595 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Service
Kwaliteit huurauto

Benny Creveld

Voldeed heelemaal

Yes

No... u r good...

Eduardo Sampaio

Ja

De auto's zijn een beetje oud, I felt that my complaint was not taken seriously

Yes ,was alright .

Hortraco henk van den Heuvel

Ja, met de auto zelf was niets mis, nog met de service op Schiphol

Brandstof is altijd een argument. Niet zo moeilijk om iedereen met een volle tank te laten starten en een volle tank terug te laten komen. Vol is vol, makkelijk. Nu gaan jullie op een "hoe vol de... Brandstof is altijd een argument. Niet zo moeilijk om iedereen met een volle tank te laten starten en een volle tank terug te laten komen. Vol is vol, makkelijk. Nu gaan jullie op een "hoe vol de tank is aan het begin is hoe vol je hem terug brengt". Zo ik tenk en vol hem voor 2/3 de omdat ik hem ook voor 2/3 vol heb gekregen". Dat is dom !! Heb al 10 jaar een auto van BBL, laaste keer kreeg ik een zeer onplezierige communicatie met een van uw medewerkers. Heb dan ook de laaste keer (was wederom in Nederland 16 November voor 9 dagen met klanten GEEN BBL auto genomen maar die van een andere partij. heb ook een personeels lid geinstrueerd NIET van BBL te huren als hij volgende week naar Nederland moet gaan.

Lars Seistrup

No, the car had no cruise control, which I always use driving in the NL. First time I have had a BB & L car without cruise control.

Cruise control ;-)

Ja.

onbelangrijk

Het enige verbeterpunt is waarschijlijk niet op te lossen:
Het enige verbeterpunt is waarschijlijk niet op te lossen:
dat is bij het inleveren van de auto, druk, heel druk bij departures, heel moeilijk en tijdrovend vooral bij regen om de assistant te vinden

Ja

Ingebouwde navigatie ipv losse tomtom

Anonymously

Redelijk. Had issues met bandenspanning. Merk had niet mijn voorkeur, maar dat is meer persoonlijk.

Ben erg onder de indruk van de efficiency en service