7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Dhr. Barelds

Top bed en een top service.

Fam. Baars

Verfijnde techniek. Degelijk materiaal.

van der Harst

Bedden verschonen in 1 handomdraai geregeld. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Veel eerder moeten weten.

E.J.M. Buts

Was allang vergeten hoe fijn het is om weer fris en fruitig wakker te worden, zonder stramme spieren en lage rugpijn. Dankzij de slaap-specialist van Batavia was het euvel in mijn oude bed snel... Was allang vergeten hoe fijn het is om weer fris en fruitig wakker te worden, zonder stramme spieren en lage rugpijn. Dankzij de slaap-specialist van Batavia was het euvel in mijn oude bed snel gevonden (ik lag al jaren op de onderkant van een niet keerbaar matras) en de nieuwe boxspring bevalt me echt super!

Schuurmans

Nou eindelijk na een half jaar is bed compleet . Maar wat heb ik een spijt slapen gaat nog steeds niet goed en er is ook niet goed gemeten , een nachtkastje staat helemaal onder wastafel dus dat is... Nou eindelijk na een half jaar is bed compleet . Maar wat heb ik een spijt slapen gaat nog steeds niet goed en er is ook niet goed gemeten , een nachtkastje staat helemaal onder wastafel dus dat is geen gezicht . Had het terug moeten laten halen maar moest dan dertig procent betalen dus heb dat toen maar niet gedaan , stom had ik wel moeten doen want nu zit ik met een duur bed waar ik me groen en geel aan erger dus voor mij nooit geen Batavia meer.

Ruijters

Zeer slechte ervaring met het bedrijf. Komen hun afspraken niet na. Bed 4februari besteld zou eerste week april bezorgd worden .Niet gebeurd. Heb tot 5 x toe moeten bellen en uiteindelijk naar de... Zeer slechte ervaring met het bedrijf. Komen hun afspraken niet na. Bed 4februari besteld zou eerste week april bezorgd worden .Niet gebeurd. Heb tot 5 x toe moeten bellen en uiteindelijk naar de manager gevraagd wanneer bed geleverd zou worden . Uiteindelijk na veel aandringen bed gebracht op 2 juli. Tot overmaat werd bed wel goed in elkaar gezet maar niet op de goede plek . Heb andere om hulp gevraagd zodat het toch nog goed kwam. Geleverd materiaal uitstekend ,service en afspraken zeer beneden de maat.

Fam. van Valkengoed

Wij hebben lang gezocht naar een oplossing om ons moeder uit haar ziekenhuisbed te krijgen. Tijdens haar langdurig ziek zijn, heeft er vaak een bed van de zorg in huis gestaan. Dit voelde zo... Wij hebben lang gezocht naar een oplossing om ons moeder uit haar ziekenhuisbed te krijgen. Tijdens haar langdurig ziek zijn, heeft er vaak een bed van de zorg in huis gestaan. Dit voelde zo onhuiselijk aan met die houten hekken. Nu heeft ons moeder een prachtbed met alles erop en eraan. De thuiszorg is blij en ons hulp ook. Zonder het gevoel van 'ziek zijn' de huiskamer. Ik hoop dat ons mam er nog veel plezier van mag hebben.

Bij de installatie van ons bed deed 1 van de twee bedlampjes het helaas niet. Gelukkig werd dit keurig opgemerkt door de monteurs en werd er direct een afspraak ingepland om deze te vervangen. Twee... Bij de installatie van ons bed deed 1 van de twee bedlampjes het helaas niet. Gelukkig werd dit keurig opgemerkt door de monteurs en werd er direct een afspraak ingepland om deze te vervangen. Twee dagen later was alles keurig geregeld. Een pluim voor de installateurs!

Lucinda Tier-de Jong

Beste lezer,

Ik ben zeer ontevreden over mijn box spring, het slaapt voor geen meter, elke dag rugpijn!
Bijna €5000,00 betaald voor een pijnslaper dus!
Nouja de helft, mijn...
Beste lezer,

Bijna €5000,00 betaald voor een pijnslaper dus!
Nouja de helft, mijn man slaapt prima op zijn helft maar ik vind het op zijn Hollands gezegd een kut bed.
Mijn vriendinnen kwamen, ze vonden het bed mooi, behalve de domheid van de verkeerde namen die erop zitten meneer en mevrouw Tiers ipv Tier vonden ze zeer onprofessioneel voor zo’n bedrijf als jullie en vonden het ook klote liggen.
Nou daar ga ik dus niet 25 jaar plezier van hebben he?!
Ik slaap tegenwoordig maar op de logeerkamer in mijn oude bed.
Ikea bed was goedkoper €500 ( totaal) en slaapt 100x beter!!!
Maar nu hebben wij als partners eigenlijk een gescheiden slaapplaats en het nieuwe bed ligt maar te staan!!!
Fijn voor onze relatie maar niet heus, pfff

Lucinda Tier- de Jong

Curator