7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Fam. Boesveld

Alles keurig volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden over ons nieuwe bed.

P.J. Pot

Mijn oude bed was aan vervanging toe, maar ik wist niet precies wat ik wilde en wat goed is voor mij. Door de expertise en goed meedenken van Lieke ben ik tot een bed gekomen wat ik in mijn dromen... Mijn oude bed was aan vervanging toe, maar ik wist niet precies wat ik wilde en wat goed is voor mij. Door de expertise en goed meedenken van Lieke ben ik tot een bed gekomen wat ik in mijn dromen niet had kunnen voorstellen. Lieke bedankt ! Ik slaap weer heerlijk

Dhr. Kok

Het bed ligt als gegoten! Ik heb nog nooit zo lekker op een bed gelegen als deze. En ook alle extra functies die dit bed heeft, Heerlijk!!

P.P. van den Hurk

Doen zeer moeilijk.
Je krijgt geen brochure toegestuurd maar willen alleen langskomen om meteen te verkopen.
Geen brochure.
Vreemde zaak.

Lucinda Tier-de Jong

Voor €5000 aan 2 boxsprings verwacht je kwaliteit van slapen en goede naamlabels.
De namen waren verkeerd gespeld heel slordig en mijn man slaapt prima op zijn kant, maar ik absoluut niet, ben zo brak en stijf als een duikplank, gemaild naar ze, maar antwoorden ho maar.
Voor zoveel geld en beloftes van goed slapen, had ik betere klantenservice verwacht.
Op Facebook hebben ze gezorgd dat je niks meer kan vragen of zeggen, ook niet op andere mensen kunt reageren, die wachten al 4 maanden enz.
Ik vond het van mij kant gezien een miskoop van €2500 gewoon weggegooid geld, mijn vorige bed van Ikea van € 500, sliep 1000x beter

P. Schrijvers

Absolute aanrader. Super fijn geholpen, zowel aan de telefoon, als ook tijdens het advies gesprek. Ze nemen echt de tijd voor je.

Bloembergen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Fam. Lodewegens

Wij zijn voorzien van een prima advies en het bed slaapt heerlijk. Bedankt!

M. Prins

Ik speel al jaren Wordfeud op mijn ipad. Nu kwam ik onlangs een filmpje tegen van Batavia. Ik dacht, goh, wat is dat handig. Met mijn twee kinderen naar Dronten gegaan. Leuk om te zien hoe het in... Ik speel al jaren Wordfeud op mijn ipad. Nu kwam ik onlangs een filmpje tegen van Batavia. Ik dacht, goh, wat is dat handig. Met mijn twee kinderen naar Dronten gegaan. Leuk om te zien hoe het in het echt werkt. Ik speel nu Wordfeud vanuit mijn nieuwe Batavia, de zitpositie is heerlijk! Erg blij mee

C.H.J. Luckel

Onlangs op een reisje in Duitsland iets gehoord over hoog-laag bedden. Dat heeft me aan het denken gezet. Na enig speurwerk op internet bij Batavia uitgekomen. Super mooi bedrijf, leuke medewerkers.... Onlangs op een reisje in Duitsland iets gehoord over hoog-laag bedden. Dat heeft me aan het denken gezet. Na enig speurwerk op internet bij Batavia uitgekomen. Super mooi bedrijf, leuke medewerkers. De behandeling die je daar krijgt, zie je niet zo vaak anno 2019. Ga zo door Batavia!