Bastu.nl

Michiel Verdel

Prettige samenwerking en service

kennis van het product

Mariska

Voor de tweede keer een sauna op maat laten maken door de mannen van Bastu. Opnieuw ontzettend blij en tevreden over het eindresultaat.
Heel fijn en professioneel meegedacht over de...
Heel fijn en professioneel meegedacht over de mogelijkheden (ruimte met een schuine wand en een wand met een raam erin...) en een prachtige sauna opgeleverd. Het plaatsen hebben wij ook door Bastu laten doen; er wordt netjes gewerkt en voor je het weet is de sauna klaar.

Communicatie met Steef: zowel face to face, via mail of telefoon. Reageert altijd vlot en kundig.

Zo blijven doorgaan!

Skacel

Van begin tot einde, geweldige service en TOP vakbekwaamheid. We hebben onze eigen sauna op maat gebouwd, en de crew van Bastu heeft ons bij elke stap geholpen. Het is hun na sales service dat bij... Van begin tot einde, geweldige service en TOP vakbekwaamheid. We hebben onze eigen sauna op maat gebouwd, en de crew van Bastu heeft ons bij elke stap geholpen. Het is hun na sales service dat bij ons de meeste indruk heeft gemaakt! Staan altijd klaar om te helpen!

Maurice van Betten

Een maandje geleden is onze hottub geleverd, en vorige week is onze begeerde sauna geplaatst. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze heren kwaliteit leveren voor een hele scherpe prijs. We hebben... Een maandje geleden is onze hottub geleverd, en vorige week is onze begeerde sauna geplaatst. Ik kan niet anders zeggen dan dat deze heren kwaliteit leveren voor een hele scherpe prijs. We hebben heel wat aanbieders gezien en bezocht, maar beter dan dit ga je niet vinden! Wij genieten vollop in onze `wellnesstuin`! Veel dank Steef en Cen!

Ze beloven wat ze doen en doen wat ze beloven!

Voor ons zou het veel tijd gescheeld hebben als we Bastu eerder hadden gevonden op internet. Dus misschien is de zichtbaarheid nog te verbeteren.

Ron arends

Gisteren een prachtige sauna laten plaatsen door bastu. Vakbekwame mensen die heel goed weten wat ze doen.

Niels

Vorige week een Hottub gekocht bij Bastu. Hierover contact gehad met Steef, welke zeer vriendelijk en klantgericht is! Hij reageert snel, zelfs na openingstijden...en weet zijn kennis / informatie... Vorige week een Hottub gekocht bij Bastu. Hierover contact gehad met Steef, welke zeer vriendelijk en klantgericht is! Hij reageert snel, zelfs na openingstijden...en weet zijn kennis / informatie goed over te brengen. De showroom ziet er netjes en verzorgd uit.

Wat mij betreft echt een aanrader!

Veel kennis, duidelijke uitleg, zeer klantgericht en erg goede service!

Rex

Via marktplaats (tweede hands sauna) bij Bastu terecht gekomen, en deze traditionele sauna gekocht

Ook voor deze tweede hands sauna goede aftersales en flexibele opstelling voor eventueel andere kachel;
Transport en verpakking was keurig verzorgd

John

Onlangs een tweedehands sauna gekocht bij Bastu. Erg prettige uitleg, geduldig, informatief en alle tijd. Levering, opbouw en nalevering restitems uitermate snel en compleet. Zeer vriendelijke en... Onlangs een tweedehands sauna gekocht bij Bastu. Erg prettige uitleg, geduldig, informatief en alle tijd. Levering, opbouw en nalevering restitems uitermate snel en compleet. Zeer vriendelijke en rustige mensen daar!

Het ontbreken van verkooppraar. Goede info, geen gepush, maatwerk.

Ik zou helemaal zo doorgaan, erg prettig.

Zeer aanbevolen. Goed product (zelfbouw pakket, met saunakachel en UV-elementen). Snelle en probleemloze levering via pakketdienst. Duidelijk advies bij aanschaf (zoals aanbevolen maatvoering).... Zeer aanbevolen. Goed product (zelfbouw pakket, met saunakachel en UV-elementen). Snelle en probleemloze levering via pakketdienst. Duidelijk advies bij aanschaf (zoals aanbevolen maatvoering). Duidelijke adviezen bij montage (inclusief snelle reacties op vragen). Ook bij vragen half jaar later snelle, duidelijke en vriendelijke beantwoording. Prima bedrijf!

Jaap

Een geweldig bedrijf! Heldere informatie, zowel op de website als per mail / telefoon. Niets is teveel om uitleg te geven. Afspraak is afspraak en de klant staat centraal.

De hottub is een topproduct. Ook de aftersales is prima. Ik had nog enkele vragen en deze werden uitgebreid beantwoord zodat ik verder kon met aansluiten. Ook opvallend: de accessoires. Mij werd... De hottub is een topproduct. Ook de aftersales is prima. Ik had nog enkele vragen en deze werden uitgebreid beantwoord zodat ik verder kon met aansluiten. Ook opvallend: de accessoires. Mij werd gevraagd waarom ik de aanschaf van een accessoire overwoog en na mijn uitleg werd beargumenteerd waarom ik dit beter niet zou doen. Helemaal goed! Niet perse iets willen verkopen.

Geen verbeterpunten