Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Thomas

Gekocht voor schaafwond in het gezicht. Je mag pas smeren als de korstjes eraf zijn en het dicht is

Sven Nieuweboer

Pleisters laten snel los. Dat is een groot nadeel.

Reactie BAPSCARCARE:

Beste Marga,
Beste Marga,
Bedankt voor uw review. U gaf aan dat het litteken zich op het borstbeen bevindt. Dit is een locatie waar veel spanning op het litteken staat. Dit kunt u zelf ervaren door te bewegen. Veel bewegingen zijn merkbaar bij het borstbeen. Dit maakt het een plaats waardoor siliconenverbanden inderdaad moeite hebben om goed te blijven plakken.
U maakt gebruik van het meest geschikte siliconenverband. De BAPSCARCARE T is een dun siliconenverband wat speciaal ontwikkeld is voor plaatsen met veel spanning. Desalniettemin kunnen er hierdoor problemen met het goed blijven zitten ontstaan. Daarom is het advies om het siliconenverband nog extra te fixeren. Dit kan met een stukje tape wat u gewoon bij de supermarkt/drogist/apotheek kunt verkrijgen. Deze tape beïnvloedt de werking van het siliconenverband niet. En als het siliconenverband goed vastzit op het litteken heeft het een goede werking.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en als er nog vragen zijn hoor ik het uiteraard graag!
Marlotte
BAPSCARCARE

Marie-Louise

Heb al eerder pleisters van bapscarcare gehad. Wat ik lastig vind is dat nu de achterkant doorzichtig is. (In tegenstelling tot in het verleden een blauwe achterkant). Deze blauwe kleur was veel... Heb al eerder pleisters van bapscarcare gehad. Wat ik lastig vind is dat nu de achterkant doorzichtig is. (In tegenstelling tot in het verleden een blauwe achterkant). Deze blauwe kleur was veel gemakkelijker te zien.

Vicky

Fijn product met prettige structuur en neutrale geur. Je merkt niet dat je het op hebt. Litteken is iets minder stug maar weet niet of dit door de zalf komt of door de littekenbehandeling (laser).

Romy Rissenbeek- Welten

Prettig in gebruik, moet nog geduld hebben om het cosmetisch resultaat te beoordelen

Debby Buskes

Je merkt wel dat de pleisters iets doen maar ze blijven helaas niet goed plakken.

Edwin Hartkamp

Ik heb nog geen verandering van het litteken waargenomen

Reactie BAPSCARCARE:

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Bedankt voor uw review. U heeft aangegeven dat u nu 1 maand bezig bent met siliconentherapie. Siliconentherapie duurt minimaal 3 maanden. Dit betekent dat u zeker nog even door moet gaan met behandelen.
Marlotte
BAPSCARCARE

Jessy Possel

Kleeft goed, zie al verbetering in m'n litteken. Goede en snelle levering.