Bezorging & Levertijd
Product
Website

Jessy Possel

Kleeft goed, zie al verbetering in m'n litteken. Goede en snelle levering.

Plakt goed, weinig last van. Litteken is verbeterd.

Verbeterpunten

Niet heel makkelijk om 1 van de beschermvelletjes te gebruiken, hergebruik niet super. Best wel duur.

Tea Mellema

Prima product

doet waarvoor het is bedoeld

Ilonka Alken-Diks

Je hebt maar heel weinig nodig en bevalt prima. Roodheid wordt minder

Zuinig

Niks

R

Mijn littekens veranderen langzaamaan door de pleisters. Worden dunner en lichter van kleur. De gel werkte niet, de pleisters werken een stuk beter. De pleister kan je beter door iemand anders op... Mijn littekens veranderen langzaamaan door de pleisters. Worden dunner en lichter van kleur. De gel werkte niet, de pleisters werken een stuk beter. De pleister kan je beter door iemand anders op laten plakken omdat de delen snel aan elkaar blijven plakken en de pleister niet goed meer blijft zitten.

Fijne lichte pleisters
Werken beter dan de gel

Meer verschillende maten pleisters
Met deze pleisters kan je niet dagelijks douchen

Anoniem gebruiker

Resultaat na enkele weken, begint eerst met huidverkleuring. Geen jeuk meer. Therapie werkt, nou is het doorzetten en derest volgt wel.

Ik ga ermee onder het douche, het blijft plakken.

Astrid De bont

Top

Willem van Eis

Het is kostbaar spul maar wel effectief je moet wel een snelle veeg maken om het niet te laten rullen

duidelijke uitleg maar ben er nog net uit of ik beter de pleister had moeten bestellen voor het oppervlak wat ik moet smeren

alles goed

Gaby Wessels

Product was aanbevolen door mijn letselschade adviseur, en dacht, dat is het proberen waard.
De herbruikbare siliconen pads blijven niet goed uit zichzelf kleven.
Laten direct na het...
De herbruikbare siliconen pads blijven niet goed uit zichzelf kleven.
Laten direct na het aanbrengen al langs de randen los. Ik moest ze dus steeds met tape fixeren.
Ik ben daardoor ook gestopt met het gebruik hiervan. Zonde van mijn geld.

Bestellen was eenvoudig.

Verbeterpunten

De kleefkracht van de herbruikbare pleisters.
Ze laten nu veel te snel los.

Joyce Koens

Ik heb litteken op mijn vinger na peesletsel. Gebruik de sillicone sheets. Blijven ondanks bewegend gewricht zitten. Na 2 dagen gaat het schuiven en loslaten. Dan afspoelen en drogen en er weer op.... Ik heb litteken op mijn vinger na peesletsel. Gebruik de sillicone sheets. Blijven ondanks bewegend gewricht zitten. Na 2 dagen gaat het schuiven en loslaten. Dan afspoelen en drogen en er weer op. Makkelijk in gebruik.
Merk dat litteken zachter wordt en jeuk is nu nog minimaal.

Makkelijk in gebruik, gaan lang mee.

Verbeterpunten

Zou beter moeten plakken als het nat wordt.

Astrid

Smeert goed uit, droogt snel