VAN Aubel

Prima. Afspraken zijn duidelijk. Fijne communicatie.

Punctueel en duidelijk.

Op dit moment niet echt.

Bruno Mostinckx

Zeer positief geven uitgebreid informatie zelfs als er veel volk is

uitgebreide kennis

recepten op website zijn soms niet helemaal duidelijk hoe je het juist moet doen

Tom (Wendy) van der Waals

Alles te krijgen op het gebied van buiten koken. Echt heel breed assortiment in alles. Ook authentiek

Authentiek zijn, goede kwaliteit vlees/vis bij workshop

..ik.heb de recepten nog niet ontvangen. Bij ontvangst, het was voor ons de eerste keer, werden we goed begroet. Hij zou nog terugkomen nadat iemand iets vroeg. Niet gebeurd. Ik zou altijd vragen of... ..ik.heb de recepten nog niet ontvangen. Bij ontvangst, het was voor ons de eerste keer, werden we goed begroet. Hij zou nog terugkomen nadat iemand iets vroeg. Niet gebeurd. Ik zou altijd vragen of eerste bezoek was. Zo ja, dan een rondleiding en vertellen over de drive van het bedrijf. Bbq is beleven, dat wil ik ook zeker ervaren als ik voor de eerste keer kom.

Arjan Haverkamp

TOP

De persoonlijke aandacht en het enthousiasme van de “kok”

Geen!

Marcel Spek

Erg leuk!

Enthousiasme en kennis

N.J. Rijnhout

Prima!

Snelle verzending. Uitstekende klantenservice!

Jolanda Lint

Jong en enthousiast

Passie voor het vak straalt eraf👍

Angelique Hameleers

OP 14 april hebben mijn man en ik een Big Green Erg Experience bijgewoond. We hebben een zeer goed verzorgde en leuke dag gehad. We hebben heel veel opgestoken van alle tips en adviezen die we... OP 14 april hebben mijn man en ik een Big Green Erg Experience bijgewoond. We hebben een zeer goed verzorgde en leuke dag gehad. We hebben heel veel opgestoken van alle tips en adviezen die we hebben gekregen. Ook hebben we gewoon heel erg lekker gegeten.
Wouter was onze gastheer die dag, hij heeft ons op een hele prettige en professionele wijze door de workshop geleid. Al met al kunnen we de workshop van harte aanbevelen voor de beginnende BBQ-er of gewoon omdat je altijd iets bij kunt leren!

De professionaliteit en vakbekwaamheid van Wouter.
De ruimte was schoon, heel licht en heel sfeervol.
De producten waarmee we hebben gewerkt waren vers en van goede kwaliteit.

Er was op de dag dat wij er waren geen spa rood in de koelkast. Dit is het enige dat ik heb gemist. Weet niet of ik ernaar had moeten vragen maar als het niet in het assortiment van drank zit is dat... Er was op de dag dat wij er waren geen spa rood in de koelkast. Dit is het enige dat ik heb gemist. Weet niet of ik ernaar had moeten vragen maar als het niet in het assortiment van drank zit is dat de enige tip die ik heb.

Boye Snoek

Fantastisch; leuke en vooral lekkere workshop. Meer dan genoeg eten en drinken en vooral hele goede begeleiding.

Begeleiding.
Voorbereidingen die getroffen waren.
Het eten en duur van de kamado workshop!

Wisselen van werkplek/kamado tijdens de workshop.

Reinder Slager

Kamado besteld! Gied geregeld allemaal en omdat ik montage mee had besteld bleek bij montage de eerste kamado wat mankementen te hebben. Daardoor dus tijdig ontdekt. Levering iets vertraagd maar wel... Kamado besteld! Gied geregeld allemaal en omdat ik montage mee had besteld bleek bij montage de eerste kamado wat mankementen te hebben. Daardoor dus tijdig ontdekt. Levering iets vertraagd maar wel een goede kamado.
En levering ging uitstekend en op afspraak! Ideaal!

Communicatie en service!

Nog niet 😃