Ilja

Vriendelijk en flexibel

Lekker gegeten

Afwisselen met niet gemarineerd vlees. Bakplaat bakt beter dan een elektrisch gourmetstel

Ingrid

BBQ voor 33 personen gehad gisteren. Prima geregeld! Goede kwaliteit van het 25 personengroeps arrangement van vlees, vis was iedereen erg enthousiast over( heerlijke pakketjes en spiesen) en vega...

Vis pakket was echt iedereen enthousiast over!

Joost

Prima, alleen wat meer salade had gemogen.

Goede kwaliteit vlees bij het populair-pakket

Meer salade en satésaus bij 13 personen

Anna

Prima service, goed bereikbaar en vooral heerlijk eten

Zich houden aan de afspraak

Doordat ik de groepsbarbecue had besteld voor 25 personen schrok ik bij de aflevering. Wij dachten van alle vleessoorten 24 stuks te krijgen en de hoeveelheid salades leek miniem. Na gebeld te hebben werd uitgelegd dat er 5 stuks vlees per persoon op de site te staan en dat klopte. Doordat er 7 soorten vlees waren was dit verwarrend. Ook werd er verteld dat de salades gewogen waren en dat dit ook per zoveel gram per persoon was. Na de salades op een schaal verdeeld te hebben zag je dat er voldoende was voor iedereen en ook aan sausjes was er meer dan voldoende. Kortom uiteindelijk was het fantastisch en is niet eens alles op gegaan. Zou fijn zijn als er iets duidelijker aangegeven werd hoe de hoeveelheid tot stand komt

Voor de eerste keer besteld maar het was top! Meer dan voldoende en alles op tijd gebracht.

De manier waarop alles ingepakt en schoon binnen kwam

Goede producten en service vriendelijke benadering en goede uitleg bbq

Goede kwaliteit

Etiketten op bakken met inhoud m.b.t. vegetarich en vis

Marianne en Jan Van Drie

Prima verzorging

Goede verzorging

Wederom prima verzorgd.

Nette service

Erg goed.

Duidelijk wat je kunt verwachten.

Heel vriendelijke bezorger !

Ik vond het vlees ( met name de speklapjes en beef )niet lekker gekruid. Salades niet mijn smaak. Wat waterig tomatensalades.
Maar dat is persoonlijk...

Vriendelijkheid

Speklapjes vond ik niet lekker gekruid. Ze waren ook te dik.
Porties waren echt te weinig voor 5 personen. Vlees voldoende maar hoeveelheid saté salades sausjes te weinig.