8.3/10

J-dawgg

Gemakkelijk en snel.

De website heeft een duidelijke, strakke layout. Bestelling is zeer gemakkelijk te plaatsen, ook zonder account.

Iets meer product info zou wel goed zijn. Bijvoorbeeld bij snowboards wat voor type bindingen er op kunnen en omgekeerd hetzelfde.

Er was bij mij iets foutgegaan met het order en ik had de volgende ochtend om 8 uur de goede op de stoep staan

Prettige site/winkel met mooie producten

Sneel levering duidelijke site

Retourzending en reactie op vragen over retourzending. Dit mag nog wel iets duidelijker aangegeven worden

M. Kuipers

Mijn aankopen zijn altijd bescheiden, maar ik heb de ervaring vriendelijk te woord te worden gestaan. Als klant ervaar ik dat als zeer belangrijk (ongeacht het bedrag wat besteed wordt).

Niet echt een tip oid, maar ik was in de verwachting bij mijn bestelling van 2 kinder ski-helmen ook zakjes (beschermhoezen) te ontvangen. Deze zaten er jammer genoeg niet bij. Dat vind ik jammer.

Nico van Lith

Duidelijke uitleg bij telefonisch contact en prima levering van de skies met stokken.

Als gezegd duidelijke uitleg over passend maken van de skies.

Geen.

Goed te vinden

Ga zo door

Buyo | Trans Eurasia Expeditions

Positief, Besteld voor goede prijs, stipte levering, snelle reactie op vragen!

Ik had verkeerd huisnummer opgegeven maar na een belletje in no time geregeld door medewerker!

Floris s

Goedkoopste bindingen die ik tegen kwam in Nederland, op vrijdag rond +-20:00 besteld & ik kreeg de bindingen dinsdagmiddag binnen dus voor 22:00 besteld & de volgende dag in huis is niet gelukt....

Goedkoop

Wordt er bezorgd op zaterdag? Bij deze order helaas niet.

Jenny

Heel betrouwbaar, snelle levering!! grote collectie.

Grote collectie met ook veel sale artikelen. Dus daar goed gebruik van gemaakt.

Jas besteld en binnen 24 uur geleverd in stevige verpakking. Precies wat ik verwacht.

Goede website, snelle levering.