Bezorging & Levertijd
Product
Website

Steven Van Hoorebeke

Top product, doet wat het beloofd. Zowel roodheid als jeuk en stekend gevoel zeer sterk verbeterd op korte tijd.

Selle en correcte levering

Josanne Koelewijn

Snelle levering en goede producten

Duidelijke website
Product doet wat je moet doen

Connie Walet

Ik heb echt het gevoel dat het werkt

weinig voor nodig, kan heel lang doen met 1 tube

Lore Ceunen

Ik kocht deze pleisters voor mijn dochtertje van 3,5jaar. Zij had een wonde door tegen de muur te lopen die ze ‘geplakt’ hebben. Dus geen mooie rechte snede en ook wel wat kneuzing onderliggend. Ik kocht deze pleisters voor mijn dochtertje van 3,5jaar. Zij had een wonde door tegen de muur te lopen die ze ‘geplakt’ hebben. Dus geen mooie rechte snede en ook wel wat kneuzing onderliggend.
Deze pleisters zijn ideaal voor haar. Het verlicht de jeuk, de hydratatie van de huid blijft mooi, het ziet er niet meer trekkerig uit. Bovenal vindt ze het niet vervelend om op haar hoofdje te hebben. Ze gaat er mee naar school, slaapt er mee, haalt het er zelf van af omdat het geen pijn doet. Ik ben me er van bewust dat we zullen moeten doorbijten voor een beter cosmetisch resultaat, maar op deze manier gaat dat zeker lukken. We krijgen nu al positieve reacties uit de omgeving als ze eens even geen pleister draagt. Zeer tevreden.

- bestelproces
- vlotheid levering
- bijgaande folders

Beste Lore,
Beste Lore,
Bedankt voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de werking van de siliconenpleisters. Voor het beste resultaat raden wij zeker aan om nog door te gaan met behandelen. Een behandeling duurt gemiddeld 3 tot 6 maanden.
Als u nog vragen heeft hoor ik het graag!

Nadina Boender

Ik kreeg mijn eerste tube via de thuiszorg. Het gaat vrij lang mee, omdat je een kleine hoeveelheid nodig hebt

snelle levering en goede uitleg van de producten

Gonnie Pouw

Goede plak kracht, makkelijk te gebruiken.
Litteken wordt al soepel en ik heb geen jeuk.
Fijn product

Plakken

Verpakking met 1 strip

Corry Scipio Blume

Ik vind het over het algemeen een fijn product; goed uit te smeren, camoufleert goed, ik weet niet of het je litteken echt verminderd, misschien moet dat nog blijken!
Ik gebruik het nu ongeveer...
Ik gebruik het nu ongeveer 6 weken.

Goede Camouflerende werking
Gemakkelijk uit te smeren

Verbeterpunten

Uitgebreidere informatie op de website zou prettig zijn, bv wat zijn siliconen precies, wat doet het precies op je huid

Beste Corry,
Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het gebruik van de siliconengel.
U geeft aan dat u nog niet echt kan zien of uw litteken is verminderd....
Beste Corry,
U geeft aan dat u nog niet echt kan zien of uw litteken is verminderd. Dit kan inderdaad kloppen. De behandeling van een actief litteken duurt minimaal 3 tot 6 maanden. Een litteken blijft 1,5 tot 2 jaar actief. In deze periode heeft u de meeste invloed op een sneller, beter en mooier herstel van uw litteken met minder littekenklachten.
Via onderstaande link komt u op de pagina waar meer informatie staat over de werking van siliconen:
Marlotte

Mja Verstegen-Cuijpers

Het is een dunne siliconenpleister wasrvan wordt gezegd dat die 5-7 dagen blijft zitten en vooral geschikt is voor ‘bewegende’ delen van lichaam. Ik heb hem op onderrug en ben blij als hij 3-4 dagen... Het is een dunne siliconenpleister wasrvan wordt gezegd dat die 5-7 dagen blijft zitten en vooral geschikt is voor ‘bewegende’ delen van lichaam. Ik heb hem op onderrug en ben blij als hij 3-4 dagen blijft zitten. En dat is nog vlakke huid.

Je ziet hem niet

Beste Mja,
Beste Mja,
De BAPSCARCARE T is inderdaad een dun siliconenverband wat speciaal ontwikkeld is voor plaatsen met veel spanning. Desalniettemin kunnen er soms problemen met het goed blijven zitten ontstaan. Daarom is dan het advies om het siliconenverband nog extra te fixeren. Dit kan met een stukje tape wat u gewoon bij de supermarkt/drogist/apotheek kunt verkrijgen. Deze tape beïnvloedt de werking van het siliconenverband niet. En als het siliconenverband goed vast zit op het litteken heeft het een goede werking.
Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!
Marlotte

Debora Vandorpe

Geeft in eerste instantie een goeie indruk, smeert goed uit, kleurt een beetje maar verdwijnt snel, het litteken neemt verder af van kleur en ziet er soepelder uit.

Tijdens mijn zoektocht naar de crème vond ik toch goeie uitleg rond het product. Gebruik ervan, wanneer te gebruiken,... direct besteld en vlugge levering

Jacquo Van Remmen

Merk na 1 maand al verbetering

Goede voorlichting omtrent het product

Grotere tubes