Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Suzan Spreeuwenberg

Voor mijn zoon na een gecompliceerde elleboogbreuk is het top. De huid voelt al soepeler en het is makkelijk aan te brengen. Cosmetische effecten zie ik nu nog niet maar dat schijnt wat langer nodig... Voor mijn zoon na een gecompliceerde elleboogbreuk is het top. De huid voelt al soepeler en het is makkelijk aan te brengen. Cosmetische effecten zie ik nu nog niet maar dat schijnt wat langer nodig te hebben.

Hanja Jacobs

Fijn product, het litteken is goed beschermd.

Akkie van der Schaaf

De pleister blijft niet goed zitten en gaat helemaal rimpelen. Elke dag een nieuwe pleister gebruiken is wel heel erg duur.

Reactie BAPSCARCARE:

Beste Akkie,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing geboden.
We...
Beste Akkie,
We hopen dat u hiermee goed geholpen bent. Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
BAPSCARCARE

Elizabeth van der Kamp

Werkt niet bij mij, laat heel snel los

Reactie BAPSCARCARE:

Beste Elizabeth,
Beste Elizabeth,
Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat de siliconenpleisters niet naar volle tevredenheid werken. We hebben u een mail gestuurd om te kijken of we u een passende oplossing of advies kunnen beiden.
Afwachtend op uw reactie.
BAPSCARCARE

Noha Amer

I used it for more than 3 week and it helps alot already I see the difference after 1 week

Anneke Wintersen

Het lijkt wel te helpen, maar kan het nog niet echt goed beoordelen.

Marja de Ruiter

Crème is fijn in gebruik, biedt bescherming tegen de zon, houdt huid soepel.

Marijke Denneman

Het product werkt heel goed mijn fysio is erg onder de indruk van het resultaat.

M.

Ik had een klein dystrofisch litteken op mijn arm. Het is nu zo goed als weg. De siloconepleiters werken dus ongelooflijk goed. Wel jammer dat er geen kleine pleistertjes zijn.