7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

N.J. Schmersel

Goede service en uitstekende kwaliteit van de bedden. Ik heb een hoog laag bed van Batavia en ben hier heel blij mee!

Mevr. Stokkink

Heel goede service gehad! Wij zijn erg blij met ons nieuwe bed en slapen heerlijk!

Gerard w

Ben niet te spreken over batavia boxsping service is heel slecht reageren erg slecht op mail hoor ook er weinig van ze op klachten ook op reparaties doen ze niet zelf de contacten lopen niet erg... Ben niet te spreken over batavia boxsping service is heel slecht reageren erg slecht op mail hoor ook er weinig van ze op klachten ook op reparaties doen ze niet zelf de contacten lopen niet erg soepel tussen monteurs en Batavia knap waardeloos

Fam. Born

Alles keurig volgens afspraak geleverd! Complimenten!

M. Herberts

Wij hebben een prachtig bed mogen ontvangen van Batavia boxsprings. Wij slapen weer heerlijk!

Bij het leveren van het bed waren de voetborden afwijkend. De geleiders waren verkeerd bevestigd. Het hoofdbord kon niet naar boven. De verkoper zei dat dit kon. Mijn advies naar hun toe was zet... Bij het leveren van het bed waren de voetborden afwijkend. De geleiders waren verkeerd bevestigd. Het hoofdbord kon niet naar boven. De verkoper zei dat dit kon. Mijn advies naar hun toe was zet eerst alles in elkaar om vervolgens af te leveren. Dit voorkomt frustratie bij de klant. De voetborden en het hoofdbord gingen weer mee terug. Maar al met al hebben zij het netjes verholpen. Ging wel een paar weken overeen. Natuurlijk hadden wij liever gehad dat alles in een keer klaar was, maar de matrassen liggen waanzinnig. Dat verzachte weer het leed van het wachten. Maar toch raad ik het bedrijf aan om daar hun systeem aan te schaffen. Overal kunnen fouten gemaakt worden vervelend maar het belangrijkste is hoe wordt het opgelost daar ben ik zeer tevreden over.

B. Wentink

De levering liep helaas iets uit, maar het resultaat mag er zeker wezen. Het bed is prachtig, werkt goed en slaapt nog beter. Wij zijn heel blij dat we gekozen hebben voor Bataviaboxsprings.

Mevr. Galema

Zeer tevreden met het geleverde bed. Alles is naar wens en we slapen heerlijk!

Familie Versteeg

Volgens afspraak ons bed geplaatst.

N.J.C. van der Ven

Keurig en tijdig geleverd. Het bed slaapt heerlijk! Bedankt Batavia