Bastu.nl

9.8/10
9.8/10

R te H.

We hebben eind 2017 een hottub besteld.
Deze zelf opgehaald met aanhanger.
Daarbij was de medewerker van het bedrijf erg behulpzaam.
Ze doen wat ze zeggen en komen na wat beloofd...
We hebben eind 2017 een hottub besteld.
Deze zelf opgehaald met aanhanger.
Daarbij was de medewerker van het bedrijf erg behulpzaam.
Ze doen wat ze zeggen en komen na wat beloofd is. Vriendelijke mensen.

Aftersales: men heeft ook na de deal nog oog vor de klant.

Eveline

Steef heeft ons fantastisch geholpen door een sauna op maat te maken die perfect past in de ruimte die we hebben en dat voor een betaalbare prijs! Naar al onze wensen werd geluisterd en meegenomen... Steef heeft ons fantastisch geholpen door een sauna op maat te maken die perfect past in de ruimte die we hebben en dat voor een betaalbare prijs! Naar al onze wensen werd geluisterd en meegenomen in het ontwerp. Alles is heel mooi afgewerkt met eenvoudige bediening. Zeker een aanrader!

Walter

Fijne en goede adviesgesprekken gehad, daarna een maatwerklevering. Zelf aan de slag met opbouwen vonden we spannend maar het wees zich vanzelf en alles ging geweldig! We genieten nu sinds oktober... Fijne en goede adviesgesprekken gehad, daarna een maatwerklevering. Zelf aan de slag met opbouwen vonden we spannend maar het wees zich vanzelf en alles ging geweldig! We genieten nu sinds oktober gemiddeld 4 x per week van onze sauna, en elke keer weer denken we, wat heerlijk dat we dit gewoon echt gedaan hebben! TOP !

Enorm klantgerichte dus persoonlijke benadering

Helemaal ok !

Dirk en Cora Kuiper

Sinds een maand gebruiken wij de door Bastu geleverde sauna en kunnen niet anders zeggen dat de sauna ons erg goed bevalt en de bediening erg eenvoudig en makkelijk is, wij zijn zeer tevreden over... Sinds een maand gebruiken wij de door Bastu geleverde sauna en kunnen niet anders zeggen dat de sauna ons erg goed bevalt en de bediening erg eenvoudig en makkelijk is, wij zijn zeer tevreden over de sauna en de geleverde service door Bastu.
Prijs kwaliteit en service perfect.
Dirk en Cora Kuiper Westzaan

Eerlijke en goede voorlichting

Eureka Cursussen

Een hottub in de tuin hebben is een groot genot. 's avond met je vriendin naar sterren kijken is sowieso romantiek en met een hottub krijgt dat een extra dimensie. Daarna slaap je uitstekend. Wees... Een hottub in de tuin hebben is een groot genot. 's avond met je vriendin naar sterren kijken is sowieso romantiek en met een hottub krijgt dat een extra dimensie. Daarna slaap je uitstekend. Wees wel voorzichtig met stoken want anders doe je ineens andere, onverwachte dingen. Het maakt het leven hoe dan ook aangenaam! :)

Goede kerels. Weet waar het over gaat en denken mee.

LucilleW

Ongelooflijk vriendelijk. Steef toonden een enorme betrokkenheid en begrip voor onze wensen. Luisterde goed naar wat we nodig hadden. Ik zou wellicht uiteindelijk geen sauna gekocht hebben gezien... Ongelooflijk vriendelijk. Steef toonden een enorme betrokkenheid en begrip voor onze wensen. Luisterde goed naar wat we nodig hadden. Ik zou wellicht uiteindelijk geen sauna gekocht hebben gezien het toch wel een investering is.
Geen verkoop praatjes; juist luisteren naar behoeftes. We hadden makkelijk naar een duurdere versie kunnen kijken toch heeft hij adhv onze behoefte een wat goedkopere maar beter passend sauna aangeraden. Deze man is een topper. Ik heb hem ook als business case gebruikt in een van mijn SPIN verkoop technique cursussen. Ongelooflijk ! RAAD HET ECHT AAN OM BIJ HEM TE KOPEN! Want ik heb andere sauna leveranciers gesproken - die waren absolut NIET TE VERGELIJKEN.

Zuiver
Eerlijk
Persoonlijk
Warm maar ook weet precies wanneer wat te zeggen

Geen! En mind you, ik ben erg kritisch met veel dingen. Dit was erg bijzonder!

Richard en Denise

We hebben verschillende sauna bedrijven vergeleken. Toen we bij Bastu kwamen hoefden wij er niet lang over na te denken. Heldere uitleg met de voor- en nadelen van de verschillende producten. Op... We hebben verschillende sauna bedrijven vergeleken. Toen we bij Bastu kwamen hoefden wij er niet lang over na te denken. Heldere uitleg met de voor- en nadelen van de verschillende producten. Op deze manier konden wij goed kiezen welk product goed bij onze wensen aansloot. We hebben de sauna ook laten inbouwen door de mannen van Bastu en het product en de montage ziet er erg netjes uit. We hebben het al een paar keer uitgetest en het is heerlijk! Wij zijn ontzettend tevreden!

Duidelijke en eerlijke uitleg. Je wist exact wat je wel en niet zou kunnen krijgen, er werden geen grijze gebieden gecreƫerd tijdens het verkoopgesprek.
Erg nette montage.

Een tijdje geleden zeer uitgebreid en goed voorgelicht door Steef van Bastu. Dit vergeleken met verschillende andere sauna bedrijven. Bastu stak er met kop en schouder boven uit. Nu hebben Steef en... Een tijdje geleden zeer uitgebreid en goed voorgelicht door Steef van Bastu. Dit vergeleken met verschillende andere sauna bedrijven. Bastu stak er met kop en schouder boven uit. Nu hebben Steef en Cen inmiddels een prachtige sauna bij ons thuis opgebouwd. Dit allemaal heel netjes en vakkundig. We zijn enorm tevreden over Bastu en kunnen hun dan ook zeer zeker aanbevelen

an van roosmalen

Prettig contact, deskundig advies en afspraken werden nagekomen, ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen !

persoonlijke aandacht voor de klant

zou niet weten

We hebben sinds een maand een prachtige Sauna van Bastu.

Er is goed meegedacht, goed advies en uiteindelijk de beste sauna voor ons samengesteld