Super service! Lekkere zelf gemaakte brownies! Aan te raden voor recepties en bedrijfsfeesten.

Zelf gemaakte brownies

Het Stedelijk Lyceum Innova

Goede service, lekkere koffie en smoothies

Sterke punten of verbeter punten

Je hebt er geen omkijken naar

J. Rebergen

Een zeer geslaagde cocktailparty thuis gevierd op onze dubbele verjaardag, helemaal in de watten gelegd door de bartender van BarCompany. Gaan we zeker nog eens doen. Aanrader!

Sterke punten of verbeter punten

Zeer goed meegedacht en een maatwerk offerte ontvangen voor ons privé feestje thuis. Ze denken in oplossingen, en zijn de klant graag van dienst met alle cocktail en bartender wensen. Zelfs eigen... Zeer goed meegedacht en een maatwerk offerte ontvangen voor ons privé feestje thuis. Ze denken in oplossingen, en zijn de klant graag van dienst met alle cocktail en bartender wensen. Zelfs eigen input op de menu lijst werd met enthousiasme ontvangen en uitgevoerd.

Gemeente Lochem

Top!

Sterke punten of verbeter punten

Stipt, tof & vriendelijk personeel, leuke smoothiebar. Aanrader!

Debby ten Brinke

Heel positief! Een heel leuke toevoeging voor ons evenement. Nienke is een heel vrolijke, positieve meid en echt een visitekaartje voor de Bar Company. Het was goed geregeld, en zag er allemaal... Heel positief! Een heel leuke toevoeging voor ons evenement. Nienke is een heel vrolijke, positieve meid en echt een visitekaartje voor de Bar Company. Het was goed geregeld, en zag er allemaal verzorgd uit.

Sterke punten of verbeter punten

De fiets maakte bij het fietsen wel veel geluid, positief daaraan was dat het zo veel aandacht kreeg ;-) Nadeel was dat gasten niet durfden omdat ze dan ineens in de belangstelling stonden.

KonseptS

De medewerker was mooi op tijd aanwezig. Hij was op de hoogte van draaiboek en briefing wat een hele hoop uitleg op event zelf bespaart. Zo kunnen we onmiddellijk focussen op de afwerking en een... De medewerker was mooi op tijd aanwezig. Hij was op de hoogte van draaiboek en briefing wat een hele hoop uitleg op event zelf bespaart. Zo kunnen we onmiddellijk focussen op de afwerking en een fijne samenwerking! Top dus!

Sterke punten of verbeter punten

Leuke look met propere materialen.

Het was een geweldige ervaring! Fijne samenwerking en fantastische producten.

Sterke punten of verbeter punten

Geen verbeterpunten. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Heerlijke relaxte sfeer. Alles was mogelijk. Zeer aan te bevelen.

Optijd en flexibel.

Hele fijne samenwerking, waren erg relaxt, snel en goed verzorgd!

Goede service

ComputerPlan

Massage en Smoothiebar tot in de puntjes verzorgt!

Sterke punten of verbeter punten

Leuke mensen die het leuk begeleiden