Bar Company

Bar Company Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bar Company? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company75
9.5/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bar Company met 9.5/10. Gebaseerd op 75 ervaringen.

Sterke punten of verbeter punten

Sterk punt: Snel, vriendelijk en duidelijke communicatie

Zeer goede ervaring.

Vraag Anthea
Vraag Anthea

Sterke punten of verbeter punten

Evt mogelijkheid voor iets handelbare bar>>deze was erg onpraktisch verplaatsbaar, erg zwaar.

Ondanks dat...zeker een adres om te onthouden voor een volgende keer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Doen precies wat er is afgesproken. zeer prettige medewerker, stelt zich erg klantvriendelijk op..
mooie bar, goede apparatuur, lekker aanbod koffiebar>>kortom zeer professioneel voor een goede prijs..
ook cocktailbar viel goed in de smaak bij de gasten, ruim aanbod en goed gemaakt..
communicatie duidelijk en goed>>klantvriendelijk!.

Sterke punten of verbeter punten

Een optie zou kunnen zijn om kleine flesje te leveren (ipv een glas) waarin de smoothie in meegenomen kan worden en gedronken kan worden op elk gewenst tijdstip.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een nette en vlotte afwikkeling van haar diensten. een vlotte/vriendelijke medewerker die de smoothies maakte!.
heerlijke smoothies onze complimenten. .
succes met jullie bedrijf.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helemaal goed, enige klacht was dat mensen moesten wachten op hun cocktail.

Goed (8/10)

Sterke punten of verbeter punten

men dacht tijdens de organisatie goed mee met ons, helaas waren de door hen geregelde loungesets niet geweldig.

Score voor Bar Company:4/5

Goed.

Gert Haalboom
Gert Haalboom

Sterke punten of verbeter punten

+ uurtje langer doorgaan was geen probleem
+communicatie

- geen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaringen met bar company zijn erg positief. een offerte werd snel opgesteld, vragen door tim snel beantwoord en de cocktailshaker siem maakte er een gezellige avond van. helemaal top!.

Prima (7/10)

Geen verbeterpunten

Score voor Bar Company:3.5/5

Zeer goed.

KPN
KPN

Sterke punten of verbeter punten

snelle reactie en goed bereikbaar

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service. alles gegaan zoals verwacht en afgesproken.

Rotary Huizen
Rotary Huizen

Nee prima gedaan. Conform afspraak

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Komen keurig hun afspraken na.

Goed (8/10)

Sterke punten of verbeter punten

De communicatie over de factuur ging zeer voorspoedig, echter is er nooit contact opgenomen over het personaliseren van de (cocktail)menukaart of over het adres. Gelukkig was ik de middag van het feestje in de gelegenheid om mijn telefoon op te nemen, anders zou Bar Company ons nooit gevonden hebben. Naast de communicatie was alles prima in orde, mooie bar incl alles, vriendelijke barman die, zoals gevraagd, goed de Engelse taal beheerst. En natuurlijk lekkere cocktails.

Score voor Bar Company:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hadden een cocktailbar ingehuurd voor een personeelsfeest. de barman was ruim op tijd, had alleen een plek nodig om alles op te zetten en ging vervolgens aan de slag. de cocktailbar werd zeer goed in ontvangst genomen, binnen de kortste tijd stond er een rij. er was keuze uit 4 alcoholische cocktails en 1 non-alcoholische cocktail. er hoefde niet voor glaswerk etc gezorgd te worden, dit had de barman allemaal zelf bij zich.

Bedrijfsinformatie

Het hart van Bar Company bestaat uit een team van veertig enthousiastelingen met een passie voor smaak en het werken op evenementen. Onze bartenders, barista’s, cocktailshakers en smoothieboys zijn ervaren en getraind in gastheerschap. Ze reizen meer dan zevenhonderd keer per jaar af naar locaties door het hele land om te werken op de leukste feesten en evenementen.
Adres
Roggeweg 26