Sarah

Mijn pakketje was kwijtgeraakt met de post. Bar Company heeft dit vervolgens opnieuw verzonden met een extraatje ter verontschuldiging. Ze reageren heel snel en correct op je vragen, zeer fijne... Mijn pakketje was kwijtgeraakt met de post. Bar Company heeft dit vervolgens opnieuw verzonden met een extraatje ter verontschuldiging. Ze reageren heel snel en correct op je vragen, zeer fijne ervaring.

Peter / VKG

Zorgt voor extra aanloop in je stand

The Instant Group

Prachtige bar met ons eigen logo erop. Met een leuke, enthousiaste barista die heerlijke koffies en smoothies heeft bereidt voor de gasten.

Alice

Snelle en vriendelijke service

Audrey

Van begin tot het eind een uitstekende ervaring

Liselotte

Origineel verjaardagscadeau en top service!

Lydia

In eerste instantie foutieve levering maar na een mailtje is dit super opgepakt en heeft de jarige toch nog het juiste ontvangen.

MOIB makelaars & taxateurs

Mede dankzij Bar Company een gave en gezellige opening van ons nieuwe kantoor gehad. Van het contact met Bar Company tot en met de Barman op de dag zelf, alles is gewoon goed en professioneel... Mede dankzij Bar Company een gave en gezellige opening van ons nieuwe kantoor gehad. Van het contact met Bar Company tot en met de Barman op de dag zelf, alles is gewoon goed en professioneel geregeld! Onze complimenten!

Fam. van der Wal

Super! Duidelijke communicatie, snel reactie ontvangen. Vriendelijk geholpen in het hele proces. De avond zelf een geweldige avond gehad mede door de cocktailbar, cocktails waren heerlijk,... Super! Duidelijke communicatie, snel reactie ontvangen. Vriendelijk geholpen in het hele proces. De avond zelf een geweldige avond gehad mede door de cocktailbar, cocktails waren heerlijk, vriendelijk en gezellig meisje. Prijs/kwaliteit is helemaal goed en zou ze zeer aanbevelen.