De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Ernst van de Veerdonk

Nooit iets ontvangen.
Nooit iets ontvangen.
In maart kwam de verkoper bij mij thuis om te praten over een Boxspring. Leuk gesprek, man had verstand van zaken. Wel jammer was het geijkte spelletje dat hij "naar het hoofdkantoor moet bellen voor korting" en dat was natuurlijk teveel maar ach.
Geeft niks, ik moest uiteraard wel aanbetalen.
De levertijd zou 14 weken zijn, best veel eigenlijk.
Na 14 weken geen bed, maar ook geen enkel bericht van Batavia over de overschrijding van de levertijd. Dus maar een mail gestuurd dat ik het bed ècht binnen 4 weken wil hebben: geen enkele reactie.
Na 18 weken heb ik volgens de GBW voorwaarden de order kunnen annuleren: wederom geen enkele reactie. Nu maar hopen dat ik mijn 500 euro terugkrijg.
Ik zal niet zeggen dat je er niks moet kopen, want ik lees veel recensies dat, àls het bed komt, de kwaliteit heel goed is. Ik zal het helaas nooit mogen ervaren.
Maar betaal in ieder geval niks aan, want Batavia doet weinig tot geen moeite om je te informeren, en dan kun je makkelijker onder de koop uit.

M. Schotanus

We hebben een hele aardige, maar ook vakkundige adviseur in huis gehad. Hij heeft alles goed uitgelegd en we begrepen hem volledig. Toch hebben wij ons over laten halen om een bestelling te plaatsen... We hebben een hele aardige, maar ook vakkundige adviseur in huis gehad. Hij heeft alles goed uitgelegd en we begrepen hem volledig. Toch hebben wij ons over laten halen om een bestelling te plaatsen die ons budget nogal oversteeg. Heb hem vanmiddag ge appt en gemaild dat we van de opdracht tot leveren afzagen en volgens ons is die order nu geannuleerd.

Fam. ten Cate

Wij zijn erg tevreden met het nieuwe bed dat is geleverd door de firma Batavia. Het huisbezoek hebben wij als erg prettig ervaren, goede uitleg en samen tot een compleet bed gekomen. Ook zijn wij... Wij zijn erg tevreden met het nieuwe bed dat is geleverd door de firma Batavia. Het huisbezoek hebben wij als erg prettig ervaren, goede uitleg en samen tot een compleet bed gekomen. Ook zijn wij erg te spreken over de monteurs die alles goed geplaatst en uitgelegd hebben.

N. van de Water

Heerlijk bed! Goede service, dik tevreden!

T.J. van Vlierden

Wij raden bataviaboxsprings zeker aan! Een heerlijk bed.

J. vd Velde

Met een thuisbezoek van Rutger zijn wij zeer tevreden, Rutger heeft ons alles goed uitgelegd over een hoog- laagbed en zijn nadat wij het bed ontvingen nog steeds zeer tevreden

GA van Schaik

Batavia boxsprings is een prima bedrijf, wij raden ze bij iedereen aan.

Fam Bergman

We zijn zeer tevreden over de werkwijze van zwaluw. Alles netjes binnen een dag geplaatst en wij kunnen weer heerlijk gebruik maken van onze douche.

Fam. Wigersma

Wat een super fijn bed hebben wij gekregen van Batavia boxsprings! Helemaal tevreden!