Bakkerij Van Diermen

Ja erg positief,drankjes zagen er leuk uit en waren zeker lekker!!!!

Experience college

Ik kan iedereen de barcompany ten zeerste aanraden!

E vd heuvel

Na mijn review erg netjes geholpen.

Emico

Heerlijke cocktails tijdens de bedrijfsbbq. Nu voor de 2x keer mogen genieten. Collega's waren niet weg te slaan bij de bar.

Maaike Versluis

Afgelopen zaterdag een sweet 16 cocktail party georganiseerd voor onze dochter. Een tuinfeestje met de perfecte cocktail bar! Tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk en professioneel personeel en... Afgelopen zaterdag een sweet 16 cocktail party georganiseerd voor onze dochter. Een tuinfeestje met de perfecte cocktail bar! Tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk en professioneel personeel en heerlijke cocktails! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gemeente Edam-Volendam

Bij de opening van een kinderbouwspeelplaats hadden we de alcoholvrije cocktailbar besteld. Dat viel goed in de smaak bij de bezoekers en genodigden. Was zeer geslaagd

Kim de Graaf

Cocktails per post van Bar Company is echt een aanrader! Snelle service, leuk contact en ontvangers die blij verrast waren met hun goed verzorgde cocktail box :-). Hartelijk dank team Bar Company en... Cocktails per post van Bar Company is echt een aanrader! Snelle service, leuk contact en ontvangers die blij verrast waren met hun goed verzorgde cocktail box :-). Hartelijk dank team Bar Company en graag tot een volgende keer!

Gemeente Uden

Fijn contact, alles snel geregeld. Lekkere smoothies

Ox-Max

Leuke Barista en heerlijke cappu!