Bastu.nl

9.8/10

Robert B.

Heldere info. Snelle levering. Vriendelijke service. Goede producten.

Betrouwbaar en goede service.

Tip: gewoon zo doorgaan.

Schuitemaker

Prettige samenwerking, keurige montage.

Service

Esther

Super fijn bedrijf. Ze zijn eerlijk in hun advies en denken graag mee. Reageren snel en zijn altijd bereikbaar. Ook tijdens de opbouw ( welke we zelf hebben gedaan)konden we bellen voor advies. Super fijn bedrijf. Ze zijn eerlijk in hun advies en denken graag mee. Reageren snel en zijn altijd bereikbaar. Ook tijdens de opbouw ( welke we zelf hebben gedaan)konden we bellen voor advies.
Wil je persoonlijk en eerlijk advies, snelle levering en een super goed product? Ga dan met dit bedrijf in zee :-)

eerlijk , goed bereikbaar, goed product,

Rik

Rondkijkend op internet zijn er vele websites van saunabedrijven. Die van Bastu sprong er wat ons betreft uit. We zijn met ze in zee gegaan en daar hebben we geen moment spijt van. Vriendelijk... Rondkijkend op internet zijn er vele websites van saunabedrijven. Die van Bastu sprong er wat ons betreft uit. We zijn met ze in zee gegaan en daar hebben we geen moment spijt van. Vriendelijk geholpen toen een bezoek aan de mooie showroom weer mogelijk was. Steef nam er uitgebreid de tijd voor en luisterde goed naar ons. En luisteren is een kwaliteit! Na levering zelf de sauna opgebouwd en dat is voor een beetje doe-het-zelver prima te doen. Er was nog even een probleempje met de kachel maar ook daarin gaf Steef deskundig en snel advies zodat we het zelf eenvoudig op konden lossen. En nu...genieten maar. Dat gaat vast lukken, de afwerking van de sauna is geweldig en tijdens de proefronde was hij binnen een uur op 80 graden.

Deskundig advies, goede levering, meedenken, altijd bereikbaar.

Geen idee.

Fijneman

Na een vervelende issue bij Fonteyn zijn we bij Bastu terechtgekomen voor een Finse sauna op maat. Een zeer prettige ervaring was dat!
Steef heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en...

Steef heeft uitgebreid de tijd voor ons genomen en dankzij zijn goede advies heeft het geresulteerd in een geweldige aankoop!

Hij houd rekening met je wensen en bied geen onnodige extra's aan. Ook reageert hij snel op de mail of via telefonisch contact. Mijn partner heeft zelf de sauna in elkaar kunnen zetten dankzij de perfectionistische voorbereiding van Steef.

Kwaliteit staat voorop, komen afspraken na, flexibel, snelle levering, deskundig advies, eerlijk en betrouwbaar!
De sauna overtreft onze verwachtingen.

Verschuur

Ouderwets goede service!

Kwaliteit, netjes, goed advies, eerlijk en betrouwbaar

Karen

Goed geadviseerd, prima service, heerlijke sauna!

Goede kwaliteit sauna, mooi materiaal, wordt goed heet!

Installatiehandleiding zou op sommige punten wat uitgebreider kunnen

Van Delft

Goede info, communicatie & snelle levering.

Goede info, eerlijke communicatie & snelle levering

link naar hottub Kirami website met filmpjes?

Sylvia

Super

Vriendelijkheid en service

Michiel Wienese

Met advies en levering van materialen een eigen buitensauna ontwikkeld. Het is ons kleine paleizen geworden waar mijn vriendin en ik ons terugtrekken na een hectische week. Of na sporten.

Bastu is goed in het flexibel meedenken wat voor de klant nu echt een juiste sauna zou zijn. Dat verschilt zo per situatie, electrisch of toch hout gestookt etc. Ze verkopen alleen maar... Bastu is goed in het flexibel meedenken wat voor de klant nu echt een juiste sauna zou zijn. Dat verschilt zo per situatie, electrisch of toch hout gestookt etc. Ze verkopen alleen maar A-materialen. En hun advies snijdt hout.

Gezien het goede businessmodel zouden er door Nederland meer showrooms kunnen komen.