Bastu.nl

erik smits

Fantastisch bedrijf

Deskundigheid, advies en reactiesnelheid

Fam. Komen de Roode

Zéér positief. Wat fijn zakendoen! Zowel Steef als compagnon zijn erg prettig in de omgang. Altijd bereikbaar. Duidelijkheid in hun communicatie. Van a-z onze complimenten.

Advies | Omgang met klanten | Communicatie | Flexibiliteit | Begeleiding | Betrouwbaarheid

Geen.

Eric

Prachtige sauna, snel en vakkundig geplaatst. Goed advies bij aankoop en bij voorbereiding elektrische installatie. Mooi design.

Snel, betrouwbaar, vakkundig en prettige service.

Zou niet weten wat er beter zou kunnen...

Michiel en Ingrid Ruijs

Wat een super fijn bedrijf is dit. Vakmensen, goed advies, top service, kwaliteit en mooi sauna ontwerp. Echt een aanrader!

Goed advies. Uitstekende service. Liefhebbers en vakmensen.

Geen.

Ilona IJpelaar

Duidelijke uitleg van aanschaf, dit geval hottup.
Komt zijn afspraken na, snelle levering.

Geeft duidelijke uitleg van materialen.

Als je van ver komt is een bakje koffie/ thee altijd lekker en een opwarmertje:)

I Wiebe

Heel fijn en eerlijk bedrijf, goed advies, denkt mee en levert mooi werk af.

Bijzonder klant vriendelijk
Houd zich aan afspraken
Is bijna altijd bereikbaar

Familie Aartman

TOP!

Goed advies, snelle reactie op mail of app, snellere levering dan verwacht. Fijne mensen om zaken mee te doen.

geen!

Bas

Eigenlijk echt bizar goed!

Duidelijk verhaal, prijs, vriendelijk en snel geleverd.

Nee kan echt niks verzinnen!

Vincent Pappot

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alle afspraken komen ze na, ze leveren prima producten en ik geniet na 2 jaar nog volop van mijn Hottub.

kwaliteit

Stephan

Na wat informatie te hebben gelezen op de website contact opgenomen en hier geen spijt van gehad. Service van A tot Z. Kwaliteit, klantgerichtheid en vakmanschap staan hier voorop en dat merk je.... Na wat informatie te hebben gelezen op de website contact opgenomen en hier geen spijt van gehad. Service van A tot Z. Kwaliteit, klantgerichtheid en vakmanschap staan hier voorop en dat merk je. Geen verkooppraat maar luisteren wat de klant wil en meedenken. Steef heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te helpen en te adviseren bij het ontwerp van onze sauna. Ook de montage keurig netjes gedaan. Dikke 10! Nu lekker genieten van onze sauna.

Advies, klantgericht, meedenken, afspraken nakomen en topkwaliteit

Ik kan ze niet bedenken