Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Lizet Verblackt

Mijn litteken is al bijna niet meer te zien. Super goed product.

Riena Nijdam

Ik gebruik het nu 4 week, voelt goed op de huid. Kan nog niet echt een beoordeling doen

lina veentjer

Werking vind ik tegenvallen erg veel jeuk

Kees van de Giessen

Nog te kort gebruikt om resultaat te ervaren

Toos Zijlstra Lempens

Ik merk er nog niets van, sorry. Maar een jaar tijd voor genezen is toegezegd door de chirurg.

Beste Toos,
We vinden het jammer om te horen dat u nog niks merkt van de werking van BAPSCARCARE. Graag bieden wij u het volgende advies.
U geeft aan dat uw chirurg u heeft ingelicht dat een...
Beste Toos,
U geeft aan dat uw chirurg u heeft ingelicht dat een litteken een jaar nodig heeft om te genezen. Graag willen wij u erop wijzen dat de behandeling met de producten van BAPSCARCARE minimaal 3 tot 6 maanden duurt. We raden daarom aan om verder te gaan met de siliconentherapie. Hopelijk ziet u over een tijd verbetering van uw litteken en vermindering van eventueel pijn en jeuk.
We hopen u genoeg geïnformeerd te hebben en dat het herstel van uw litteken spoedig verloopt.

Hans

Helaas 3mnd gebruikt Liteken is erger geworden meer zichtbaar geworden ben niet tevreden met dit product krijgt niet waar voor je geld helaas ik raad het niet aan

Beste Hans,
Beste Hans,
We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent en willen graag een passende oplossing of advies bieden. Wij hebben u een mail gestuurd om te kunnen achterhalen waarom het product voor u niet werkt. Helaas hebben we geen reactie gekregen.
U geeft aan dat uw litteken erger is geworden. Graag willen wij aangeven dat het belangrijk is om BAPSCARCARE op de juiste manier gedurende minimaal 12 uur per dag te gebruiken. Het advies is om dit te controleren met de bijsluiter. De link naar de bijsluiter za ik onder dit bericht plaatsen. Indien u onverhoopt BAPSCARCARE niet geheel volgens de bijsluiter gebruikte, adviseren wij om uw therapie aan te passen en het effect van de therapie na 1 tot 3 maanden opnieuw te bekijken.
Indien BAPSCARCARE op de juiste wijze gebruikt wordt en de klachten wel wat verminderen maar nog niet helemaal over zijn, bent u op de goede weg. Een behandeling duurt minimaal 3 tot 6 maanden, of langer wanneer nodig. We raden u dan ook aan om bij effect door te gaan met behandelen totdat de klachten zijn verdwenen.
Een enkele keer komt het (ook bij juist gebruik) voor dat BAPSCARCARE helaas voor iemand geen effect heeft. In dat geval is het verstandig om contact op te nemen met de (behandelend) arts om te bespreken of eventueel andere (aanvullende) therapie nodig is.
Link naar de bijsluiter, deze kunt u overnemen:
Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht u nog aanvullende informatie willen verschaffen, of vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Man Yen Chan

2 vlekken op mijn gezicht verdwijnen na 1 tot 3 dagen, helaas keren ze ook weer terug indien ik stop met aanbrengen. Momenteel gebruik ik dit ongeveer 2 weken

Beste Man,
Beste Man,
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat BAPSCARCARE voor u niet werkt. U geeft aan twee vlekken in het gezicht te hebben die verdwijnen na 1 tot 3 dagen. Ik wil u er graag op wijzen dat BAPSCARCARE gemaakt is voor de behandeling van littekens. Het kan zijn dat de vlekken in uw gezicht geen littekens zijn, en dat u beter een ander product kunt gebruiken.
U geeft aan het product nu twee weken te gebruiken. De behandeling van een litteken duurt minimaal 3 maanden. Als de vlekken in uw gezicht daadwerkelijk littekens zijn, zult u zeker nog wat langer door moeten gaan met de behandeling.
Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht u verder nog vragen hebben hoor ik het graag!
Paula
BAPSCARCARE

Maaike

De littekencreme laat mijn litteken netjes genezen

Manon Hallemans

Kan het niet gebruiken… teveel jeuk….

Beste Manon,
Beste Manon,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat BAPSCARCARE niet het gewenste resultaat geeft. U geeft aan last te hebben van jeuk. Dit is een veel voorkomende klacht bij littekens. Wanneer de huid beschadigd is, verliest het meerdere functies. Eén daarvan is het behouden van een goede vochtbalans. Uw huid kan vocht dan niet meer goed vasthouden. Zo droogt uw huid uit, en dat zorgt voor jeuk. Siliconenpleisters helpen bij het vasthouden van vocht, en zorgen ervoor dat de jeuk van het litteken vermindert.
Het kan ook zijn dat u juist jeuk krijgt bij gebruik van de siliconenpleisters. Dit is niet ongewoon, bij sommige mensen kan het litteken bij gebruik gaan jeuken.
Probeer het gebruik van de siliconenpleisters geleidelijk op te bouwen tot minimaal 18 uur draagtijd per 24 uur. Als het goed is zal het litteken aan de therapie gaan wennen en zullen de verschijnselen van jeuk verdwijnen.
Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben, en dat u verder kunt met de behandeling met BAPSCARCARE.
Paula
BAPSCARCARE

Miranda Toussaint

In het verleden ook al gebruikt bij een dieplap reconstructie was toen al heel trevreden