Patricia Jansen

Alles wat super goed qua kwaliteit 1 min puntje niet onze complete bestelling zat in de 1ste bus die kwam leveren dus werd 4 u later na geleverd uit eindelijke wel optijd maar was even spannend

Alles goede kwaliteit

Planning wat in welke auto zit

Nicole Van De Moesdijk

Helaas vonden wij de kwaliteit van de tapas die we hebben besteld ver onder de maat. Met name de warme tapas. Dat had eigenlijk niks met tapas te maken. Ik heb bijna de helft weg moeten gooien... Helaas vonden wij de kwaliteit van de tapas die we hebben besteld ver onder de maat. Met name de warme tapas. Dat had eigenlijk niks met tapas te maken. Ik heb bijna de helft weg moeten gooien helaas...
Er zat echt weinig smaak aan zowat alles...
Er zat ook geen uitleg bij hoe je de warme tapas moest verwarmen of hoe lang.

Levering en ophalen was prima.

Smaak verbeteren. Het was gewoon echt niet lekker.

Ingeborg van Hout

Aanrader maar kan beter communiceren als iets niet leverbaar is

kwaliteit van vlees en salades zijn top

Wij hadden voor bedrijfsbqq ook tafels en stoelen besteld maar deze bleken bij levering niet op voorraad. we hebben ze wel betaald. We zijn een uur bezig geweest om telefonisch contact te krijgen en... Wij hadden voor bedrijfsbqq ook tafels en stoelen besteld maar deze bleken bij levering niet op voorraad. we hebben ze wel betaald. We zijn een uur bezig geweest om telefonisch contact te krijgen en na anderhalf uur werden we terug gebeld. Er waren op dat moment alleen sta tafels maar we hadden het fijn gevonden als wat we betaald hadden er ook was. ruim op tijd gereserveerd

Naomi van Meer

Goede nette levering, prijs en afhalen. Geleverde producten waren niet voldoende.

complete pakket met borden, leveren en afhalen

Veel te weinig salades voor het aantal mensen waarvoor de bestelling was

Marjo van Elferen

Heerlijke tapas, prettig contact en correcte bezorging.

Goede prijs /kwaliteit verhouding. Correcte bezorging.

Geen verbeterpunten.

stef faassen

Super goed

Alles super lekker en vers lekkere stukken vlees en salades en apparatuur

Niks alles was perfect

eric thijssen

Alles netjes conform afspraak geleverd en weer opgehaald

Afspraken nagekomen

Uiteraard afhankelijk van gezelschap maar verdeling van de salades (meer groenvoer)

Kitty

Slechte communicatie

Op tijd leveren

Heb alles zelf afgewassen en per ongeluk ook mijn eigen messen mee retour gegeven. Hierover meteen contact gehad en nu na een week mijn messen nog niet terug en afspraken die helaas niet nagekomen... Heb alles zelf afgewassen en per ongeluk ook mijn eigen messen mee retour gegeven. Hierover meteen contact gehad en nu na een week mijn messen nog niet terug en afspraken die helaas niet nagekomen worden.

Joris Toonen

Goede prijs kwaliteit verhouding en super service.

Goede prijs kwaliteit verhouding en super service.

Bbq was niet schoon gemaakt. Bij het oppakken pakten we in het vet van de vorige Bbq

Maria Merks

Service is goed. Voldoende geleverd.

Service

Zorg er voor dat de BBQ compleet is. Bij ons was de gasslang om het handvat gedraaid. Je kreeg die niet losgedraaid doordat het koppelstuk niet door het handvat pastte.