De kwaliteit van onze bedden
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Hetty Bakkum

Onze ervaring is bedroevend slecht!zo'n bedrijf mag eigenlijk niet bestaan.wij hebben eind augustus getekend voor 2 matrassen bij ons thuis,waar een consulent van het bedrijf langs kwam.binnen 2... Onze ervaring is bedroevend slecht!zo'n bedrijf mag eigenlijk niet bestaan.wij hebben eind augustus getekend voor 2 matrassen bij ons thuis,waar een consulent van het bedrijf langs kwam.binnen 2 dagen een e-mail gestuurd dat we er van af zien,en ons nog wat verder willen verdiepen.dat kon volgens het bedrijf niet want volgens hen waren er al kosten gemaakt.we moesten direct een aanbetaling doen van €378,anders zouden ze zelfs €500 claimen,zeiden ze.wij hebben dat bedrag helaas betaald,en toen kon de rechtsbijstandsverzekering niets meer voor ons betekenen.dus toen belden we dat we de matrassen dan toch maar wel bestelden,anders waren we de €378 kwijt.na 5 weken belden we maar eens de zaak op,wanneer de matrassen zouden komen.nou!die stonden nog steeds geannuleeerd!!ons vertrouwen was toen helemaal weg,en we dachten dat het maar bij annuleren moest blijven.op de bon stond ook geen beschrijving van het type matras,of de dikte.dus...wij zijn €378 kwijt aan deze oplichters.helaas waren wij te goed van vertrouwen!! Hetty Bakkum

Dhr. Koedijk

Edden verschonen in 1 handomdraai geregeld. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Veel eerder moeten weten.

Boogaard

Mijn dochter attendeerde me, dat het tijd werd voor een nieuw bed. Ze liet me de website van Batavia zien en we vroegen een brochure aan. Daarna werden we gebeld om een afspraak te maken. Een... Mijn dochter attendeerde me, dat het tijd werd voor een nieuw bed. Ze liet me de website van Batavia zien en we vroegen een brochure aan. Daarna werden we gebeld om een afspraak te maken. Een vriendelijke Brabantse dame heeft ons keurig te woord gestaan en wij hebben vervolgens besloten tot aankoop over te gaan. Ik ben erg blij met de geboden oplossing. Het in en uitstappen gaat veel gemakkelijker en ik kan nu ook heerlijk lezen in bed. Ik wou er eerder nooit zo aan, maar soms is het wijs om ook eens naar je kinderen te luisteren.

N. Arnetsen

Alle afspraken zijn netjes nagekomen. keurige en vertrouwde medewerkers die het bed kwamen brengen en in elkaar zetten daarnaast kregen we een duidelijke uitleg over hoe het allemaal werkt. 2... Alle afspraken zijn netjes nagekomen. keurige en vertrouwde medewerkers die het bed kwamen brengen en in elkaar zetten daarnaast kregen we een duidelijke uitleg over hoe het allemaal werkt. 2 maanden later kwam de adviseur nog eens langs om te kijken of alles naar wens was. Wij raden batavia boxsprings bij iedereen aan.

Mevr. Couwenberg

Ik heb goede ervaring met batavia boxsprings, vooral de service is heel goed!

Hoekema

Uitstekend bedrijf, in het geheel geen negatieve ervaringen.
Fijne service, heldere voorlichting over prijs kwaliteit verhouding.

F.H.J. Seigers

Alle afspraken zijn keurig na gekomen. Ons bed ziet er mooi uit en slaapt heerlijk. Wij zij er blij mee.

Dam

Klantenservice? Welke? Nu al 1.5 uur aan de lijn en zgn eerst wachtende! Ga jullie schamen. Er zijn mensen afhankelijk van jullie service! Neem gewoon je telefoon op!!!!

Anke en Ron de Krieger

We waren nodig toe aan nieuwe bedden, vooral matrassen, die waren wat ingezakt ik de loop der tijd. Aan de nieuwe (hardere) matrassen moesten we erg wennen, dat hebben we sowieso als we bijvoorbeeld... We waren nodig toe aan nieuwe bedden, vooral matrassen, die waren wat ingezakt ik de loop der tijd. Aan de nieuwe (hardere) matrassen moesten we erg wennen, dat hebben we sowieso als we bijvoorbeeld ergens anders slapen, maar na een paar weken sliepen we heerlijk en willen niet anders meer. Ook dat de bedden verstelbaar zijn bevalt ons prima, makkelijk met opmaken en eronder te kunnen stofzuigen is fijn.