Bezorging & Levertijd

Vicky Thijs

Werkt goed, alleen heel duur voor een tube van 10 ml

Goed produkt

Verbeterpunten

Zou goedkoper moeten zijn, is geen luxe product.

Marleen Rosbak

Lichte luchtige creme, smeert goed uit, minimale hoeveelheid nodig, roodheid litteken snel aan t minderen, verzachtend, litteken voelt soepel aan.

De werking van de crème klopt helemaal met de beschrijving in de advertentie

Kan er geen bedenken

Rina

Ik gebruik de kleine siliconen pleisters. Het litteken wordt er inderdaad wat rustiger van.
Ikzelf kan ze maar een dag of 3 aaneengesloten gebruiken, omdat mijn huid rond het litteken geïrriteerd raakt van de pleister. Zodra dit weer hersteld is, gaat de volgende erop.

Het litteken wordt rustiger. In mijn geval vermindert de keloïd-vorming tijdens het dragen van een pleister.

Verbeterpunten

De pleisters blijven op zich goed zitten, maar in het decolleté-gebied 'verfrommelen' ze een beetje. Daar is weinig aan te doen.
Wat ik me wel afvraag: Waarom zijn ze zo duur?

Jeannette Demoniere

Doordat het op mijn buik onder mijn navel zit rolt het steeds naar beneden.
Ik merk inderdaad nog geen verbetering. Daarvoor zal het nog te vroeg zijn.

Snelle levering. Makkelijk te bevestigen.

Reactie BAPSCARCARE:

Beste Jeannette,
Beste Jeannette,
Bedankt voor uw review. U geeft aan dat het siliconenverband niet altijd goed blijft zitten. Dit komt soms voor op locaties waar veel spanning op een litteken staat of op plekken die veel bewegen. Het siliconenverband mag in dat geval nog extra vastgezet worden met een hechttape.
Voor het beste resultaat moet u inderdaad nog even geduld hebben. Gemiddeld duurt een behandeling van een actief litteken 3 tot 6 maanden.
Team BAPSCARCARE

Inez Proosten

Deze crème heeft zonbescherming, waar ik ook voor gekozen had, echter, ik wist niet dat hij daardoor zo wit en dus zichtbaar zou zijn. Als dat was vermeld, had ik een onzichtbare crème besteld.

Nog geen duidelijk beeld over de sterke punten, is moeilijk te beoordelen zonder vergelijkingsmateriaal.

Verbeterpunten

Info betreffende de zichtbaarheid van de littekencreme.

Emmy Mellaart

Het is een geweldige crème, kan het iedereen aanraden.

Makkelijk smeerbaar

Verbeterpunten

Geen verbeter punten, wel wat aan de prijzige kant

Romy Rissenbeek-Welten

Litteken is goed genezen

Gemakkelijk in gebruik

Verbeterpunten

Advies hoe je de verkleuring kunt verminderen van de hechtpunten

Steven Van Hoorebeke

Top product, doet wat het beloofd. Zowel roodheid als jeuk en stekend gevoel zeer sterk verbeterd op korte tijd.

Selle en correcte levering

Josanne Koelewijn

Snelle levering en goede producten

Duidelijke website
Product doet wat je moet doen