Ronde van Kralingen

Uitstekend!
Snel, kwalitatief goed, flexibel en dat voor een eerlijke prijs!

Simitci Dunyasi

Top producten, top kwaliteit en bovenal een Top service!!!!

ista Nederland B.V.

Wij hebben zéér goede ervaringen met Bannerstunter! Zij snappen precies wat wij nodig hebben, zeer kundig en vriendelijk personeel, uitstekende service en ook nog voor een mooi prijs. Dit bedrijf... Wij hebben zéér goede ervaringen met Bannerstunter! Zij snappen precies wat wij nodig hebben, zeer kundig en vriendelijk personeel, uitstekende service en ook nog voor een mooi prijs. Dit bedrijf verdient een dikke pluim!

HBR - Hockeyvereniging Berkel en Rodenrijs

Denkt goed mee

Amstel Hotel

Al jaren lang de perfecte partner om mee te werken! Zeer flexibel, snel en uitstekende kwaliteit.

Kim

Fijne samenwerking. Snelle en vriendelijke medewerkers. Bannerstunter denkt erg goed mee over producten op maat. Mooie kwaliteit en scherpe prijzen.

VARO Energy

Echte mensen, klantgericht en een goede prijs-kwaliteitsverhouding .

ista Nederland B.V.

Bannerstunter is niet zomaar een organisatie. Flexibel, meedenkend, creatief en behulpzaam! Echte dienstverleners, met uitstekende kwaliteit aan materialen! Wij hebben ons pand bestickert ter ere... Bannerstunter is niet zomaar een organisatie. Flexibel, meedenkend, creatief en behulpzaam! Echte dienstverleners, met uitstekende kwaliteit aan materialen! Wij hebben ons pand bestickert ter ere van ons 60 jarig bestaan. Deze prent was circa 15 m x 10 m , met zeer goede kwaliteit.

Ik zal in de toekomst altijd terechtkomen bij Bannerstunter. Bedankt voor de service!

Een zeer goede ervaring met Bannerstunter. Regelmatig (spoed) klussen en dit verloopt altijd goed en snel! Ook erg goede prijs-kwaliteit verhouding!

Nuon Warmte Rotterdam

Al meerdere bestellingen geplaatst bij Bannerstunter, van flyers tot hekbanners. De producten zijn geleverd binnen de afgesproken termijn, prijs- kwaliteit is uitstekend en Bannerstunter is heel... Al meerdere bestellingen geplaatst bij Bannerstunter, van flyers tot hekbanners. De producten zijn geleverd binnen de afgesproken termijn, prijs- kwaliteit is uitstekend en Bannerstunter is heel toegankelijk wat communicatie betreft.