerlijk

Nee geen verbeter tips. Vooral het niet hoeven af te wassen is heerlijk.

Maud Brouns

Afgelopen zaterdag de gourmet besteld, helaas zaten er geen satespiesjes en cadeautjes voor kinderen bij wat wel vermeld was. Maar al met al toc( heerlijk genoten

Heerlijk vlees en salades, goede levering, alles goed verpakt

Ik miste een beetje ei bij de gourmet om bijvoorbeeld omeletjes te bakken

Hartmans Administratie

Alle vragen werden middels telefonisch contact als via chat op de website op een prettige wijze afgewikkeld.
De levering op de afgesproken datum was conform afspraak.

Bedrijf reageert snel op vragen of op dingen die fout gaan.

Hoeveelheid vlees (voor 12 personen) was te weinig t.o.v. het aantal deelnemers (9).

Paula

Goed en lekkere tapas. Heel leuk geserveerd en vriendelijk geholpen.

Snelheid en gemak. En het zag er natuurlijk top uit.

Van mijn gasten kreeg ik terug dat alles heel lekker was, alleen dat de fruitsalade niet bijzonder was. Smaakte allemaal een beetje hetzelfde. Dus die zou nog verbeterd kunnen worden.

Prima, we hebben al vaker besteld en het eten is altijd prima in orde

Een klein dingetje: wij hadden de tapasplank besteld en volgens de omschrijving zou daar het volgende toebehoren bij horen: 8 x Tapasprikkers, 8 x Vorkjes, 8 x Servetten, Plateau. Er zaten alleen drie theelepeltjes bij voor de smeerseltjes, en een paar houten cocktailprikkertjes. Dit vond ik wat karig. Ik had zelf genoeg spullen in huis maar ik ben het gewoon niet gewend dat niet alles precies geleverd wordt zoals beloofd.

Marije Bakker

We hebben de Pizzarette besteld tijdens een familieweekend.

Er is makkelijk contact te leggen.
De producten die worden gebracht zijn vers, divers en lekker.
Bestek, servies, pizzarettes waren schoon!
Een dag van de te voren wordt de bezorgtijd bekend gemaakt en dit is een tijdsbestek van 1 uur!
Er wordt alle dagen van de week bezorgd, ook tijdens vakantieverblijven is geen probleem.

Tijdens het bestellen kan er worden aangegeven dat de bestelling op een ander afleveradres bezorgd moet worden. Het is alleen niet geheel duidelijk waar dit adres ingevoerd moet worden. Daarom zou het makkelijk zijn dat wanneer er een bestelling wordt geplaatst ,er nog overzicht is met de bestelling en alle gegevens voor je de bestelling bevestigd.
En ook in de mail met de update zou het fijn zijn dat het afleveradres wordt vermeldt.
Ik heb telefonisch contact gehad omdat ik niet zeker wist of het afleveradres goed was doorgekomen, ik heb geen aangepaste mail ontvangen met het juiste afleveradres. Voor de eigen zekerheid is het wel fijn om te weten dat alles goed is doorgekomen.

Marije Bakker

We hebben de Pizzarette besteld tijdens een familieweekend.

Er is makkelijk contact te leggen.
De producten die worden gebracht zijn vers, divers en lekker.
Bestek, servies, pizzarettes waren schoon!

Prima, goed online te reserveren.
we dachten dat jullie niet op zondag leverden, misschien de dagen erop zetten.
vlees lekker mals en salade ook super!
zelfs diegene die altijd...

de afwas, heerlijk om zo in te leveren

Zie boven met de dagen

Alec Balledux

Prima in elk opzicht.

Heel goed om even te kunnen chatten of het zo laat in het seizoen nog haalbaar was en later ook nog of er iets gewijzigd kon worden ivm vlees vervangen door vis.

Blijf zo flexibel!!!