Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Marleen

Ik was in éérste instantie best wel sceptisch over het product.
Wat zou het doen?
Na één week zag ik al dat het litteken minder dik was en minder jeukte !
Nu zijn we een aantal weken...
Ik was in éérste instantie best wel sceptisch over het product.
Wat zou het doen?
Na één week zag ik al dat het litteken minder dik was en minder jeukte !
Nu zijn we een aantal weken verder en het ziet er een stuk beter uit !
Ik ben zeer tevreden en raad het iedereen aan !
Het is écht de moeite waard !

Nermin Akazaz

Het doet niet wat het belooft helaas, weggegooid geld. Geen goede ervaring.

Beste Nermin,
Beste Nermin,
U geeft aan dat dat de BAPSCARCARE siliconengel met UV-bescherming niet heeft gewerkt tegen uw wallen. Graag willen wij aangeven dat de BAPSCARCARE siliconengel met UV-bescherming niet werkt tegen wallen. Het advies is om contact op te nemen met de (behandelend) arts om te bespreken welke behandeling wel geschikt is voor de klachten die u ervaart.
We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent en willen graag een passende oplossing of advies bieden. Wij hebben u een mail gestuurd om te kunnen achterhalen waarom het product voor u niet werkt. Helaas hebben we geen reactie gekregen.
Ik hoop u genoeg geïnformeerd te hebben. Mocht u nog aanvullende informatie willen verschaffen, of vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Stefan Verhagen

Ik heb een groeiend keloid op mijn borstbeen.
De pleister verzacht en versoepelt het litteken, wat heel fijn is.
Aan 1 uiteinde blijft het litteken nog wat rood/gevoelig, dit is nog niet...
Ik heb een groeiend keloid op mijn borstbeen.
De pleister verzacht en versoepelt het litteken, wat heel fijn is.
Aan 1 uiteinde blijft het litteken nog wat rood/gevoelig, dit is nog niet weg helaas na ruim een jaar. Maar het litteken is wel gestopt met groeien.

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor uw reactie. We vinden het vervelend om te horen dat uw litteken nog aan 1 kant rood/gevoelig is. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing... Bedankt voor uw reactie. We vinden het vervelend om te horen dat uw litteken nog aan 1 kant rood/gevoelig is. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing geboden.
We hopen dat u hiermee goed geholpen bent. Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
BAPSCARCARE

Frieda van Diepen

Prima mijn fysio adviseerde mij om het te gebruiken

Katharina

Gel is heel fijn om op te smeren, verzachtend effect voelbaar

Stiny Alderliesten

Makkelijk op te brengen en duidelijk vermindering van roodheid en dikte

Gaby Pattiwael

Gebruik het ochtend en avond, of het helpt ik weet het niet zo goed, zie nog weinig verschil, maar ik ga door met smeren!!

Lya van Giels

Gebruik het nu 4.5 maand, maar litteken is nog dik. Stukje huid in neusvleugel gezet

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing geboden.
We hopen dat u hiermee...
Met vriendelijke groeten,
BAPSCARCARE

Larissa Derksen

Sinds ik bascare gebruik zie ik dat het litteken minder rood is, trekt minder en mijn huid is ook niet meer zo paars om het litteken. Ik gebruik het nog steeds dagels 2x!

Brita Sierdsema

Pleister laat snel los, dus niet bruikbaar

Beste Brita Sierdsema,
Bedankt voor uw reactie. We hebben contact gehad om u advies te geven over het probleem dat u ervaart.
De plek waar het litteken zich bevindt is inderdaad lastig,...
Beste Brita Sierdsema,
De plek waar het litteken zich bevindt is inderdaad lastig, door o.a. schuren kan de pleister hier sneller loslaten. Het advies (ook volgens de gebruiksaanwijzing) is om de siliconen-pleister te fixeren met hechttape, zodat deze beter kan blijven zitten. Ook hebben we als alternatief siliconengel besproken.
Mocht u alsnog vragen hebben, dan helpen we u graag verder. We hopen dat uw litteken spoedig en goed herstelt.
Team BAPSCARCARE