Bastu.nl

9.8/10

Stephan

Na wat informatie te hebben gelezen op de website contact opgenomen en hier geen spijt van gehad. Service van A tot Z. Kwaliteit, klantgerichtheid en vakmanschap staan hier voorop en dat merk je.... Na wat informatie te hebben gelezen op de website contact opgenomen en hier geen spijt van gehad. Service van A tot Z. Kwaliteit, klantgerichtheid en vakmanschap staan hier voorop en dat merk je. Geen verkooppraat maar luisteren wat de klant wil en meedenken. Steef heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te helpen en te adviseren bij het ontwerp van onze sauna. Ook de montage keurig netjes gedaan. Dikke 10! Nu lekker genieten van onze sauna.

Advies, klantgericht, meedenken, afspraken nakomen en topkwaliteit

Ik kan ze niet bedenken

Rob

Wat een fijne kerel en volgens mij liefhebber van sauna, en dit gunt hij anderen ook.

Heel behulpzaam
Goede adviezen
Denkt met je mee
Heel vriendelijk

Irene en Henrie

Wat een top bedrijf, een van de weinigen die tegenwoordig doen wat er beloofd wordt, meer dan dat.
Sauna snel geplaatst, met een zekerheid die echt heerlijk is, na het plaatsen van de extra groep in de meterkast was het allemaal zo geregeld.
Men weet waar het over gaat en hoe het moet, hier kan menig een en puntje aan zuigen.
Als je geld uit geeft wil je het voorelkaar hebben, veel bedrijven maken dat zeker niet waar, meer niet dan wel, maar bij Bastu kan je een order plaatsen.

Heren dank voor de prima uitleg, samenstelling van de sauna en de professionele gang van zaken, dat zit een stuk prettiger in de sauna.
Hebben te maken met stroom, water, hitte en zijn blij dit totaal plaatje aan jullie te hebben overgelaten.
Plaatsing hadden wij zeker niet op deze wijze gekund en nu zitten we met heel veel plezier en veilig in de sauna, dat geeft echt plezier en ontspanning

Irene en Henrie

Klanten service en vakkundigheid staat hier tenminste nog hoog in het vaandel.
Klanten service en vakkundigheid staat hier tenminste nog hoog in het vaandel.
Keuze mogelijkheden ten over, we bepaalden zelf hoe we de sauna voor ons zagen en werd op die wijze speciaal gemaakt.

Hebben wij zeker niet

Davide B

Een tevreden klant

Duidelijkheid van informatie

n/a

Sabine Dunnewijk

Helemaal top. 100% aan te raden.

Het gehele traject van concept, koop tot plaatsing verloopt soepel, prettig en vlekkeloos. Perfect meegedacht. De sauna is bovendien van een heel goede kwaliteit en prachtig afgewerkt. Kan niet... Het gehele traject van concept, koop tot plaatsing verloopt soepel, prettig en vlekkeloos. Perfect meegedacht. De sauna is bovendien van een heel goede kwaliteit en prachtig afgewerkt. Kan niet beter; correcte professionals die houden van hun vak.

Harry Blom

We wilden een sauna geïntegreerd in onze verbouwde badkamer.
Bij Bastu sauna's kregen we deskundig en praktisch advies van Steef Hoogenboom. Hij nam alle tijd voor ons.
In de ruime...
We wilden een sauna geïntegreerd in onze verbouwde badkamer.
In de ruime showroom konden we diverse modellen bekijken.
We kozen voor een zelfbouw sauna, die je zelf gemakkelijk in elkaar kan zetten met losse elementen.
Steef konden we altijd bellen of mailen en we kregen altijd snel een reactie.
Nu staat de sauna in de badkamer en het is een plaatje om te zien, keurig geïntegreerd in de badkamer. De badkamer is nog niet helemaal afgewerkt, maar de sauna kunnen we gebruiken.
Ik kan Bastu Sauna's zeker aanbevelen. Het is een goede zaak met goede materialen, goed advies, prima communicatie en een goede prijs.
Vijf sterren is dik verdiend.
We willen nog een hottub in de toekomst en dan weet ik Bastu weer te vinden.

Snelle communicatie, deskundig advies, goede prijzen, prima materialen.

Heb ik niet.

Stenen

Eerlijke mensen

prims

nee

Dirk broos

Staande ovatie!

Helder en professioneel advies. Goede afspraken gemaakt die stipt werden nagekomen. Sauna op afgesproken moment geleverd en direct klaar voor gebruik. Sauna is perfect afgewerkt. Topkwaliteit op... Helder en professioneel advies. Goede afspraken gemaakt die stipt werden nagekomen. Sauna op afgesproken moment geleverd en direct klaar voor gebruik. Sauna is perfect afgewerkt. Topkwaliteit op alle punten! En wij, wij zijn zeer gelukkig met deze investering én het vertrouwen dat de mensen van Bastu geven!

Kapstokje langs buitenkant voorzien of klant daar op wijzen

Henk & Kitty Happe

Goede uitleg, veel variatie en opties mogelijk.

Geweldige sauna geleverd gekregen geheel op maat zoals gewenst. Ook de houtkachel geeft een fantastische warmte en voelt aangenamer dan een elektroversie. Zeker overweging waard.
Wordt zeker...
Wordt zeker wekelijks gebruikt en beste aanschaf die we gedaan hebben!

Goed koffieapparaat ;-)

Herriet de vries

Super bedrijf..goede service en heb een mooie kwaliteit sauna.erg blij mee

Behulpzaam,altijd bereikbaar.vriendelijk