7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

van der Wilt

Fijn met deze club zaken te doen. Alles netjes binnen de termijn geleverd en ons bed is helemaal in orde!

L. Buwalda

Wij hebben een heel fijn bed gekregen van Batavia Boxsprings. wij zijn er tevreden!

L. Ansems

Onlangs zijn de boxsprings van batavia boxsprings bezorgd. De aankoop hadden we veel eerder moeten doen, geweldig. De service is top en worden keurig begeleid en ontzorgt.

M. Huijbregts

Ik heb een hoog laag bed gekocht bij batavia boxsprings deze bevalt erg goed.

N.L.H. Leegwater

Wij hebben al meerdere malen contact gehad met batavia boxsprings. Dit is altijd heel erg prettig verlopen en we zijn hier ook erg over te spreken. Ze komen goed georganiseerd over.

Wij...

Wij hebben een bed gekocht en daar zijn we zeer blij mee! Een fijn bedrijf!

Mevr. Esman

Fijn contact. Heldere uitleg over de bedden. Goed advies.

Fam. Warnaar-Roos

Na de koop geen interesse meer. Een duur bed gekocht (€13.210,00). Hoog laag en verrijdbaar. Slaapt prima. Duurde wel 14 weken voordat het geleverd zou worden. De bezorgers waren frisse jongemannen... Na de koop geen interesse meer. Een duur bed gekocht (€13.210,00). Hoog laag en verrijdbaar. Slaapt prima. Duurde wel 14 weken voordat het geleverd zou worden. De bezorgers waren frisse jongemannen en heel behulpzaam. Het enige wat ons tot nu toe tegenvalt is de interesse van Batavia zelf. Tegenwoordig krijg je voor alles een vragenformulier met daarin de vraag of het gekochte product bevalt. Bij Batavia doodse stilte!!!!! Ik heb nog een mail hierover gestuurd maar ook daar niets op gehoord. Vind ik toch wel jammer en niet meer van deze tijd. Het bed was tenslotte duur genoeg.

Rien van Eldijk

Zo slecht heb ik het nog niet mee gemaakt.