De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Fam. Wigersma

Wat een super fijn bed hebben wij gekregen van Batavia boxsprings! Helemaal tevreden!

Mnr. Baljet

Wij hebben een heerlijk bed gekregen. Wel aan de prijs maar uitstekende kwaliteit.

Wim Oosterbeek

Een superbed, goede service en uitleg, op maat gemaakt, vriendelijke mensen met hart voor hun vak, topbedrijf

N. Boels

Wij hebben onlangs onze boxspring geleverd gekregen. Alles volledig zoals afgesproken geleverd en wij slapen weer heerlijk!

N. van Loo

Absoluut een aanrader om met batavia in zee te gaan!

Mevr. Joosten

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop! De levering was iets later als gepland maar nu het bed er is ben ik heel erg blij. Als extra service van de week iemand langs gehad die bij Batavia Boxsprings... Ik ben heel tevreden met mijn aankoop! De levering was iets later als gepland maar nu het bed er is ben ik heel erg blij. Als extra service van de week iemand langs gehad die bij Batavia Boxsprings werkt was prettig alles nagekeken en nog tips !!!Prima bedrijf !!!

N.J. Kuipers

Fijn bedrijf, denken echt met je mee en zorgen ervoor dat er aan niets ontbreekt. Fijn om te zien dat er nog bedrijven zijn die op deze manier met hun klanten omgaan.

N. Lodders

Vorige week hebben wij een bezoek gehad van een adviseur van batavia. Wij zijn tot zover heel tevreden over het gesprek en de kundigheid van de adviseur. Hierdoor hebben wij besloten om een bed te... Vorige week hebben wij een bezoek gehad van een adviseur van batavia. Wij zijn tot zover heel tevreden over het gesprek en de kundigheid van de adviseur. Hierdoor hebben wij besloten om een bed te kopen bij batavia boxsprings.