Bakkerbart nijmegen

Ons personeels feest was helemaal af met de cocktail workshop en cocktailbar , succes verzekerd als je dit in huis haalt

Priscilla

Voor een verjaardagsfeestje hebben we Bar Company ingehuurd om cocktails te verzorgen. De bar zag er mooi uit, de cocktailshaker Stef heeft heerlijke cocktails gemaakt en het was een super leuke... Voor een verjaardagsfeestje hebben we Bar Company ingehuurd om cocktails te verzorgen. De bar zag er mooi uit, de cocktailshaker Stef heeft heerlijke cocktails gemaakt en het was een super leuke toevoeging voor het feestje. Ook het contact met de mannen van sales Djordi en Marijn verliep erg soepel. Echt een aanrader!!

Moooi

Ik had last-minute (vrijdag) voor maandag een smoothie / koffie bar nodig nadat een anders bedrijf op het laatste moment had gecanceld. Marijn van Bar company is gelijk aan de slag gegaan en heeft... Ik had last-minute (vrijdag) voor maandag een smoothie / koffie bar nodig nadat een anders bedrijf op het laatste moment had gecanceld. Marijn van Bar company is gelijk aan de slag gegaan en heeft een mooi voorstel binnen een uur toegestuurd waardoor snel schakelen erg makkelijk werd. Op maandagmorgen stonden ze er en het zag er professioneel, maar gezellig uit. De collega's hadden ook niks anders dan positieve feedback op zowel de ervaring als de kwaliteit van producten. Ik zou Bar company zeer zeker aanraden. Hartstikke bedankt en wellicht tot snel!

Openbaar Lyceum Zeist

We hebben onze collega's (middelbare school) verrast met een barista voor een dag. Superleuke ervaring, er werd zo'n fijne en gezellige sfeer neergezet! Heel goed geregeld, fijne communicatie. En... We hebben onze collega's (middelbare school) verrast met een barista voor een dag. Superleuke ervaring, er werd zo'n fijne en gezellige sfeer neergezet! Heel goed geregeld, fijne communicatie. En het belangrijkste: megalekkere koffie!

Ahsan Hussain

De cocktails waren ontzettend lekker! De bar was heel mooi en de personeel was super lief.

RHH Rotterdam Harbour Holding B.V.

De Bar Company heeft voor ons bedrijfsfeest o.a. de cocktails verzorgd. Goed georganiseerd en kan werkelijk niets negatiefs vinden. Kortom alleen maar complimenten en absolute aanbeveling. Jean-Paul... De Bar Company heeft voor ons bedrijfsfeest o.a. de cocktails verzorgd. Goed georganiseerd en kan werkelijk niets negatiefs vinden. Kortom alleen maar complimenten en absolute aanbeveling. Jean-Paul van Munster

Hagemans Vastgoed en Klokgroep

Uitstekende service. In de voorbereiding snelle en kundige antwoorden op onze vragen. Leuke vlotte jongens achter de bar en niet onbelangrijk, erg lekkere koffie! Mede door Bar Company was ons... Uitstekende service. In de voorbereiding snelle en kundige antwoorden op onze vragen. Leuke vlotte jongens achter de bar en niet onbelangrijk, erg lekkere koffie! Mede door Bar Company was ons festival een succes!

SimplyPR

Een hele fijne ervaring gehad. Lekkere smoothies, vriendelijke barman en alles goed geregeld! Ook goede service na afloop waarin feedback werd gevraagd.

Sandra

Voor de vierde keer alweer een barista gehuurd van de Bar Company voor een zakelijk event. Vooraf wordt alles goed afgesproken en is er altijd ruimte voor aanpassingen. De dames die op het event... Voor de vierde keer alweer een barista gehuurd van de Bar Company voor een zakelijk event. Vooraf wordt alles goed afgesproken en is er altijd ruimte voor aanpassingen. De dames die op het event waren, waren super! Wij maken graag weer gebruik van de Bar Company bij een volgend event.

Kemp

Onlangs hebben wij Bar Company ingehuurd om cocktails te verzorgen op ons feestje. De communicatie via de mail en telefoon verliep soepel en vlot. De cocktails op de avond zelf werden verzorgd door... Onlangs hebben wij Bar Company ingehuurd om cocktails te verzorgen op ons feestje. De communicatie via de mail en telefoon verliep soepel en vlot. De cocktails op de avond zelf werden verzorgd door een jonge dame en heer. Beide zeer vriendelijk, correct en behulpzaam. Daarnaast maakte ze heerlijke cocktails. Ze hielden ons goed op de hoogte m.b.t aantal en tijd. In overleg zijn ze nog iets langer gebleven als gepland. Kortom hebben wij mede door Bar Company een hele leuke avond gehad. Bedankt.