Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Nienke de Bruijn

Zie nog geen verschil na bijna 2 maanden. Nog steeds groot, donker, gerafeld litteken. En dat voor een crème van bijna €40

Beste Nienke,
Beste Nienke,
Na mailcontact met elkaar te hebben gehad, is gebleken dat de siliconenpleisters beter bij uw litteken passen. Dit aangezien u een kledingstuk over uw litteken draagt en de gel er dan sneller af gaat. Ook heb ik u aanvullend advies gegeven over het gebruik van de siliconentherapie. Ik hoop dat u het behandelen van uw litteken kan voortzetten en dat uw litteken mooi geneest.
Mocht u aanvullende vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

Mirjam Moors-Tielen

Smeert makkelijk uit, voelt soepel aan

Mariska van Vliet

Pleisters gaan er heel snel af. Bijvoorbeeld na het slapen lagen ze er af. Pleisters zijn te dun ook.

Beste Mariska,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer om te horen dat de siliconenpleisters niet naar volle tevredenheid werken.
Uit uw bericht haal ik dat u de pleister vooral s’...
Beste Mariska,
Uit uw bericht haal ik dat u de pleister vooral s’ nachts draagt. Het kan zijn dat de pleisters door zweten en bewegen in uw slaap sneller losraken. U kunt ervoor kiezen de pleisters vooral overdag te dragen, of deze in de nacht te fixeren met hecht-of rekverband.
Graag wil ik u erop wijzen dat u de extra dunne siliconenpleisters (BAPSCARCARE T) heeft aangeschaft. Naast deze dunne pleisters hebben we ook een dikkere variant (BAPSCARCARE S). Mocht u interesse hebben in het verschil tussen deze pleisters, raad ik u aan om de pagina “siliconenpleisters” op onze website te bezoeken.
Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben. In het geval u aanvullende vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Melani

Ik heb de tepel pleisters besteld . Ik gebruik ze nu een aantal weken en merk duidelijk positieve veranderingen . Mijn huid rondom de tepels was eerst hard door de operatie . Nu merk ik dat mijn... Ik heb de tepel pleisters besteld . Ik gebruik ze nu een aantal weken en merk duidelijk positieve veranderingen . Mijn huid rondom de tepels was eerst hard door de operatie . Nu merk ik dat mijn huid steeds soepeler en soepeler wordt . Ik draag de pleisters dan dan heel de dag , ga douchen en in de avond zet ik litteken crème en dan de pleisters over de tepel .

Beste Melani,
Beste Melani,
Wat fijn dat de pleister goed werken! We hopen dat je litteken mooi en spoedig geneest. De pleisters kunnen inderdaad gebruikt worden in combinatie met een litteken crème, maar let wel op dat deze niet te vettig is. De kleefkracht van de pleister kan daardoor afnemen. Gebruik bijvoorbeeld de litteken crème van ALHYDRAN of BAPSCARCARE.

Marie-Anne

Prima eerste indruk van het product. Litteken trekt wel na ca 10 uur, maar misschien is dat wel normaal bij een verdikt litteken. De crème kalmeert de huid, het rood van de huid trekt weg. Ik raad... Prima eerste indruk van het product. Litteken trekt wel na ca 10 uur, maar misschien is dat wel normaal bij een verdikt litteken. De crème kalmeert de huid, het rood van de huid trekt weg. Ik raad dit product aan.

J Zorg

Helpt helaas niet tot nauwelijks bij mn litteken.

Beste J Zorg,
Beste J Zorg,
We vinden het jammer om te horen dat u nog niks merkt van de werking van BAPSCARCARE. Graag willen we u erop wijzen dat het behandelen van een litteken met siliconentherapie minimaal 3 maanden duurt. We raden u dan ook aan nog even door te gaan met smeren, en hopen dat uw littekenklachten spoedig zullen afnemen.
Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Coby Leeuwenburgh

Helaas hielp het niet bij mij doorverwezen naar de dermatoloog

Lenie Belien

Weet nog niet of het effect heeft.
Gebruiksduur is korter dan aangegeven wordt. Met douchen moet je pleister verwijderen. Na een aantal keren hecht de pleister minder.

Beste Lenie,
Beste Lenie,
We vinden het jammer om te horen dat u het effect van BAPSCARCARE nog niet merkt. Graag willen we u erop wijzen dat het behandelen van een litteken met siliconentherapie minimaal 3 maanden duurt. We hopen daarom dat u doorgaat met de behandeling en dat uw littekenklachten spoedig zullen afnemen.
U geeft aan dat u de wasbare pleisters heeft besteld (BAPSCARCARE S), echter heeft u de andere variant (BAPSCARCARE T) aangeschaft. Graag willen we u erop wijzen dat deze variant niet wasbaar is, om verwarring te voorkomen. Ook zit er verschil in gebruik tussen deze twee varianten. Ik raad u aan om de gebruiksaanwijzing op onze website door te nemen zodat u optimaal gebruik kan maken van uw product.
Ik hoop u hiermee genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht u verdere vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.