7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

N. Boels

Wij hebben onlangs onze boxspring geleverd gekregen. Alles volledig zoals afgesproken geleverd en wij slapen weer heerlijk!

N. van Loo

Absoluut een aanrader om met batavia in zee te gaan!

Mevr. Joosten

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop! De levering was iets later als gepland maar nu het bed er is ben ik heel erg blij. Als extra service van de week iemand langs gehad die bij Batavia Boxsprings... Ik ben heel tevreden met mijn aankoop! De levering was iets later als gepland maar nu het bed er is ben ik heel erg blij. Als extra service van de week iemand langs gehad die bij Batavia Boxsprings werkt was prettig alles nagekeken en nog tips !!!Prima bedrijf !!!

N.J. Kuipers

Fijn bedrijf, denken echt met je mee en zorgen ervoor dat er aan niets ontbreekt. Fijn om te zien dat er nog bedrijven zijn die op deze manier met hun klanten omgaan.

N. Lodders

Vorige week hebben wij een bezoek gehad van een adviseur van batavia. Wij zijn tot zover heel tevreden over het gesprek en de kundigheid van de adviseur. Hierdoor hebben wij besloten om een bed te... Vorige week hebben wij een bezoek gehad van een adviseur van batavia. Wij zijn tot zover heel tevreden over het gesprek en de kundigheid van de adviseur. Hierdoor hebben wij besloten om een bed te kopen bij batavia boxsprings.

Dhr. Mulder

Fijn advies gehad van Henk. Ons nieuwe batavia boxsprings bed slaapt heerlijk!

wim

Brochure ontvangen zonder prijzen. n.a.v. een telefoontje een gesprek thuis gehad. Verkoper was m.i. kundig. aan het einde van gesprek een prijsopgave van € 14.000,00 !!! Maar hij had een... Brochure ontvangen zonder prijzen. n.a.v. een telefoontje een gesprek thuis gehad. Verkoper was m.i. kundig. aan het einde van gesprek een prijsopgave van € 14.000,00 !!! Maar hij had een "aanbieding", € 750 eraf !!! Waarop ik aangaf dat dit nog heel veel geld was. Hij bellen met zijn manager. Kreeg een "super, super, super" aanbieding van € 10.500,00. Dus in een paar minuten tijd bijna € 4000,00 korting. Maar dan moest ik wel DIRECT beslissen. Dus iets kopen zonder "voelen" of "kijken". NIET dus, ik heb voor de helft m.i. dezelfde kwaliteit bedden kunnen kopen. Ik heb gemengde gevoelens over Batavia Boxsprings. Op mijn gestuurde mail werd dan ook niet gereageerd. Klanten service !!!!!!!???????

Rien van Eldijk

Zelden heb ik zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Komen de afspraken niet naar en kwaliteit is zeer twijfelachtig. Geen zaken mee doen!!!

N. Meuleman

Voor mijn ouders hebben wij een hoog- laag bed gekocht bij batavia boxsprings. het Bed is onlangs geleverd (iets later dan was afgesproken). De kwaliteit van het bed is erg goed alle... Voor mijn ouders hebben wij een hoog- laag bed gekocht bij batavia boxsprings. het Bed is onlangs geleverd (iets later dan was afgesproken). De kwaliteit van het bed is erg goed alle functionaliteiten werken optimaal. Namens mijn ouders bedankt.