Bezorging & Levertijd
Product
7.8/10
Website

Adriënne Corbet

Ik heb 1 litteken in mijn hals. Hierin ben ik 3x geopereerd. Ik smeer het elke dag in. het is nu hartstikke zacht geworden. Dat was eerst wat verhard.

Ingrid Thomassen

De siliconengel zonder factor vind ik prettig in gebruik en gebruik ik nog steeds dagelijks.
De siliconengel met UV-bescherming daarentegen vind ik helemaal niet fijn. Deze gaf zelfs zoveel irritatie op de oogleden, dat ik na een paar dagen smeren op advies van mijn arts onmiddellijk ben gestopt...
Aansluitend een nieuwe bestelling geplaatst voor de "gewone" siliconengel.

Helaas zijn de door mij aangevraagde proef verpakkingen op voorhand nooit aangekomen. Was dit wel het geval geweest, dan had ik de gel met UV-bescherming kunnen uitproberen en geweten dat mijn huid er slecht op reageert.

Dit had me een hoop geld bespaart, want goedkoop zijn de tubes niet. Uiteindelijk heb ik dus beide tubes besteld, waarvan er een dus minimaal gebruikt is.

De bezorging van de daadwerkelijke bestelling(en) waren snel binnen.
Van de proefverpakkingen wel netjes e-mails ontvangen, maar de poefverpakkingen zijn nooit geleverd...

Mona Roelofs

Heeft me goed geholpen bij me bovenooglid correctie litteken ziet er mooi uit

Yvette Van der Veen-Konings

Fijne gel, blijft wel lang vet, niet geschikt voor onder make-up

I. M. de Vries

Ik merk na 2 weken gebruik van Bapscarecare gel verbeterd mijn arm waar litteken zit en mooi gladde huid en geen irritatie huid meer.

Frank ter Braak

2 maanden gebruikt en het litteken wordt gladder maar is er nog wel

Bea Terpstra

Ik gebruik het nu een aantal weken en begin nu resultaat te zien

Lenie

Houd het litteken zacht echter na ruim 2 maanden gebruik nog steeds heel erg zichtbaar. Dus voor de zichtbaarheid zou ik deze niet aanraden. Erg duur product en zeer weinig inhoud!

Reactie BAPSCARCARE:

Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Onze customer service heeft contact met u opgenomen en u een passende oplossing geboden.
We hopen dat u hiermee...
We hopen dat u hiermee goed geholpen bent. Bij verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groeten,
BAPSCARCARE

Ineke Mosterman

De plastisch chirurg zei dat het vergoed werd, oké dan ga ik het proberen. Wordt dus niet vergoed. Erg klein tubetje, duur, maar als het helpt dan heb ik het er voor over. Ik zie en voel wel een... De plastisch chirurg zei dat het vergoed werd, oké dan ga ik het proberen. Wordt dus niet vergoed. Erg klein tubetje, duur, maar als het helpt dan heb ik het er voor over. Ik zie en voel wel een lichte verbetering maar ben nog niet enthousiast hoe het er uit ziet en voelt.