Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Annet van de Guchte

Minder jeuk, soepele huid, inderdaad zachter.
Makkelijk in gebruik, wel duur!

Vicky Thijs

Werkt goed, alleen heel duur voor een tube van 10 ml

Marleen Rosbak

Lichte luchtige creme, smeert goed uit, minimale hoeveelheid nodig, roodheid litteken snel aan t minderen, verzachtend, litteken voelt soepel aan.

Rina

Ik gebruik de kleine siliconen pleisters. Het litteken wordt er inderdaad wat rustiger van.
Ikzelf kan ze maar een dag of 3 aaneengesloten gebruiken, omdat mijn huid rond het litteken geïrriteerd raakt van de pleister. Zodra dit weer hersteld is, gaat de volgende erop.

Jeannette Demoniere

Doordat het op mijn buik onder mijn navel zit rolt het steeds naar beneden.
Ik merk inderdaad nog geen verbetering. Daarvoor zal het nog te vroeg zijn.

Reactie BAPSCARCARE:

Beste Jeannette,
Beste Jeannette,
Bedankt voor uw review. U geeft aan dat het siliconenverband niet altijd goed blijft zitten. Dit komt soms voor op locaties waar veel spanning op een litteken staat of op plekken die veel bewegen. Het siliconenverband mag in dat geval nog extra vastgezet worden met een hechttape.
Voor het beste resultaat moet u inderdaad nog even geduld hebben. Gemiddeld duurt een behandeling van een actief litteken 3 tot 6 maanden.
Team BAPSCARCARE

Inez Proosten

Deze crème heeft zonbescherming, waar ik ook voor gekozen had, echter, ik wist niet dat hij daardoor zo wit en dus zichtbaar zou zijn. Als dat was vermeld, had ik een onzichtbare crème besteld.

Emmy Mellaart

Het is een geweldige crème, kan het iedereen aanraden.

Steven Van Hoorebeke

Top product, doet wat het beloofd. Zowel roodheid als jeuk en stekend gevoel zeer sterk verbeterd op korte tijd.