Iris

Snel en zorgvuldig

Snel en betrouwbaar

De track en tracé werkte niet, maar kwam het pakketje enkele dagen na de bestelling.

Bianca van Driest

Super snelle levering

Top levering

Ingeborg Kemper-van Gent

Top. Fijn bedrijf om zaken te doen.

Al een paar keer een bestelling geplaatst en komt altijd netjes verpakt en op tijd aan. Bij vragen over een product wordt je altijd goed geholpen. Ik kom graag op de site

Woutje Van Gestel

Top

mooie kleding

niks

Kitty De vries

Op zich goed

Het is nu 15 juni mijn pakket was retourgezonden en op 10 juni 12.43 ontvangen door baum sport. Heb nog niets vernomen over de ontvangst bij hen en/of retoursturen geld.
Pakket retour gezonden...
Pakket retour gezonden omdat er aangegeven werd dat het product beige zou zijn maar was taupe in het echt.

GuestNicolette

Reeds vaker artikelen besteld

kwalitatief mooie producten

Geen berichtontvangen wanneer zending retourontvangen was. Nu moest ik zelf op de track and trace kijken of het was aangekomen. Ook geen bericht gekregen dat de betaling via Multifactor komt te... Geen berichtontvangen wanneer zending retourontvangen was. Nu moest ik zelf op de track and trace kijken of het was aangekomen. Ook geen bericht gekregen dat de betaling via Multifactor komt te vervallen en ook geen bericht van Multifactor zelf ontvangen.

Jesse Zuijlen

Snelle bezorging, helaas wel andere kleur product dan aangegeven.

Juiste foto bij product zetten

Daniël Heldens

Super!!!!

Service is top! Wanneer je vragen hebt kun je mailen en je krijgt heel snel antwoord. Er wordt een gepast advies gegeven.

Geen, ga zo door!

Karin

Zeer slecht

Klinken zeer vriendelijk

Afspraken nakomen

Jan uit Schagen

Prima webwinkel, tevreden

Bestellen en betalen gaat heel makkelijk! Goede website.

Bij retourzendingen, geef duidelijk aan wat er gaat gebeuren in het proces. Dus als mijn retourgoederen ontvangen zijn, stuur dan een email naar de klant, het is ontvangen en we betalen het... Bij retourzendingen, geef duidelijk aan wat er gaat gebeuren in het proces. Dus als mijn retourgoederen ontvangen zijn, stuur dan een email naar de klant, het is ontvangen en we betalen het retourbedrag binnen X dagen terug. Nu moest ik zelf mailen of het goed ontvangen was en daarna nog een keer wanneer ik dan mijn geld zou ontvangen.