Je aankoop wordt beschermd

Irma Hulscher

Zeer fijne ervaring. Aardig en kundig personeel. Alles keurig op tijd. Heerlijke drankjes en goed verzorgd. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Sterke punten of verbeter punten

Het was voor mij de eerste keer dat Bar Company. Mijn ervaring was super goed. Medewerkers waren erg tevreden over alle soorten koffie en lekkere koeken.
Barista was vriendelijk en gastvrij.

Goede koffie -> sterk punt
Meer werkruimte voor barista en om koeken te plaatsen -> verbeterpunt

Luco Overvoorde

Super geregeld en lekkere cocktails!

Omnivents

Altijd vlot, vriendelijk en professioneel tijdens de het voortraject en uitvoer. Prettige medewerkers op dag van de uitvoer en in het voortraject een goede sparringpartner en denken graag mee.

Perfect.

Sterke punten of verbeter punten

Goed verzorging en service. Uitstraling op locatie ook top!

Lisette

In januari 2018 zijn we ons gaan orienteren op een bedrijf dat cocktails kon verzorgen tijdens ons Ibiza feest. We hebben met de Bar Company een juiste keuze gemaakt. Alles was goed geregeld en de...

Interseccion BV

Positief.
In zowel voorbereiding, meedenken, flexibel. als ten tijde event. Nette gastheren, goede inzet, teamspelers/samenwerking

Sterke punten of verbeter punten

service, bereidheid meer te doen dan puur barista werk

We hebben een erg prettige ervaring met de heren van BarCompany. In de voorbereiding hebben we goed kunnen schakelen, maar ook tijdens het event hebben de heren met ons meegedacht en ons geholpen....

Sterke punten of verbeter punten

Sterke punten: vriendelijk, sociaal, behulpzaam en meedenkend.

Telindus

Voor onze eerste vendorborrel hebben wij gebruik gemaakt van Bar Company.
Niet alleen zag dit er allemaal heel mooi uit, ook het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bedankt en...

Plezierige club. Prettige communicatie vooraf en een representatieve barjongen op de dag zelf. Dank!