7.8/10
De kwaliteit van onze bedden
8.2/10
Adviesgesprek met slaapspecialist
Het gemak van onze bedden

Dam

Klantenservice? Welke? Nu al 1.5 uur aan de lijn en zgn eerst wachtende! Ga jullie schamen. Er zijn mensen afhankelijk van jullie service! Neem gewoon je telefoon op!!!!

Anke en Ron de Krieger

We waren nodig toe aan nieuwe bedden, vooral matrassen, die waren wat ingezakt ik de loop der tijd. Aan de nieuwe (hardere) matrassen moesten we erg wennen, dat hebben we sowieso als we bijvoorbeeld... We waren nodig toe aan nieuwe bedden, vooral matrassen, die waren wat ingezakt ik de loop der tijd. Aan de nieuwe (hardere) matrassen moesten we erg wennen, dat hebben we sowieso als we bijvoorbeeld ergens anders slapen, maar na een paar weken sliepen we heerlijk en willen niet anders meer. Ook dat de bedden verstelbaar zijn bevalt ons prima, makkelijk met opmaken en eronder te kunnen stofzuigen is fijn.

Dhr. Pouw

Goede service en goede kwaliteit. De service tijdens het plaatsen is ook erg goed. Ik heb een hoog laag bed van Batavia Boxsprings en raad het bed zeker aan!

G.f wilms

Ben niet te vrede over batavia nieuw bed gekocht gekregen in okt 2019 er mankeer de wat aan wielen en er zit kleur verschil in de bekleding dit werd na vele telefoontje gerepareerd toe deed de moter... Ben niet te vrede over batavia nieuw bed gekocht gekregen in okt 2019 er mankeer de wat aan wielen en er zit kleur verschil in de bekleding dit werd na vele telefoontje gerepareerd toe deed de moter niks meer dit zou door gegeven worden heb maar na een tijd je gebeld na men wist van niks maar het zou gemaak worden dat werd ook net jes gedaan maar over de kleur verschil geen woord vaak gebeld maar tot nu toe niks meer voor mij geen batavia meer en raak andere dan ook af ga naar een gewone winkel

A.J. Werkhoven

Prachtig bed, wij raden Batavia Boxsprings iedereen aan!

J. C. Bos

Bij bezoek aan de toonzaal zijn wij vriendelijk ontvangen en hebben wij goede en uitgebreide info gekregen. Er zijn diverse aanpassingen en opties mogelijk. Na het door ons op tijd voldoen van de... Bij bezoek aan de toonzaal zijn wij vriendelijk ontvangen en hebben wij goede en uitgebreide info gekregen. Er zijn diverse aanpassingen en opties mogelijk. Na het door ons op tijd voldoen van de eerste aanbetaling kregen we nog een tweetal mails met het verzoek om op tijd te betalen ????? Rond de afleveringsdatum waren er wat kleine strubbelingen en de telefonische bereikbaarheid is wel aan verbetering toe. Bij de bezorging liep alles gladjes. 2 vriendelijke en correcte monteurs hebben alles netjes afgehandeld. Na ruim een week zijn wij erg blij met onze keuze. Het bed is van hoge kwaliteit en zeer comfortabel. De bediening van de instellingen van het bed en de wielblokkering werken ook zeer prettig. Kortom heel professionele kwaliteit. We hadden dit bed jaren eerder moeten kopen. We kunnen iedereen, ondanks de verbeterpuntjes, deze zaak aanraden.

Batavia Boxsprings

Wij hebben een perfecte ervaring met Batavia. Zeker nadat ze een telefoontje van ons kregen om de bedden eerder te leveren ivm ernstige ziekte.

A.Miton

Very good and interesting

DESAEVER

Ik zie op de web van jullie dat er goede beden zijn