Bastu.nl

9.8/10
9.8/10

Eric

Prachtige sauna, snel en vakkundig geplaatst. Goed advies bij aankoop en bij voorbereiding elektrische installatie. Mooi design.

Snel, betrouwbaar, vakkundig en prettige service.

Zou niet weten wat er beter zou kunnen...

Michiel en Ingrid Ruijs

Wat een super fijn bedrijf is dit. Vakmensen, goed advies, top service, kwaliteit en mooi sauna ontwerp. Echt een aanrader!

Goed advies. Uitstekende service. Liefhebbers en vakmensen.

Geen.

Ilona IJpelaar

Duidelijke uitleg van aanschaf, dit geval hottup.
Komt zijn afspraken na, snelle levering.

Geeft duidelijke uitleg van materialen.

Als je van ver komt is een bakje koffie/ thee altijd lekker en een opwarmertje:)

I Wiebe

Heel fijn en eerlijk bedrijf, goed advies, denkt mee en levert mooi werk af.

Bijzonder klant vriendelijk
Houd zich aan afspraken
Is bijna altijd bereikbaar

Familie Aartman

TOP!

Goed advies, snelle reactie op mail of app, snellere levering dan verwacht. Fijne mensen om zaken mee te doen.

geen!

Bas

Eigenlijk echt bizar goed!

Duidelijk verhaal, prijs, vriendelijk en snel geleverd.

Nee kan echt niks verzinnen!

Vincent Pappot

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen. Alle afspraken komen ze na, ze leveren prima producten en ik geniet na 2 jaar nog volop van mijn Hottub.

kwaliteit

Stephan

Na wat informatie te hebben gelezen op de website contact opgenomen en hier geen spijt van gehad. Service van A tot Z. Kwaliteit, klantgerichtheid en vakmanschap staan hier voorop en dat merk je.... Na wat informatie te hebben gelezen op de website contact opgenomen en hier geen spijt van gehad. Service van A tot Z. Kwaliteit, klantgerichtheid en vakmanschap staan hier voorop en dat merk je. Geen verkooppraat maar luisteren wat de klant wil en meedenken. Steef heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te helpen en te adviseren bij het ontwerp van onze sauna. Ook de montage keurig netjes gedaan. Dikke 10! Nu lekker genieten van onze sauna.

Advies, klantgericht, meedenken, afspraken nakomen en topkwaliteit

Ik kan ze niet bedenken

Rob

Wat een fijne kerel en volgens mij liefhebber van sauna, en dit gunt hij anderen ook.

Heel behulpzaam
Goede adviezen
Denkt met je mee
Heel vriendelijk

Irene en Henrie

Wat een top bedrijf, een van de weinigen die tegenwoordig doen wat er beloofd wordt, meer dan dat.
Sauna snel geplaatst, met een zekerheid die echt heerlijk is, na het plaatsen van de extra groep in de meterkast was het allemaal zo geregeld.
Men weet waar het over gaat en hoe het moet, hier kan menig een en puntje aan zuigen.
Als je geld uit geeft wil je het voorelkaar hebben, veel bedrijven maken dat zeker niet waar, meer niet dan wel, maar bij Bastu kan je een order plaatsen.

Heren dank voor de prima uitleg, samenstelling van de sauna en de professionele gang van zaken, dat zit een stuk prettiger in de sauna.
Hebben te maken met stroom, water, hitte en zijn blij dit totaal plaatje aan jullie te hebben overgelaten.
Plaatsing hadden wij zeker niet op deze wijze gekund en nu zitten we met heel veel plezier en veilig in de sauna, dat geeft echt plezier en ontspanning

Irene en Henrie

Klanten service en vakkundigheid staat hier tenminste nog hoog in het vaandel.
Klanten service en vakkundigheid staat hier tenminste nog hoog in het vaandel.
Keuze mogelijkheden ten over, we bepaalden zelf hoe we de sauna voor ons zagen en werd op die wijze speciaal gemaakt.

Hebben wij zeker niet