Bastu.nl

9.8/10
9.8/10

Harry Blom

We wilden een sauna geïntegreerd in onze verbouwde badkamer.
Bij Bastu sauna's kregen we deskundig en praktisch advies van Steef Hoogenboom. Hij nam alle tijd voor ons.
In de ruime...
We wilden een sauna geïntegreerd in onze verbouwde badkamer.
In de ruime showroom konden we diverse modellen bekijken.
We kozen voor een zelfbouw sauna, die je zelf gemakkelijk in elkaar kan zetten met losse elementen.
Steef konden we altijd bellen of mailen en we kregen altijd snel een reactie.
Nu staat de sauna in de badkamer en het is een plaatje om te zien, keurig geïntegreerd in de badkamer. De badkamer is nog niet helemaal afgewerkt, maar de sauna kunnen we gebruiken.
Ik kan Bastu Sauna's zeker aanbevelen. Het is een goede zaak met goede materialen, goed advies, prima communicatie en een goede prijs.
Vijf sterren is dik verdiend.
We willen nog een hottub in de toekomst en dan weet ik Bastu weer te vinden.

Snelle communicatie, deskundig advies, goede prijzen, prima materialen.

Heb ik niet.

Stenen

Eerlijke mensen

prims

nee

Dirk broos

Staande ovatie!

Helder en professioneel advies. Goede afspraken gemaakt die stipt werden nagekomen. Sauna op afgesproken moment geleverd en direct klaar voor gebruik. Sauna is perfect afgewerkt. Topkwaliteit op... Helder en professioneel advies. Goede afspraken gemaakt die stipt werden nagekomen. Sauna op afgesproken moment geleverd en direct klaar voor gebruik. Sauna is perfect afgewerkt. Topkwaliteit op alle punten! En wij, wij zijn zeer gelukkig met deze investering én het vertrouwen dat de mensen van Bastu geven!

Kapstokje langs buitenkant voorzien of klant daar op wijzen

Henk & Kitty Happe

Goede uitleg, veel variatie en opties mogelijk.

Geweldige sauna geleverd gekregen geheel op maat zoals gewenst. Ook de houtkachel geeft een fantastische warmte en voelt aangenamer dan een elektroversie. Zeker overweging waard.
Wordt zeker...
Wordt zeker wekelijks gebruikt en beste aanschaf die we gedaan hebben!

Goed koffieapparaat ;-)

Herriet de vries

Super bedrijf..goede service en heb een mooie kwaliteit sauna.erg blij mee

Behulpzaam,altijd bereikbaar.vriendelijk

Sandra

Prachtig maatwerk

Vakmanschap, kwaliteit, goed advies, klantgericht, uitstekende prijs-kwaliteit

Robert B.

Heldere info. Snelle levering. Vriendelijke service. Goede producten.

Betrouwbaar en goede service.

Tip: gewoon zo doorgaan.

Schuitemaker

Prettige samenwerking, keurige montage.

Service

Esther

Super fijn bedrijf. Ze zijn eerlijk in hun advies en denken graag mee. Reageren snel en zijn altijd bereikbaar. Ook tijdens de opbouw ( welke we zelf hebben gedaan)konden we bellen voor advies. Super fijn bedrijf. Ze zijn eerlijk in hun advies en denken graag mee. Reageren snel en zijn altijd bereikbaar. Ook tijdens de opbouw ( welke we zelf hebben gedaan)konden we bellen voor advies.
Wil je persoonlijk en eerlijk advies, snelle levering en een super goed product? Ga dan met dit bedrijf in zee :-)

eerlijk , goed bereikbaar, goed product,

Rik

Rondkijkend op internet zijn er vele websites van saunabedrijven. Die van Bastu sprong er wat ons betreft uit. We zijn met ze in zee gegaan en daar hebben we geen moment spijt van. Vriendelijk... Rondkijkend op internet zijn er vele websites van saunabedrijven. Die van Bastu sprong er wat ons betreft uit. We zijn met ze in zee gegaan en daar hebben we geen moment spijt van. Vriendelijk geholpen toen een bezoek aan de mooie showroom weer mogelijk was. Steef nam er uitgebreid de tijd voor en luisterde goed naar ons. En luisteren is een kwaliteit! Na levering zelf de sauna opgebouwd en dat is voor een beetje doe-het-zelver prima te doen. Er was nog even een probleempje met de kachel maar ook daarin gaf Steef deskundig en snel advies zodat we het zelf eenvoudig op konden lossen. En nu...genieten maar. Dat gaat vast lukken, de afwerking van de sauna is geweldig en tijdens de proefronde was hij binnen een uur op 80 graden.

Deskundig advies, goede levering, meedenken, altijd bereikbaar.

Geen idee.