Claudia Wessels

Heel leuk om te doen, nu we online verjaardagen vieren. Samen obv een instructiefilm via Teams een naar huis gestuurde cocktail shaken!

IBS Capital Allies

Snel, makkelijk en leuk

Debby van Son

Jammer dat de verkeerde cocktail op de sticker stond. Hierdoor valt het effect van het cadeautje toch een beetje weg

De cocktails waren prima, alleen een beetje simpel en de prijs is te hoog voor wat je krijgt!

AMS

Geweldig ontvangen! Besteld voor diverse teams op werk als Valentijns presentje. Snel geleverd met eigen design kaartje erbij. Smaak van cocktail was erg goed, garnering leuk.

DLA Piper

Fijne communicatie, leuk concept en lekkere cocktails. Zeker een aanrader voor prive, maar ook leuk voor een digitaal bedrijfsuitje.

Leadrs

Leuk voor een online borrel met collega's. Pakketje wordt netjes afgeleverd. Instructievideo's voor het maken van de cocktails zijn ook duidelijk. Wellicht nog een tip om de zakjes met gedroogde... Leuk voor een online borrel met collega's. Pakketje wordt netjes afgeleverd. Instructievideo's voor het maken van de cocktails zijn ook duidelijk. Wellicht nog een tip om de zakjes met gedroogde garneringen ook te voorzien van de naam van de cocktail, dat maakt het nog iets makkelijker.

Heleen

Ik heb gezien wat mn vriendinnen hadden ontvangen. Ik had de sex on the beach besteld. Vond het er goedkoop uitzien in het flesje. Erg jammer.

Rommy

Erg lekker! Leuk dat je verschillende cocktails kan drinken zonder grote flessen te hoeven kopen. Ook erg makkelijk op deze manier, dit kan juist fijn zijn maar ook een tegenvaller als je verwacht... Erg lekker! Leuk dat je verschillende cocktails kan drinken zonder grote flessen te hoeven kopen. Ook erg makkelijk op deze manier, dit kan juist fijn zijn maar ook een tegenvaller als je verwacht te mixen.