Bezorging & Levertijd

betty kottis

Lidtekens zijn iets zachter na 4weken maar nog niet so soepel

Beste Betty,
Beste Betty,
Bedankt voor uw review. We vinden het natuurlijk jammer dat u niet helemaal tevreden bent. We hebben u een mail gestuurd, maar helaas geen reactie ontvangen. U geeft aan dat u de gel nu 4 weken gebruikt. Een littekenbehandeling duurt minimaal 3 tot 6 maanden. We raden u daarom aan om door te gaan met uw behandeling.
We hopen dat uw litteken zo spoedig mogelijk herstelt. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.
BAPSCARCARE

N van de B

Na een week waren alle randen helemaal verfrommeld en kon ik de stukken eraf knippen, maar was het te klein geworden voor mijn litteken van een buikwandcorrectie. Na een mail met mijn klacht aan... Na een week waren alle randen helemaal verfrommeld en kon ik de stukken eraf knippen, maar was het te klein geworden voor mijn litteken van een buikwandcorrectie. Na een mail met mijn klacht aan Bapscar kreeg ik een hele lijst met algemene regels hoe ik er mee om moest gaan. Ik heb er bijna 180 euro voor betaald dus wist zelf ook wel dat ik er voorzichtig mee om moest gaan. Ik vroeg naar een oplossing , maar het enige wat eraf kon waren de algemene regels om het goed te houden en de randjes ervan af te knippen, zodat het niet meer paste. 1 pleister was voldoende zeiden ze, maar mijn pleister speciaal voor de buikwandcorrectie was te klein, dus ik moest de andere ook gebruiken. Fouten kunnen gebeuren, maar los het op als een klant ontevreden is, maar op deze manier voelde ik me echt genaaid.

Mjl Schijvenaars

Minder jeuk, minder rood minder pijnscheuten en oogt rustiger. Fijn product

E Erwig

Eerst voor een hoop geld de Alhydran creme die niets deed, toen de bapscarcare silicone pleister die slecht blijft zitten/plakken(ook na extra schoon maken van de huid), de goedkopere pleisters van... Eerst voor een hoop geld de Alhydran creme die niets deed, toen de bapscarcare silicone pleister die slecht blijft zitten/plakken(ook na extra schoon maken van de huid), de goedkopere pleisters van (€17 concurent) blijft veel beter zitten, ben eigenlijk best wel boos

Beste E Erwig,
Beste E Erwig,
We hebben mailcontact met u gehad over het probleem dat u ervaart. We hopen dat het advies en de bijpassende oplossing die we u geboden hebben voldoet aan uw verwachtingen.
Bovendien wensen we u een spoedig litteken herstel toe.
BAPSCARCARE

J. Kleinsman

Mijn litteken is ongelooflijk mooi geheeld.

De bapscare S werkte op zich wel goed. Mijn huid werd er rustiger van maar kleefde niet optimaal. De bapscare T was verschrikkelijk!! Nooit kopen!!

Beste,
Beste,
Het gebruik van siliconenpleisters op een locatie waar veel spanning op het litteken staat (zoals midden op de borst en bij gewrichten) Kan de kleefkracht beïnvloeden. Hierdoor kan het inderdaad zo zijn dat je problemen ondervindt met het plakken van de BAPSCARCARE S en zelfs de BAPSCARCARE T.
Het advies (volgens de bijsluiter) is om de siliconen-pleisters dan te fixeren met hechttape, zodat deze toch goed kunnen blijven zitten. Op deze manier kan een goede therapie bewerkstelligd worden.
Ik hoop dat uw litteken spoedig en goed herstelt.

Hanne Aerts

Momenteel in gebruik voor kleine littekentjes van windpokken / krentenbaard : verbetering is al goed zichtbaar

Natalie Hamer

Ben 12 december en 17 januari geopereerd. Wondgenezing verloopt mooier en soepeler met Bapscare.