Bezorging & Levertijd
Product
Website

L

Ik mis kleinere formaten in het assortiment

Hygiënisch verpakt

Verbeterpunten

-als je de sheets op maat knipt, krijg je het plastic bijna niet van de plaklaag af. Dit heeft tot gevolg dat je bij een hoekje het moeten proberen eraf te peuteren, en dat dat hoekje vervolgens... -als je de sheets op maat knipt, krijg je het plastic bijna niet van de plaklaag af. Dit heeft tot gevolg dat je bij een hoekje het moeten proberen eraf te peuteren, en dat dat hoekje vervolgens niet meer op de huid plakt.
-plakt helaas niet lang op de huid. Doordat je het vaak moet vervangen, wordt het een dure aangelegenheid.

Reactie BAPSCARCARE:

Beste L, bedankt voor uw review. Het is altijd goed om verbeterpunten aan te geven, aangezien dit ons kan helpen om het product te verbeteren. Recent hebben wij de beschermfolie van onze sheets... Beste L, bedankt voor uw review. Het is altijd goed om verbeterpunten aan te geven, aangezien dit ons kan helpen om het product te verbeteren. Recent hebben wij de beschermfolie van onze sheets verandert in de hoop dat dit helpt om de folie gemakkelijker te verwijderen. De beschermfolie bestaat nu uit 2 delen die in het midden uit elkaar gehaald moeten worden. Desalniettemin kan het zijn dat u bijvoorbeeld slecht een klein stukje gebruikt van een grote sheet waardoor er niet zo'n breukstreep opzit. In dat geval is het inderdaad puur mogelijk door middel van gebruik van uw nagels om de beschermfolie te verwijderen. Voor wat betreft het plakken kan het voorkomen dat een sheet minder goed plakt. Dit komt vooral voor op locaties waar veel spanning op een litteken staat. De sheet kan in dat geval nog extra vast gezet worden met een hechttape of een rekverbandje.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Marlotte / BAPSCARCARE

Thomas

Gekocht voor schaafwond in het gezicht. Je mag pas smeren als de korstjes eraf zijn en het dicht is

Smeert goed, is dik en blijft heel lang zitten

Miniscuul klein tubetje voor Eur 28

Sven Nieuweboer

Pleisters laten snel los. Dat is een groot nadeel.

Fijn materiaal en lijkt te helpen

Verbeterpunten

Betere hechting zou fijn zijn.

Beste Marga,
Beste Marga,
Bedankt voor uw review. U gaf aan dat het litteken zich op het borstbeen bevindt. Dit is een locatie waar veel spanning op het litteken staat. Dit kunt u zelf ervaren door te bewegen. Veel bewegingen zijn merkbaar bij het borstbeen. Dit maakt het een plaats waardoor siliconenverbanden inderdaad moeite hebben om goed te blijven plakken.
U maakt gebruik van het meest geschikte siliconenverband. De BAPSCARCARE T is een dun siliconenverband wat speciaal ontwikkeld is voor plaatsen met veel spanning. Desalniettemin kunnen er hierdoor problemen met het goed blijven zitten ontstaan. Daarom is het advies om het siliconenverband nog extra te fixeren. Dit kan met een stukje tape wat u gewoon bij de supermarkt/drogist/apotheek kunt verkrijgen. Deze tape beïnvloedt de werking van het siliconenverband niet. En als het siliconenverband goed vastzit op het litteken heeft het een goede werking.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en als er nog vragen zijn hoor ik het uiteraard graag!
Marlotte
BAPSCARCARE

Martin Kerkdijk

Positief

Goede verpakking, goed uitsmeerbaar,goed dosseerbaar

?

Marie-Louise

Heb al eerder pleisters van bapscarcare gehad. Wat ik lastig vind is dat nu de achterkant doorzichtig is. (In tegenstelling tot in het verleden een blauwe achterkant). Deze blauwe kleur was veel... Heb al eerder pleisters van bapscarcare gehad. Wat ik lastig vind is dat nu de achterkant doorzichtig is. (In tegenstelling tot in het verleden een blauwe achterkant). Deze blauwe kleur was veel gemakkelijker te zien.

De zeer snelle levering.

Verbeterpunten

Ik zie nauwelijks verbetering de laatste tijd. Ik twijfel dan ook aan de werkzaamheden van het product bij oudere littekens. (na 2 maanden).
Maak de achterkant een andere kleur zodat je kunt...
Maak de achterkant een andere kleur zodat je kunt zien wat de voor- en achterkant van de pleister is.

Vicky

Fijn product met prettige structuur en neutrale geur. Je merkt niet dat je het op hebt. Litteken is iets minder stug maar weet niet of dit door de zalf komt of door de littekenbehandeling (laser).

Smeer femijn, geurloos

Verbeterpunten

Prijs, klein tube voor grote littekens

Romy Rissenbeek- Welten

Prettig in gebruik, moet nog geduld hebben om het cosmetisch resultaat te beoordelen

Goed advies, bijvoorbeeld dat je de gel pas mag gebruiken als de korstjes van het litteken verdwenen zijn

Verbeterpunten

Duidelijker advies voor het gebruik van grote littekens

netja van Lierop

doet zijn werk

niet

Debby Buskes

Je merkt wel dat de pleisters iets doen maar ze blijven helaas niet goed plakken.

Huid wordt soepeler door de pleister

Verbeterpunten

Plakt helaas niet erg goed, zelfs met extra tape liet het los.

Edwin Hartkamp

Ik heb nog geen verandering van het litteken waargenomen

Nog niet waargenomen

Nog geen verbetering waargenomen

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Bedankt voor uw review. U heeft aangegeven dat u nu 1 maand bezig bent met siliconentherapie. Siliconentherapie duurt minimaal 3 maanden. Dit betekent dat u zeker nog even door moet gaan met behandelen.
Marlotte
BAPSCARCARE