Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

J.A. Van der Hoff

Huid blijft nog rood. Na het insmeren tijdelijk wat minder spanning op huid en minder jeuk.

Vincent

Fijn te smeren. Litteken verminderd en huis wat soepeler.

Sophie

Door de siliconengel van Bapscarcare is mijn litteken veel minder zichtbaar, dunner en lichter van kleur geworden. Fijne gel ook, plakt niet en droogt direct waardoor je gelijk je kleding erover... Door de siliconengel van Bapscarcare is mijn litteken veel minder zichtbaar, dunner en lichter van kleur geworden. Fijne gel ook, plakt niet en droogt direct waardoor je gelijk je kleding erover kunt aantrekken.

G.W.A. Houwer

De siliconen pleister die ik gebruik moet in kleine stukjes geknipt worden. Het litteken zit in mijn gezicht en is het gevolg van een virusinfectie. De pleister blijft meestal 2 dagen goed zitten... De siliconen pleister die ik gebruik moet in kleine stukjes geknipt worden. Het litteken zit in mijn gezicht en is het gevolg van een virusinfectie. De pleister blijft meestal 2 dagen goed zitten daarna is de kleefkracht weg ook na reiniging. Het liteken begint te vervlakken en de roodheid is inmiddels weg. Ik gebruik de pleister nu 2 maanden.

Anne Pontes

Product is prettig in gebruik en ook duurzaam. Ik ben in staat iedere pleister ong 2 maanden te gebruiken. (6-8 weken)

D

Werkt heel goed binnen 2 weken was alles weer als geheeld

Dnsr

Zeer goed, na een aantal weken is het litteken minder zichtbaar geworden. Eerst was deze minder opvallend, aangezien de kleur minder donker werd. In de weken daarna werd ook de huid soepeler,... Zeer goed, na een aantal weken is het litteken minder zichtbaar geworden. Eerst was deze minder opvallend, aangezien de kleur minder donker werd. In de weken daarna werd ook de huid soepeler, waardoor het litteken minder op de huid ligt.