7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

W.Weijers

Mooie zorgbedden maar zeer slechte service. Geen monteurs in het bedrijf om klacht op te lossen.

W. van Berkum

Zaterdag op de 50plus beurs een bank gekocht. Henny v.d. Laan maakte een contract op, ondertekende het en moest toen naar Zeewolde. Eind van de dag zouden de details worden doorgesproken, zoals... Zaterdag op de 50plus beurs een bank gekocht. Henny v.d. Laan maakte een contract op, ondertekende het en moest toen naar Zeewolde. Eind van de dag zouden de details worden doorgesproken, zoals levering en betaling.
Wat gebeurt: hij verkoopt de bank ondertussen aan een ander, omdat die ander er ook een bijpssende stoel bij kocht!
Excuses, sorry, had niet mogen gebeuren....
Wat heb ik daar aan? Geen enkele tegemoetkoming of zo, gewoon onbehoorlijk gedrag. En dat is een goede verkoper? Bah!

I.veenhiven

Onze dochter €1.900,--laten betalen die
Herseninfarct heeft gehad en laten tekenen terwijl zij eerst goed moet nadenken gewoon schandalig en niet mee te praten met deze mensen.
Geld...
Onze dochter €1.900,--laten betalen die
Geld afhandig maken van een gehandicapte.

W. Starink

After Sales is er totaal niet. Antwoord op de vragen/klachten krijg je nooit. Product wordt niet geleverd zoals op de foto's in de brochure wordt weergegeven.
Typisch een bedrijf dat graag...
Typisch een bedrijf dat graag verkoopt maar uiteindelijk zeer klantonvriendelijk is.
Dit was eens maar nooit weer.

H.R. de Jong

Zeer slechte ervaring. Bij klachten geen reactie. Mails worden niet beantwoord. Leverdatum wordt niet gehaald. Al met al een goed bed maar bedenk U voordat u met deze firma in zee gaat, tenzij u er... Zeer slechte ervaring. Bij klachten geen reactie. Mails worden niet beantwoord. Leverdatum wordt niet gehaald. Al met al een goed bed maar bedenk U voordat u met deze firma in zee gaat, tenzij u er een hartinfarct aan over wilt houden.

Boone

Na maanden zijn onze kussens nog steeds niet geleverd en zijn wel betaald

N.J. Oosterkamp

Wij hebben een superfijn bed gekregen erg tevreden!

J.M. West

Batavia Boxsprings raden wij zeker aan! Erg te spreken over de hele gang van zaken.

Reactie Batavia Boxsprings:

Fijn dat u het bezoek zo positief heeft ervaren.