Bar Company

Helaas was het bestelde cadeau te geven pakketje "kwijt" POST NL gaf aan dat het in de brievenbus moest liggen, maar helaas! Contact gehad met Bar Company, zeer vriendelijk en behulpzaam te woord... Helaas was het bestelde cadeau te geven pakketje "kwijt" POST NL gaf aan dat het in de brievenbus moest liggen, maar helaas! Contact gehad met Bar Company, zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Zou het zeker andere aanraden om een uniek cadeautje naar iemand te sturen.

BUas

BarCompany zelf ok, hun levering door PostNL veel later dan redelijk verwacht mag worden.

Nicole

Heel positief! Na per ongeluk verkeerde bestelling gekregen te hebben, kreeg ik het hele pakket opnieuw thuisgestuurd ipv alleen de missende cocktail

Ministerie van JenV

Prima, bestelling kwam op tijd.

Marjolein

Snelle levering en heerlijke cocktails

Monique

Lekkere cocktails, maar een beetje kleine hoeveelheid

Annemieke

Snelle levering en inhoud zoals beschreven

Kirsten

Zeer te vreden. Lekkere cocktails. Mooi aangekleed. Prima beschrijving.

Ann

Prima service, cadeau viel erg in de smaak!

Maud van Knippenberg (DNB-Communicatie)

Een van de leukste onderdelen van onze (online) kerstbijeenkomst was toch wel de cocktailworkshop van Barcompany!
De communicatie verliep prettig, de pakketjes werden snel en op tijd bezorgd, de workshop was gezellig en - heel belangrijk - de cocktails waren lekker. Dank voor de fijne samenwerking!