Bezorging & Levertijd
Product
Website

Thea

Ik gebruik de creme gel nu 4 weken en super blij.
Litteken soepel en roodheid word minder.

Het werkt echt !!!

niet

Carola Riemsdijk

Ik heb de siliconenpleister aangeschaft ivm een hypertrofisch litteken na een operatie. Het litteken zit 10cm over de hiel en beperkte mij in bewegen door de hevige trekkende pijn. Ik merkte al na... Ik heb de siliconenpleister aangeschaft ivm een hypertrofisch litteken na een operatie. Het litteken zit 10cm over de hiel en beperkte mij in bewegen door de hevige trekkende pijn. Ik merkte al na de eerste dagen dat ik met de pleister op het litteken niets voel trekken, het litteken werd een stuk rustiger en minder opgezet. Zodra ik zonder pleister loop komt het trekkende gevoel weer helemaal terug.

Snelle levering, veel uitleg te vinden op de site.

Verbeterpunten

Er staat nergens beschreven of de pleister in rek aangebracht moet worden. Bijv op een plek die beweegt, zoals bij gewrichten.
Ook blijft de pleister niet plakken op de plek waar ik het nodig...
Ook blijft de pleister niet plakken op de plek waar ik het nodig heb. Op de hiel. Ik moet het elke dag fixeren met verband.

Carin

Na 6 weken litteken duidelijk minder rood en dik. Ik gebruik het alleen overdag met SF25

Bianca Spits

Het product was zoekgeraakt tijdens de levering. Na hiervan melding te hebben gemaakt werd hier snel op gereageerd en is er een nieuwe set verstuurd. We werden goed op de hoogte gehouden van de... Het product was zoekgeraakt tijdens de levering. Na hiervan melding te hebben gemaakt werd hier snel op gereageerd en is er een nieuwe set verstuurd. We werden goed op de hoogte gehouden van de status. Deze set is wel aangekomen en inmiddels teruggestuurd. Nu zijn we in afwachting van de uitkomst.

Snelle klantgerichte service

Verbeterpunten

Lange levertijden (2-4 weken)

Danielle van der Pasch

Geen trekkende huid | litteken is nog steeds rood na 6 maanden deze pleisters te gebruiken | jeukt soms

Blijft een paar dagen goed terwijl je de pleister laat zitten | plakt goed, ook ‘s nachts

Desiree Ruivenkamp

Goed product, helpt echt, mijn huid is mooier

Thuis bezorgd, fijne verpakking iedere dag één zakje, makkelijk ivm dagelijks gebruik

Laura

Ik heb echt geen verschil gemerkt helaas.

Verbeterpunten

De prijs is hoog, product doet vrijwel niks

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor de beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat BAPSCARCARE nog niet het gewenste effect heeft gehad. We geven je graag wat achtergrondinformatie over littekenbehandeling met... Bedankt voor de beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat BAPSCARCARE nog niet het gewenste effect heeft gehad. We geven je graag wat achtergrondinformatie over littekenbehandeling met medische siliconen.
De behandeling van een litteken is het meest effectief als deze nog actief is: (fel)rood van kleur met klachten als droogheid, jeuk en verdikking. Na ongeveer een week gebruik van siliconentherapie kun je vermindering van klachten als droogheid en jeuk ervaren. Vanaf ongeveer 4 weken gebruik is er mogelijk effect op klachten als roodheid en verdikking. Het advies volgens richtlijnen van littekenbehandeling is daarom om na 4 weken tot 3 maanden gebruik de siliconentherapie te evalueren.
Bij de meeste mensen heeft de therapie effect, maar er zijn ook mensen waarbij het onvoldoende effect geeft. Samen met de arts wordt dan gekeken naar een volgende therapie.

Nana

Gebruik het al 3 maanden en langzaam verbetering

Voelt zacht aan fijne creme

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je langzaam verbetering ziet. Het duurt inderdaad even voordat je resultaat ziet. Zolang het litteken actief is kun je het resultaat beïnvloeden.... Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je langzaam verbetering ziet. Het duurt inderdaad even voordat je resultaat ziet. Zolang het litteken actief is kun je het resultaat beïnvloeden. Daarom is het belangrijk om je litteken goed te blijven verzorgen. Onze productspecialist heeft contact met je opgenomen. Hopelijk heb je iets aan de informatie en de geboden oplossing.

M.A.A. de Bruijn-van Domburg

Ik ben nu 5 maanden bezig met littekens te behandelen.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal om sterke punten aan te geven.

Madelon

Ik gebruik dit product nu een aantal maanden. Elke dag smorgens en savonds. Ik zie helaas nog niet veel resultaat. Het betreft een litteken in mijn hals (weg gehaalde moedervlek) - plekje is 0,5 cm... Ik gebruik dit product nu een aantal maanden. Elke dag smorgens en savonds. Ik zie helaas nog niet veel resultaat. Het betreft een litteken in mijn hals (weg gehaalde moedervlek) - plekje is 0,5 cm - klein dus! Maar de dikte van het litteken is niet of nauwelijks verandert na gebruik van dit product.

Smeert gemakkelijk en zonnefactor.

Werking is minimaal.

Reactie BAPSCARCARE:

In richtlijnen voor de behandeling van littekens wordt aanbevolen om siliconentherapie na een periode van 4 weken tot 3 maanden te evalueren.
Het is normaal dat resultaten (op het gebied van...
Het is normaal dat resultaten (op het gebied van verdikking, kleur) pas zichtbaar zijn na 1 tot 3 maanden gebruik. Qua klachten van droogheid zou al eerder effect merkbaar moeten zijn.
Aangezien je Bapscarcare gel al een aantal maanden gebruikt, adviseren we om contact op te nemen met je (huis)arts.