Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Ilonka Alken-Diks

Je hebt maar heel weinig nodig en bevalt prima. Roodheid wordt minder

R

Mijn littekens veranderen langzaamaan door de pleisters. Worden dunner en lichter van kleur. De gel werkte niet, de pleisters werken een stuk beter. De pleister kan je beter door iemand anders op... Mijn littekens veranderen langzaamaan door de pleisters. Worden dunner en lichter van kleur. De gel werkte niet, de pleisters werken een stuk beter. De pleister kan je beter door iemand anders op laten plakken omdat de delen snel aan elkaar blijven plakken en de pleister niet goed meer blijft zitten.

Anoniem gebruiker

Resultaat na enkele weken, begint eerst met huidverkleuring. Geen jeuk meer. Therapie werkt, nou is het doorzetten en derest volgt wel.

Willem van Eis

Het is kostbaar spul maar wel effectief je moet wel een snelle veeg maken om het niet te laten rullen

Gaby Wessels

Product was aanbevolen door mijn letselschade adviseur, en dacht, dat is het proberen waard.
De herbruikbare siliconen pads blijven niet goed uit zichzelf kleven.
Laten direct na het...
De herbruikbare siliconen pads blijven niet goed uit zichzelf kleven.
Laten direct na het aanbrengen al langs de randen los. Ik moest ze dus steeds met tape fixeren.
Ik ben daardoor ook gestopt met het gebruik hiervan. Zonde van mijn geld.

Joyce Koens

Ik heb litteken op mijn vinger na peesletsel. Gebruik de sillicone sheets. Blijven ondanks bewegend gewricht zitten. Na 2 dagen gaat het schuiven en loslaten. Dan afspoelen en drogen en er weer op.... Ik heb litteken op mijn vinger na peesletsel. Gebruik de sillicone sheets. Blijven ondanks bewegend gewricht zitten. Na 2 dagen gaat het schuiven en loslaten. Dan afspoelen en drogen en er weer op. Makkelijk in gebruik.
Merk dat litteken zachter wordt en jeuk is nu nog minimaal.

Thea

Ik gebruik de creme gel nu 4 weken en super blij.
Litteken soepel en roodheid word minder.