Jolande Solomon

Prima website, duidelijk en simpel. De website gaat er alleen van uit dat je voor jezelf besteld en niet als geschenk. Had niet direct gezien dat er de mogelijkheid was om een kaartje mee te sturen.... Prima website, duidelijk en simpel. De website gaat er alleen van uit dat je voor jezelf besteld en niet als geschenk. Had niet direct gezien dat er de mogelijkheid was om een kaartje mee te sturen. De cocktailbox was een enorm succes, zeker voor herhaling vatbaar!

HAN, Netwerkcafé FTA

Een fijne organisatie die bij ons op locatie met eigen koffiebar en barista ons hebben voorzien van heerlijke koffie en thee.

Vivian

Geweldige verzorging van prima cocktails door 2 enthousiaste heren vanuit een leuk aangeklede bar, meer moet dat niet zijn!

Kris

Tja jongens... een week nodig om 2 shampoo flesjes te leveren met ondermaatse cocktails, dat was het nu niet echt

Upfield

Goed en grondig geregeld. Duidelijke communicatie en super flexibel. Zeker aan te bevelen en heerlijke koffie + thee bovendien.

Aniek

De smoothies waren een succes op het event! Goede organisatie en professioneel.

Dhr. B. D Poelstra

Een doorslaand succes. Voor herhaling vatbaar. De ontvanger kon alleen de afzender (ik dus) niet ontdekken. Zal mijn fout wel geweest zijn bij het bestellen.

Cirrus Nederland

Geweldig avond met lekkere cocktails (bedrijfsfeest)