Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Hannie Bouwmeester

De siliconengel is gemakkelijk aan te brengen en verzacht de huid tijdens het genezingsproces na een operatie. De huid geneest mooi.

Denise Nagtegaal

Wij gebruiken de siliconen pleisters nu een aantal weken op de wang vannonze zoon. Het begint nu al rustiger te worden.
Ook hebben we de zalf met spf gebruikt, alleen was ik bang dat dit op...
Ook hebben we de zalf met spf gebruikt, alleen was ik bang dat dit op vakantie in Egypte niet voldoende was, vandaar dat ik de pleisters heb besteld

Ida Tuinhof

Mijn litteken loop over mijn achillespees. De siliconenpleister zijn super bij het dragen van schoenen met dichte hiel. Vooral tijdens het wandelen met bergschoenen zijn de pleisters mij heel goed... Mijn litteken loop over mijn achillespees. De siliconenpleister zijn super bij het dragen van schoenen met dichte hiel. Vooral tijdens het wandelen met bergschoenen zijn de pleisters mij heel goed bevallen. Het litteken is hierdoor soepel gebleven

Mirjam Haak

Zeer goed, makkelijk in gebruik en gelijk een spf filter

Astrid Heijnen

Ik ben heel erg tevreden met BAPSCARCARE. Mijn litteken is na 1 maand veel soepeler en minder dik geworden.

M

Pleisters werken op zich wel maar gaan heel snel los. Ik gebruik het na een operatie aan mijn hand. Na gebruik voelt het litteken wat zachter en minder trekkerig aan.

Reactie BAPSCARCARE:

Beste M,
Bedankt voor uw reactie! We hebben mailcontact gehad om u advies te geven over het probleem dat u ervaart. We hopen dat dit u zal helpen en dat uw litteken spoedig herstelt.
Met...
Beste M,
Team BAPSCARCARE

Hannie

Gebruik het nu 10 weken voor ooglidcorrectie maar kan niet zeggen dat het litteken hierdoor minder zichtbaar geworden is. Een meer vettige crème is voor mij plezieriger. Wel fijn dat er een hoge... Gebruik het nu 10 weken voor ooglidcorrectie maar kan niet zeggen dat het litteken hierdoor minder zichtbaar geworden is. Een meer vettige crème is voor mij plezieriger. Wel fijn dat er een hoge beschermingsfactor in zit.