Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

P. Derksen

Het lidteken lijkt minder rood te worden, en langzaam kleiner maar kan daar nog niet zoveel over zeggen gebruik het pas 1 maand

Marianne Stekelbos

Prima silicone gel verzachtend en beschermende gel

Anouk

Helaas laten de siliconenpleisters erg snel los! Nu moet ik de pleister iedere dag vervangen. Dan zijn de pleisters toch wel erg prijzig!

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing geboden.
We hopen dat u hiermee...
We hopen dat u hiermee goed geholpen bent. Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
BAPSCARCARE

hyacintha daahorst

Top product; wel prijzig voor kleine hoeveelheid

MIEKE VANSTEENKISTE

Mijn littekens zijn na 6 weken reeds veel veranderd, geen jeuk meer ,minder rood , soepeler geworden en een klein beetje platter, hopelijk komt het nog wat beter , ik houd de behandeling zeker nog aan

Margreet Den Ouden

Ik gebruik het nu al een poosje en vind dat mijn litteken gladder en soepeler wordt

Wendy Roefs

Crème is heel fijn in gebruik. Smeert goed en voelt zacht aan

Catherine O'Brien

Ik krijg/ geef een betere oordeel mbt 40SPF creme na dat die 'op' is. Ik heb de 'gewone gel' gebruikt sinds dag 22 na de operatie (een flap op m'n neus). De wond was volledig dicht en tot nu toe heb... Ik krijg/ geef een betere oordeel mbt 40SPF creme na dat die 'op' is. Ik heb de 'gewone gel' gebruikt sinds dag 22 na de operatie (een flap op m'n neus). De wond was volledig dicht en tot nu toe heb ik mijn litteken goed zien herstellen. Het blijft een beetje strak tussen voorhoofd en oog maar ik blijf het goed gehydrateerd houden. Morgen, dec 1ste, beoordeelt de plastische chirurg hoe 'alles' herstelt na twalf weken.