595 reviews
Write a review

98% of the customers recommend this company.

Service
Kwaliteit huurauto

Max van Voorst

nee

Klijn sales & Services BV Curacao

Jazeker

nee, absoluut niet . jullie service is geweldig . ik denk dat ik al meer als 15 jaabij jullie huur .

Willem A.Verhagen-EUROAGRO

Heel goed nooit probleem gehad

mobile phone nr geven van persoon die auto ophaalt bij inlevering

A.L.Visser

Absoluut

Trix van der Vossen

Ja, helemal!

Ja. Als iemand een bekeuring krijgt met een BB&L auto kan dat ongemerkt blijven en tot nare gevolgen leiden. Is het mogelijk om de huurder op de hoogte te brengen als er onverhoopt een bekeuring... Ja. Als iemand een bekeuring krijgt met een BB&L auto kan dat ongemerkt blijven en tot nare gevolgen leiden. Is het mogelijk om de huurder op de hoogte te brengen als er onverhoopt een bekeuring komt, zodat deze betaald kan worden?

gerard speelman

Tinka Shaoul

Jazeker

Geweldige service. Heb al vele malen auto bij BB&L gehuurd en altijd goede service gehad. Laatste keer kon ik de auto door veiligheidsreden niet uit een parkeergarage in Almere halen en ik had de... Geweldige service. Heb al vele malen auto bij BB&L gehuurd en altijd goede service gehad. Laatste keer kon ik de auto door veiligheidsreden niet uit een parkeergarage in Almere halen en ik had de volgende morgen al een nieuwe auto in mijn woonplaats voor de deur. De mensen staan altijd op afgesproken tijd op Schiphol; kortom, dit is de beste maatschappij om een auto te huren!

Jarigsma

Ja

Als er niemand komt opdagen op Schiphol en het is een zondag/feestdag, is er niemand telefonisch bereikbaar van BB&L.

Anonymously

Anonymously

Ja, een ingebouwde GPS zou beter zijn dan een apart aan te sluiten apparaat, maar deze voldeed wel.