Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Carola Riemsdijk

Ik heb de siliconenpleister aangeschaft ivm een hypertrofisch litteken na een operatie. Het litteken zit 10cm over de hiel en beperkte mij in bewegen door de hevige trekkende pijn. Ik merkte al na... Ik heb de siliconenpleister aangeschaft ivm een hypertrofisch litteken na een operatie. Het litteken zit 10cm over de hiel en beperkte mij in bewegen door de hevige trekkende pijn. Ik merkte al na de eerste dagen dat ik met de pleister op het litteken niets voel trekken, het litteken werd een stuk rustiger en minder opgezet. Zodra ik zonder pleister loop komt het trekkende gevoel weer helemaal terug.

Carin

Na 6 weken litteken duidelijk minder rood en dik. Ik gebruik het alleen overdag met SF25

Bianca Spits

Het product was zoekgeraakt tijdens de levering. Na hiervan melding te hebben gemaakt werd hier snel op gereageerd en is er een nieuwe set verstuurd. We werden goed op de hoogte gehouden van de... Het product was zoekgeraakt tijdens de levering. Na hiervan melding te hebben gemaakt werd hier snel op gereageerd en is er een nieuwe set verstuurd. We werden goed op de hoogte gehouden van de status. Deze set is wel aangekomen en inmiddels teruggestuurd. Nu zijn we in afwachting van de uitkomst.

Danielle van der Pasch

Geen trekkende huid | litteken is nog steeds rood na 6 maanden deze pleisters te gebruiken | jeukt soms

Desiree Ruivenkamp

Goed product, helpt echt, mijn huid is mooier

Laura

Ik heb echt geen verschil gemerkt helaas.

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor de beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat BAPSCARCARE nog niet het gewenste effect heeft gehad. We geven je graag wat achtergrondinformatie over littekenbehandeling met... Bedankt voor de beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat BAPSCARCARE nog niet het gewenste effect heeft gehad. We geven je graag wat achtergrondinformatie over littekenbehandeling met medische siliconen.
De behandeling van een litteken is het meest effectief als deze nog actief is: (fel)rood van kleur met klachten als droogheid, jeuk en verdikking. Na ongeveer een week gebruik van siliconentherapie kun je vermindering van klachten als droogheid en jeuk ervaren. Vanaf ongeveer 4 weken gebruik is er mogelijk effect op klachten als roodheid en verdikking. Het advies volgens richtlijnen van littekenbehandeling is daarom om na 4 weken tot 3 maanden gebruik de siliconentherapie te evalueren.
Bij de meeste mensen heeft de therapie effect, maar er zijn ook mensen waarbij het onvoldoende effect geeft. Samen met de arts wordt dan gekeken naar een volgende therapie.

Nana

Gebruik het al 3 maanden en langzaam verbetering

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je langzaam verbetering ziet. Het duurt inderdaad even voordat je resultaat ziet. Zolang het litteken actief is kun je het resultaat beïnvloeden.... Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je langzaam verbetering ziet. Het duurt inderdaad even voordat je resultaat ziet. Zolang het litteken actief is kun je het resultaat beïnvloeden. Daarom is het belangrijk om je litteken goed te blijven verzorgen. Onze productspecialist heeft contact met je opgenomen. Hopelijk heb je iets aan de informatie en de geboden oplossing.

Leonie

Ik kreeg meteen een soort allergische reactie waardoor de huid rond het litteken helemaal bruin werd. Daarna niet meer durven gebruiken

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een huidreactie kreeg tijdens het gebruik van de siliconensheets. We hebben contact met je opgenomen en hopelijk een passend antwoord en goede oplossing... Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een huidreactie kreeg tijdens het gebruik van de siliconensheets. We hebben contact met je opgenomen en hopelijk een passend antwoord en goede oplossing geboden.

Madelon

Ik gebruik dit product nu een aantal maanden. Elke dag smorgens en savonds. Ik zie helaas nog niet veel resultaat. Het betreft een litteken in mijn hals (weg gehaalde moedervlek) - plekje is 0,5 cm... Ik gebruik dit product nu een aantal maanden. Elke dag smorgens en savonds. Ik zie helaas nog niet veel resultaat. Het betreft een litteken in mijn hals (weg gehaalde moedervlek) - plekje is 0,5 cm - klein dus! Maar de dikte van het litteken is niet of nauwelijks verandert na gebruik van dit product.

Reactie BAPSCARCARE:

In richtlijnen voor de behandeling van littekens wordt aanbevolen om siliconentherapie na een periode van 4 weken tot 3 maanden te evalueren.
Het is normaal dat resultaten (op het gebied van...
Het is normaal dat resultaten (op het gebied van verdikking, kleur) pas zichtbaar zijn na 1 tot 3 maanden gebruik. Qua klachten van droogheid zou al eerder effect merkbaar moeten zijn.
Aangezien je Bapscarcare gel al een aantal maanden gebruikt, adviseren we om contact op te nemen met je (huis)arts.

M.A.A. de Bruijn-van Domburg

Ik ben nu 5 maanden bezig met littekens te behandelen.