Bezorging & Levertijd
Product
Website

Leonie

Ik kreeg meteen een soort allergische reactie waardoor de huid rond het litteken helemaal bruin werd. Daarna niet meer durven gebruiken

Verbeterpunten

Nóg betere voorlichting geven over t gebruik.
Én de plak-kwaliteit verbeteren

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een huidreactie kreeg tijdens het gebruik van de siliconensheets. We hebben contact met je opgenomen en hopelijk een passend antwoord en goede oplossing... Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een huidreactie kreeg tijdens het gebruik van de siliconensheets. We hebben contact met je opgenomen en hopelijk een passend antwoord en goede oplossing geboden.

Tanja

Ik weet natuurlijk niet hoe mij litteken er zonder de gel had uitgezien , maar het heelt mooi.

Het smeert makkelijk en als je de gel hebt onzichtbaar

Marianne Wiltink

Ik heb 1tube gebruikt, dus niet lang genoeg om de werking goed te ervaren. Vond het te duur om mee verder te gaan.

Snelle en correcte levering

Prijs is erg hoog

Reactie BAPSCARCARE:

Fijn te horen dat je tevreden was met de snelle en correcte levering. Jammer dat je de prijs te hoog vond.
Het is verstandig om een litteken goed te behandelen. Dit om de ontwikkeling van een abnormaal (hypertrofisch of keloid) litteken te voorkomen, of te verminderen. En om littekenklachten te verlichten. BAPSCARCARE siliconentherapie (gel) is speciaal hiervoor ontwikkeld.
Wanneer het product in overleg met een arts ter voorkoming of behandeling van een hypertrofische/keloïd litteken gebruikt wordt, dan wordt het product over het algemeen vergoed uit de zorgverzekering. Meer informatie hierover kun je vinden op onze website.

Mattijs Broeders

Doet totaal niets !!

Geen sterke punten

Verbeterpunten

Je kunt beter biodermal littekencreme gebruiken dat wekt veel beter dan deze zooii

Reactie BAPSCARCARE:

Vervelend om te horen dat je helaas geen baat hebt gehad bij het gebruik van de BAPSCARCARE siliconengel. Het kan soms voorkomen dat siliconentherapie niet het gewenste effect heeft. Graag wil ik... Vervelend om te horen dat je helaas geen baat hebt gehad bij het gebruik van de BAPSCARCARE siliconengel. Het kan soms voorkomen dat siliconentherapie niet het gewenste effect heeft. Graag wil ik achtergrondinformatie geven over de werking van medische siliconen op litteken.
Op de plaats van een litteken verlies je meer vocht dan door gezonde huid. Siliconentherapie zorgt voor een dun laagje siliconen op het litteken. Dit zorgt ervoor dat op de plaats van het litteken het vocht niet meer verdampt. Hierdoor nemen klachten van het litteken, zoals droogheid, jeuk, roodheid en pijn af. Belangrijk om te weten is dat hiervoor de siliconengel in elk geval 2 keer per dag (en eventueel meer bij sporten, douchen en dergelijke) aangebracht moet worden.
Siliconentherapie heeft over het algemeen binnen een week effect op klachten zoals droogheid en jeuk. Klachten als roodheid en verdikking duren langer om te verminderen. Het eerste effect hiervan is na ca. 4 1 maand zichtbaar.
In richtlijnen van littekenbehandeling wordt geadviseerd om na de start met siliconentherapie (en ook hydraterende crèmes) na 4 weken tot 3 maanden de behandeling te evalueren. Samen met de arts kan er dan bepaald worden of de therapie voldoende effect heeft of dat er andere therapie nodig is.

Daniëlle Hellinga

Product nooit eerder gebruikt. Meteen gaan smeren toen wond dicht was. In het begin wat jeuk/tinteling/prikkeling, heling lijkt mij normaal. Daarna geen bijzonderheden gevoelt. Ik kan niet zeggen... Product nooit eerder gebruikt. Meteen gaan smeren toen wond dicht was. In het begin wat jeuk/tinteling/prikkeling, heling lijkt mij normaal. Daarna geen bijzonderheden gevoelt. Ik kan niet zeggen hoe het zou zijn als ik het product niet gebruikt had. Ik kan het niet vergelijken.

Goede nazorg .. ook nog PostNL achter de broek aangezeten.

Verbeterpunten

Mijn ervaring is eenzijdig. Daar bedoel ik mee dat ik de werking van product niet kan vergelijken met ander product of als ik het niet gebruikt zou hebben.

John koevoets

Op aanraden arts dit middel gebruikt en bevalt goed want het maakt het litteken minder zichtbaar

Weinig van nodigt

Verbeterpunten

Kan vergoed worden door de zorgverzekeraar maar dan moet door de arts wel de lijst ingevuld worden

Claudia

Eerste info

Verbeterpunten

Meer info,hoe lang werkt pleister,wanneer wasbare vernieuwen

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor je positieve beoordeling. En bedankt voor de tip voor het geven van meer informatie over de werking en het gebruik van onze siliconenproducten.

Piet

Werkt prima, 3 maand geleden wenkbrauw lift gehad, litteken al redelijk verminderd

Gemakkelijk in gebruik, werkt wel!

Heb ik niet

Hennie

alles

christiane leys

Aangename crème en gemakkelijk te gebruiken voor littekens

gemakkelijk aan te brengen, verbergt een beetje het litteken